مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

ایده ارزان به جای رایگان ✔️

ایده ارزان به جای رایگان

ایده ارزان به جای رایگان

چهارمین ایده پیشرفته تبلیغ نویسی که خودم بارها نتیجه خوبی گرفتم ایده ارزان به جای رایگان هست.

حتما در تبلیغات این پیشنهاد کلیشه ای رو که میگن اگه تا این تاریخ از رستوران ما یه پیتزا بخرین پیتزای دوم رو بهتون رایگان میدیم.

اگه تا این تاریخ از این کت و شلوار فروشی یه کت و شلوار بخرین ما یه کت و شلوار رایگان هم بهتون هدیه میدیم.

در واقع ایده رایج یکی بخر دو تا ببر هست.

من خودم اینو تست کردم گفتم اگه فلان کتاب رو بخواین بخرین به قیمت پیشت جلد بهتون میفروشیم و اگه بخواین دونسخه بردارین نسخه دوم با قیمت بسیار پایین تر بهتون داده میشه.

در واقع به جای اینکه بگم نسخه دوم رایگانه گفتم اونو ارزونتر بهتون میدیم که این پیشنهاد خیلی بیشتر از پیشنهاد رایگان جلب توجه کرد.

این پیشنهادها ذهن مخاطب رو به خودش مشغول میکنه.

کار خلاقانه اینه که هدیه ای رو همراه محصول بدیم قیمت هدیه یا محصول دوم رو خیلی پایین تر از قیمت محصول قرار بدیم.

افراد واقعا تعجب می کنن که ما چطور همچین کاری انجام میدیم و تمایشلون به خرید خیلی بیشتر میشه.

مثال ایده ارزان به جای رایگان

شرکت های اینترنتی زیادی وجود دارن که میگن اگه یه سال از ما اینترنت بخرین که مثلا قیمتش 300 هزار تومن هست اونوقت یه مودم رایگان رو بهتون میدیم.

پیشنهاد خلاقانه اینه که اینترنت رو به قیمت 300 هزار تومن بفروشن و در تبلیغاتشون بگن اگه یه سال اینترنت بخرین و 300 هزار تومن بدین یه مودم بسیار حرفه ای 100 هزار تومنی رو به قیمت پنج هزار تومن بهتون میفروشیم.

این پیشنهاد خیلی بیشتر جلب توجه میکنه چون یه سخت افزار هست. افراد میدونن که قیمت اون محصول خیلی بیشتره و دارن پول کمتری بابت اون پرداخت میکنن.

اگه این مودم به صورت رایگان همراه این بسته ارائه بشه به هیچ وجه به چشم نمیاد.

اگه به جای رایگان یه مبلغ خیلی کمی بگیریم که باعث تعجب دیگران هست فروش ما بیشتر افزایش پیدا میکنه.

مثال

یه برند معروف کت شلوار هرسال تعدادی از مدل هاشو انتخاب میکرد و به خریداران قبلی خودش نامه میداد که در فروش ویژه شرکت کنن.

فروش ویژه اینطوری هست که اگه هر کدوم از مدلهایی که ما انتخاب کردیم رو خریداری کنین میتونین یه کت شلوار رایگان عینا دریافت کنین.

بنابراین شما میرین توی اون فروشگاه یه کت شلوار 3 میلیون تومنی انتخاب میکنین و در کنارش عینا یه کت شلوار سه میلیون تومنی به شما هدیه میدن.

این یه راهکار کلیشه ای هست که بارها در کسب و کارهای مختلف استفاده شده.

راه حل خلاقانه

ما یه نامه تهیه کردیم و به تمام خریداران قبلی ارسال کردیم و در نامه نوشتیم امسال فروش ویژه ما اینطوری هست.

شما یه کت شلوار میخرین دقیقا قیمت روی کت شلوارو میپردازین مثلا 3 میلیون تومن ولی ما کت شلوار دوم رو هم با قیمت ده ریال به شما میدیم.

در نامه توضیح داده بودیم که شما نمیتونین اونجا کارت بکشین یا پول بیشتری پرداخت کنین.

باید یه سکه ده ریالی همراه داشته باشین اولین کت شلوار رو با قیمت 3 میلیون تومن بخرین و یه ده ریالی بدین و کت شلوار دوم رو دریافت کنین.

یه سکه ده ریالی به اون نامه چسبوندیم و توضیح دادیم که شاید پیدا کردن سکه ده ریالی سخت باشه، ما این کارو انجام دادیم.

شما میتونین این سکه رو به فروشگاه بیارین و کت شلوار دوم رو فقط با قیمت ده ریال خریداری کنین.

در سالی که ما این تست رو انجام دادیم فروش اون فروشگاه نسبت به سالهای قبل به میزان قابل توجهی بیشتر شد.

تبلیغ نویس های تنبل یه تبلیغ بسیار کلیشه ای و رایج تهیه میکنن و صرفا یه نامه میفرستن میگن اگه این محصول رو بخرین محصول دوم رایگانه.

شما بعنوان یه تبلیغ نویس حرفه ای سعی کنین از ایده های خلاقانه استفاده کنین تا فروش شما افزایش پیدا کنه.

ایده مقایسه نسبی ✔️
ایده ارزش اجتماعی ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست