استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چارا برای خلق ارزش و توسعه مهارت های درونی و رشد استعدادها و جایی برای انجام پروژهای برنامه نویسی هست، هدف ما پیاده سازی ایده شما و توسعه مهارت های فردی کاربران برای ارتقا و اجرای هدفمندانه کسب و کارها میباشد بیشتر آموزش های سایت به صورت رایگان در اختیار شما هستند اما برای دسترسی به همه آموزش ها نیازمند تهیه عضویت ویژه سایت ما میباشید.

ارتقا سئو با ویدیو عکس و پادکست

محتوای صوتی پادکست

ارتقا سئو با ویدیو عکس و پادکست : در مورد محتوای صوتی این و بگم که کیفیت صداتون حتما باید بالا باشه اینو حتما در نظر بگیرید و شما فقط سی ثانیه فرصت دارید که محتوای صوتی شما روکاربرتون گوش کنه من توی محتوای صوتی وقتی رو این موضوع خواستم کار کنم،به این نتیجه رسیدم که شما توی محتوای صوتی باید همون ابتدای کار راجب اینکه توی این محتوا میخواید چی بگید، یک صحبتی داشته باشین، تصور کنید که فقط سی ثانیه فرصت دارین که به پادکست شما یا به محتوای شما گوش بدن کاربراتون.

فهرست بندی محتوا

سی ثانیه اول این طوری باشه بهتر هست برای مثال : سلام میکنم به شما شنوندگان چارا با پادکست شماره ۴ در خدمتتون هستیم توی این پادکست میپردازیم به ویژگی های جدید چارا و نتایج اولیه که از اون حاصل شده مسائل خیلی جالبی راجب اسنپ رو بررسی میکنیم راجب تلگرام اخباری رو بهتون میگم سایت های جدید مقایسه قیمت رو راجبش صحبت میکنیم، یک سرویس خیلی عجیب که توی ایران استارت خورده رو صحبت میکنیم و…

فهرست مطالب رو بگید موسیقی رو چاشنی کار کنید و اگر میتونید میان برنامه داشته باشید مثلا پادکستاتون اگر بیست دقیقه یا نیم ساعت هست وسطش یه مصاحبه ای بزارید یا مثلا یه موضوع دیگه خارج از بحث رو مطرح بکنید که کاملا بی ربط باشه.که اصلا خستگی مخاطبتون رو درکنه. رادیو خیلی تو این موضوع ماهره میتونید رادیو رو به عنوان الگو در نظر بگیرید.

نقش تصاویر و عکس ها

تصاویر با کیفیت انتخاب کنید متاسفانه ما تو ایران این کارو نمیکنیم ببینید تصویر شخصیت شماست سلیقه شماست و هویت شماست اگر بی کیفیته یعنی شما هم آدم بی کیفیتی هستید یعنی کاملا دارید اینو به مخاطبتون میرسونید که من شرکت بی کیفیتی ام آدم بی کیفیتی ام و کارم هم بی کیفیت هست.چون عکسام بی کیفیته ! من مطمئنم همه اینو قبول داریم.

ارتقا سئو با ویدیو عکس و پادکست: جایی که میریم و کیفیت نیست صدا نویز داره ویدئو رو پلی میکنی صداش از توی حیاط میاد و عکسا رو نگاه می کنی عکسایه که خیلی افتضاحه اصلا استقبالی نمیشه و یه ریپورت خیلی جالبی از کار خودم بگم که من تو تمام این چند سال کارم بالاترین بازخوردی که گرفتم این بود که چیشد که کاربرا اومدن از خدمات چارا استفاده کردن فکر میکنم نودو پنج درصد گفتن اپلیکیشن ها و گرافیک و کیفیتی که داشتن من میگفتم کارایی و پرفرمنس اپ ها رو ببینید، اونا میگفتن نه گرافیکشون خوب هست !

ساختار محتواها

ارتقا سئو با ویدیو عکس و پادکست: تصاویر متحرک استفاده کنید توی ویدئوتون اگر میتونید ساب تایتل بیارید و یه الگوی استاندارد واسش داشته باشید من همیشه توی عکسای اسلایدر هام یه ساختاری دارم اگر دقت کنید همیشه یه جا متن میخوره یه جا شکل میخوره و این بحث های UX رو من طبق مطالعاتی که داشتم و تجربه خودم این و متوجه شدم که عادت های مخاطبتون رو خیلی عوض نکنید ! کاری که متاسفانه دیجیکالا خیلی میکنه و من خودم حقیقت نمیرم دیگه تو سایتش یعنی خستم کرده اینقدر هر روز منتظر یه ساختار جدیدم و باید ببینم که کجا رو باید نگاه کنم تا به نتیجه برسم.

نکته: هیچ وقت‌‍ به هیچکس نمیگم از سایت ما چیزی بخر هر موقه فردی میاد میگم فقط آموزش های رایگان رو ببینید برای شما کافیه یعنی هر موقع اینو میگم یا بخش های رایگان نیازش و برطرف میکنن یا واقعا خودش میفهمه که نیازمند خرید عضویت ویژه هست من همیشه سعی میکنم با بازاریابی محتوا انجامش بدم.

تولید محتوا توسط کاربران رو جدی بگیرید و کاربراتون باید حضور داشته باشن اجازه بدید کاربراتون تولید محتوا کنن گوگل به طور قطع این موضوع رو میفهمه و این موضوع باعث میشه که هم کارتون راحت تر بشه هم سئوتون بهتر بشه.

مقاله با کیفیت

یه مقاله خوب بهتر از صد تا مقاله بده من ازتون میخوام اگر میخوایید بازاریابی بکنید روی محتواتون یه مقاله خیلی خیلی خوب بنویسید توی همون مقالتون ویدئو بزارید عکس های متحرک بزارید آمار بدید تحلیل کنید محتواتون رو کامل کنید به جرات میتونم این رو بهتون بگم با توجه به چیزی که تو دو سال اخیر تجربه کردم یه وبسایت با یه مقاله خوب با لینک سازی خوب میتونه یک کسب و کار راه بندازه ! کاری کنید که نیاز بشه شمارو دنبال کنن یعنی محتواتون طوری باشه که نتونن ازتون چشم پوشی کنن توی بحث کانتنت مارکتینگ که میگه مردم کانتنتی که پیدا کنن و فکر کنن زیر خاکیه به شدت برای مدت طولانی دنبالش میکنن فقط شما باید شرایطی رو ایجاد کنید که اونا احساس کنن کشفتون کردن نه اینکه شما تبلیغ کردید مدلشم اینطوریه دیگه که شما میایید ویدئویی میسازید که اطلاعات سایتتون محسوس نیست نه اسم چارا رو میارید نه اسم خودتون رو میارید اینم مدل کانتنت مارکتینگ هست یعنی شما بیایید یه سری راز رو بگید یک رازی رو بیان کنید بدون اینکه بفهمن شما کی هستین و بزارید خوشون شمارو پیدا کنن وقتی شما رو پیدا کنن اینم من به شخصه تست کردم نتیجه ی بسیار جالبی داده.

سخن پایانی

توی این مقاله بیشتر سعی کردم در مورد اینکه یه محتوای با کیفیت چقدر تاثیر توی پیشرفت داره و اینکه تجربه ها و چیزهایی که واقعا ازشون نتیجه گرفتم در عمل رو توضیح بدم چون خودم واقعا از این چیزهایی که گفتم نتیجه خوبی گرفتم شک ندارم که اگه شما هم این موارد و‌ رعایت کنید میتونید به راحتی نتیجه ای که میخواید و بگیرید امیدوارم هر جای ایران که باشید موفق و سر بلند باشید.

تحلیل و تاثیر محتوا بر روی سئو
تاثیر داستان نویسی در سئو و مارکتینگ
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست