مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

اجزای اصلی یه تبلیغ پرفروش ✔️

اجزای اصلی یه تبلیغ پرفروش

اجزای اصلی یه تبلیغ پرفروش :هر تبلیغی صرف نظر از اینکه با چه فرمتی تولید میشه، یعنی صرف نظر از اینکه صوتی،متنی یا ویدیوییه و صرف نظر از اینکه محصولتون چیه شامل چهار جز اصلیه.

اگه تا به حال تبلیغاتی رو چاپ یا منتشر کردین و پاسخ کامل رو نگرفتین یا فروش خوبی انجام نشده،احتمالا این چهار قسمت تو اون تبلیغ غایب بوده و اگه این چهار قسمت وجود داشته شاید به درستی طراحی نشدن.

اجزای اصلی تبلیغ

اجزای اصلی یه تبلیغ پرفروش: اولین بخش هر تبلیغ پرفروش و موفقی، بخش جذبه. یعنی تبلیغ رو باید طوری نویسین که افراد رو به خودش جذب کنه. اگه جذب اتفاق نیفته، یعنی توجه افراد به تبلیغ جلب نشده و مسلما اون تبلیغ دیده نمیشه و دیگه مهم نیست محتوای اون تبلیغ چیه.

دومین بخش یه تبلیغ پرفروش، بخش ادعا هست.شما تو هر تبلیغ اثرگذاری ادعایی می کنین که رقیباتون کمتر جرات کردن که همچین ادعایی بکنن.

بنابراین تبلیغ شما از تبلیغات بقیه متمایز میشه و مخاطب رو به خودش جذب می کنه.

سومین بخش یه تبلیغ اثرگذار، بخش اثبات هست. همون طور که می دونید خیلیا  هستن که ادعا می کنن و شما باید توی تبلیغ خودتون نه تنها اون ادعا رو داشته باشین بلکه بتونین ادعاتون رو اثبات کنین.این جوری تبلیغ شما تبدیل به یه تبلیغ پرفروش میشه و افراد مطمئن میشن چیزی که میگین واقعیت داره و قابل اعتماد هستین و میشه بهتون اعتماد کرد و حرفاتونو باور کرد.

چهارمین بخش یه تبلیغ اثرگذار و کلیدی، بخش اقدامه. در بخش اقدام، شما دقیقا از فرد میخواید که کاری رو انجام بده و اقدامی بکنه.

تو این قسمت بخش های اصلی یه تبلیغ پرفروش رو خدمتتون گفتیم که با رعایت کردنش میتونین یه تبلیغ حرفه ای طراحی کنین.

با تحقق آرزوهای مشتری بیشتر بفروش ✔️
مشتری رو به خودت جذب کن ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست