مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر ✔️

ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر

ایده استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر

هفتمین ایده پیشرفته تبلیغ نویسی استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر هست که به صورت مخفف در انگیسی OTO میگن.

OTO مخفف One Time Offer یا پیشنهادات یکبار در عمر هست.

اگه وب سایت داریم میتونیم از این پیشنهادهای یکبار در عمر به خوبی استفاده کنیم.

ایده اینه که ما یه پیشنهادی میدیم و به مخاطب میگیم فقط این پیشنهاد الان وجود داره.

مثلا اگه الان پنجره رو بستین یا اگه وب سایت ما خارج شدین دیگه هیچوقت با این پیشنهاد مواجه نخواهید شد.

در چند حالت خاص از این نوع پیشنهادها میتونیم استفاده کنیم.

مثلا وقتی شخص محصول خاصی رو از سایتمون میخره بعد از این خرید میتونیم شخص رو به یه صفحه خاصی در سایتمون هدایت کنیم و اونجا پیشنهاد کنیم که ما یه پیشنهاد یکبار در عمر داریم.

مثلا با خرید یه محصول از سایت ما همین الان پنج محصول دیگه با تخفیف باور نکردنی دریافت کنین و اگه این صفحه رو ببندین دیگه با این پیشنهاد مواجه نخواهید شد.

ایده دیگه اینه که پیشنهادهای یکبار در عمر رو بعد از عضویت افراد بگیم.

وقتی شخصی اومد تو سایت ما عضو شد وایمیل عضویت رو تایید کرد به صفحه ای هدایت بشه و با یه پیشنهاد بسیار ویژه ای مواجه بشه.

این پیشنهاد فقط یه بار هست و اگه اون پیشنهاد رو ببنده دیگه هیچ وقت با اون پیشنهاد مواجه نخواهد شد.

ایده سوم اینه که به اعضای خودمون ایمیل بفرستیم مثلا بگیم ما هر ده سال یه بار یه فروش ویژه 60 درصد تخفیف داریم و امروز اون روز هست و اگه نخرید احتمالا تا ده سال ما فروش ویژه به این بزرگی نخواهیم داشت.

چطور این ایده رو پیاده سازی کنیم

استفاده از پیشنهادهای یکبار در عمر :مسلما پیاده سازی صددرصد ایده پیشنهادهای یکبار در عمر امکان پذیر نیست.

اگه از سایت سازهای استاندارد مثل وردپرس استفاده میکنین لاگین هایی وجود داره که این کارو برای شما انجام میدن.

این سایت با توجه به آی پی کامپیوتر و کوکی ها و پارامترهای دیگه سعی میکنه تشخیص بده که اگه قبلا این پیشنهاد رو دیدین دیگه هیچوقت این پیشنهاد رو بهتون نشون نده.

دقت این لاگین ها صددرصد نیست و شاید شخصی دو بار این پیشنهاد رو ببینه.

ولی اگه شخصی دو بار هم ببینه باعث ناراحتی این فرد نخواهد شد و شاید اگه اولین بار نخریده در دومین بار ترغیب بشه و بخره.

به هرحال پیشنهاداتی که زمان کوتاهی دارن و برای همیشه از بین خواهند رفت همیشه مورد استقبال بسیار زیادی واقع میشن .

با این روش میتونین در یک مقطع زمانی بسیار کوتاه فروش بالایی ایجاد کنید.

پس ایده پیشنهادهای یکبار در عمر رو از دست ندین و حتما در سایتتون تست کنین.

ایده ایجاد احساس تقصیر ✔️
ایده دشمن مشترک ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست