ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر

ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر

هفتمین ایده پیشرفته تبلیغ نویسی استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر هست که به صورت مخفف در انگیسی OTO میگن.

OTO مخفف One Time Offer یا پیشنهادات یکبار در عمر هست.

اگه وب سایت داریم میتونیم از این پیشنهادهای یکبار در عمر به خوبی استفاده کنیم.

ایده دیگه اینه که پیشنهادهای یکبار در عمر رو بعد از عضویت افراد بگیم.

وقتی شخصی اومد تو سایت ما عضو شد وایمیل عضویت رو تایید کرد به صفحه ای هدایت بشه و با یه پیشنهاد بسیار ویژه ای مواجه بشه.

این پیشنهاد فقط یه بار هست و اگه اون پیشنهاد رو ببنده دیگه هیچ وقت با اون پیشنهاد مواجه نخواهد شد.

با این روش میتونین در یک مقطع زمانی بسیار کوتاه فروش بالایی ایجاد کنید.

پس ایده پیشنهادهای یکبار در عمر رو از دست ندین و حتما در سایتتون تست کنین.

امتیاز

مقالات مرتبط

استراتژی های شروع تولید محتوا ✔️

نحوه نصب و اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز ۱۱

چطور اپلیکیشن های فراموش نشدنی بسازیم؟

۵ مزیت کلیدی توسعه اپلیکیشن موبایل بومی

چه طوری ایده هامون روموفق کنیم ؟

چه طور تو یه حوزه شلوغ موفق عمل کنیم

نقش ارتباطات در انجام پروژهای تیمی چقدر هست؟

بهترین پلتفرم برای اپلیکیشن های موبایل کدام است

ساخت اپلیکیشن برای اندروید

فهرست