بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک :حتما متوجه شدید که اغلب تبلیغاتی که در روزنامه ها و مجله ها می بینین تبلیغ مستقیم نیستن. یعنی به صورت مستقیم مخاطب رو دعوت به هیچ اقدامی نمی کنه و این یکی از بزرگترین اشتباه کسب و کار مدیران هست.

از اون افرادی نباشین که صرفا پول میدن و یه رسانه رو در اختیار می گیرن و با قسمتی که در اختیارشونه به جای اینکه تبلیغ کنن اطلاع رسانی میکنن.

تفاوت اطلاع رسانی و تبلیغ

اشتباه کسب و کارهای کوچک :بسیاری از آگهی ها و تبلیغاتی که میبینین در واقع تابلو اون فروشگاه یا پزشکه که اطلاعات بدیهی همون کسب و کاره رو فقط تو یه مجله چاپ شده یا به صورت یه فیلم جایی نمایش داده شده.

می خوام دیدگاهتون رو کاملا عوض کنم!

دیدین که ما در تبلیغات از مخاطب می خوایم اقدامی رو انجام بده. توی اطلاع رسانی صرفا اطلاعات خودمون رو میدیم به این امید که مخاطب هر وقت لازم باشه خودش باهامون تماس بگیره. اتفاقی که در اغلب موارد هیچ وقت پیش نمیاد و اون مخاطب زمانش که برسه یا اون مجله یا آگهی ما رو گم کرده یا آگهی ما به فراموشی سپرده شده.

بنابراین این مخاطبان هیچ وقت مشتری کسب و کار ما نمیشن.

امتیاز

مقالات مرتبط

چه طوری ایده هامون روموفق کنیم ؟

استراتژی کسب درآمد از اندروید

استراتژی های شروع تولید محتوا ✔️

ساخت اپلیکیشن برای اندروید

مسیر ایجاد و طراحی اپلیکیشن موبایل

چطور اپلیکیشن های فراموش نشدنی بسازیم؟

تبلیغات در گوگل ✔️

هزینه توسعه اپلیکیشن موبایل در سال ۱۴۰۱

توسعه اپلیکیشن یا استخدام توسعه دهنده اپلیکیشن

فهرست