مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک ✔️

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک :حتما متوجه شدید که اغلب تبلیغاتی که در روزنامه ها و مجله ها می بینین تبلیغ مستقیم نیستن. یعنی به صورت مستقیم مخاطب رو دعوت به هیچ اقدامی نمی کنه و این یکی از بزرگترین اشتباه کسب و کار مدیران هست.

اشتباه کسب و کارهای کوچک اینه که تبلیغاتی طراحی میکنن که توی اون تبلیغات از مشتریشون هیچ چیزی نمی خوان. اگه ما هیچ چیزی نخوایم پس تبلیغ مستقیم انجام نمی دیم و نمیتونیم توقع بازگشت سرمایه مثبت داشته باشیم.

تبلیغات اشتباه رایج در کسب و کارهای کوچک

اگه یه مقدار عمیق تر موضوع رو بررسی کنیم خواهیم دید که اغلب محتواهایی که شما به عنوان یک تبلیغ می بینید در واقع تبلیغ نیستن و این اشتباه کسب و کارهای کوچک هست.

حتما تبلیغات زیادی رو از پزشک و دکترها در مجلات مختلف دیدین که صرفا اطلاعات تماس و تخصص اون پزشک نوشته شده.

در واقع به هیچ وجه از شما نمی خوان کاری انجام بدین و اقدامی کنین.

در تبلیغات برای یه پزشک جراحی زیبایی این نیست که اون پزشک از مخاطبینش بخواد که بیان بینیشون رو جراحی کنن،میتونه اقدام این باشه که درخواست یه بروشور یا مشاوره رایگان بدن و هر اقدام دیگه ای که شاید در نهایت منجر به فروش یا هرجور همکاری دوطرفه بین مخاطب و فروشنده بشه.

از اون افرادی نباشین که صرفا پول میدن و یه رسانه رو در اختیار می گیرن و با قسمتی که در اختیارشونه به جای اینکه تبلیغ کنن اطلاع رسانی میکنن.

تفاوت اطلاع رسانی و تبلیغ

اشتباه کسب و کارهای کوچک :بسیاری از آگهی ها و تبلیغاتی که میبینین در واقع تابلو اون فروشگاه یا پزشکه که اطلاعات بدیهی همون کسب و کاره رو فقط تو یه مجله چاپ شده یا به صورت یه فیلم جایی نمایش داده شده.

می خوام دیدگاهتون رو کاملا عوض کنم!

از این به بعد ما محتوایی رو تبلیغ می کنیم که دقیقا اقدامی از مخاطبان درخواست کنه.

اگه اینطور نبود تبلیغ مستقیم نیست و نمیتونیم توقع داشته باشیم که باعث افزایش فروش و بیشتر شدن موفقیت کسب و کار بشه.

تا اینجا فرق تبلیغات و اطلاع رسانی رو متوجه شدین.

دیدین که ما در تبلیغات از مخاطب می خوایم اقدامی رو انجام بده. توی اطلاع رسانی صرفا اطلاعات خودمون رو میدیم به این امید که مخاطب هر وقت لازم باشه خودش باهامون تماس بگیره. اتفاقی که در اغلب موارد هیچ وقت پیش نمیاد و اون مخاطب زمانش که برسه یا اون مجله یا آگهی ما رو گم کرده یا آگهی ما به فراموشی سپرده شده.

بنابراین این مخاطبان هیچ وقت مشتری کسب و کار ما نمیشن.

علت شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات ✔️
هدف تبلیغات مستقیم ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست