مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

ارائه راه حل ✔️

ارائه راه حل

بخش بعدی برای طراحی ادعای حرفه ای ارائه راه حل هاست. در این قسمت شما میاین تمام راه حل های ممکن رو میگین. شما در مورد هر محصول یا خدمتی می تونین راه حل ها رو ارائه بدین.

یکی از راه حل ها نداشتن محصوله یعنی اگه از محصولات یا خدمات شما استفاده نکنن چه اتفاقی می افته.

مثال ارائه راه حل

فرض کنین شما یه دوربین عکاسی حرفه ای میفروشین. راه حل اول اینه که اصلا شخص دوربین نخره و با موبایلش فیلمبرداری کنه و اونجا معایب این روش رو بگید که کیفیت فیلمبرداری و عکاسی موبایل در حد دوربین حرفه ای نیست و شما رو حرفه ای نخواهند دونست و چیزایی مثل این.

راه حل دومی که میتونین ارائه بدین و تقریبا تو همه خدمات و محصولات صدق می کنه محصولات رقیباتونه. شما میتونین بگین که میتونین از محصولات رقیبان استفاده کنین. البته به این صراحت این موضوع رو نگید، مثلا بگین شما میتونین به جای خرید دوربین از ما از دوربین های دیگران  استفاده کنین و اونجا توضیح بدین که چه دردسرهایی خواهند داشت.

مثلا میتونین بگین ک شاید خدمات دیگران در این حد نباشه که دوربین رو دم در خونه تحویل بده یا شاید ضمانتشون مثل ما نباشه و چیزایی مثل این.

پس راه حل دیگه ای که بهش اشاره کنید اینه که اگه شخص از محصولاتی بجز محصول شما استفاده کنه چه اتفاقی می افته و چه معایبی خواهد داشت و سومین راه حلی که میتونی بدین، محصول خودمونه یعنی به مخاطب خودتون بگین بیا از محصولات ما استفاده کن.

فعلا از راه حل خودتون نگین که مثلا راه حل ما از همه بهتره و صرفا راه حل هایی که وجود داره رو بگید.

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم ✔️
چطور نشون بدیم که راه حل ما بهتره ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست