مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

ایده درگیر کردن قبل از خرید ✔️

ایده درگیر کردن قبل از خرید

ایده درگیر کردن قبل از خرید

دومین ایده درگیر کردن مخاطب قبل از خرید هست.

ما به روش های مختلفی میتونیم شخص رو قبل از خرید به صورت فرضی به شرایط بعد از خرید ببریم و کاری کنیم که شخص تصور کنه خرید کرده و الان مالک محصول هست.

در این حالت به احتمال زیاد محصول رو میخره.

چطور میتونیم مخاطب رو قبل از خرید درگیر کنیم

یک ایده ارائه انتخاب قبل از خرید هست.کاری که ما در سایت خودمون انجام دادیم یه دوره آموزشی برگزار کردیم و گفتیم دوستانی که تا یه تاریخ خاصی ثبت نام کنن میتونن انتخاب کنن از سه تا کتابی که هدیه میدیم کدوم رو میخوان هدیه بگیرن.

افراد زیادی با ما تماس میگرفتن و در مورد این کتاب ها میپرسیدن تا هدیه خودشونو انتخاب کنن.

این افراد هنوز در دوره ثبت نام نکرده بودن ولی ما اونا رو قبل از خرید بردیم به شرایط بعد از خرید.

افراد تصور میکنن که کار تمام شده و الان باید هدیه شونو انتخاب کنن.

همین دیدگاه یعنی خودشونو در حالت بعد از خرید تصور می کنن باعث میشه که راحت تر در دوره ثبت نام کنن و تمایلشون به ثبت نام در اون دوره بیشتر میشه.

خرید آزمایشی

دومین ایده خرید آزمایشی هست.

یعنی در تبلیغ خودمون بنویسیم که شما این محصول رو خریداری کردین، بعد از خرید حواستون باشه که مثلا این چهار تا نکته رو رعایت کنین یا فراموش نکنین کارت ضمانت رو برامون بفرستین تا ضمانت شما شروع بشه.

یعنی ایده هایی رو پیدا کنیم که مخاطب بعد از خرید باهاشون مواجه میشه و ما بیایم مخاطب رو توی اون شرایط قرار بدیم.

این ایده هم خیلی شبیه ایده قبلیه که توضیح دادم.

تمام این روش ها در واقع روش های مختلفی هست که خریدار و قبل از خرید و قبل از تصمیم گیری نهایی به شرایط بعد از خرید ببریم و سعی کنیم خریدار خودشو مالک اون محصول تصور کنه.

همین باعث میشه که تمایلش به محصول بیشتر بشه و احتمال خریدش افزایش پیدا کنه.

ایده آخر درگیر کردن قبل از خرید:گزینه های مختلف هدیه

سومین ایده گزینه های مختلف هدیه هست.

قبل از اینکه شخص خریدش رو انجام بده گزینه های مختلفی بهش پیشنهاد بدیم تا بتونه هدیه خودشو انتخاب کن.

وقتی میخواین از ایده ارائه انتخاب قبل از خرید استفاده کنین میتونین از افراد بخواین که به دفتر شما مراجعه کنن.

در تبلغیتون بنویسین که افراد حضوری به دفترتون بیان و مشاوره قبل از خرید بدین.

یعنی قبل از خرید با اونها صحبت کنیم و تمام جزییات رو انتخاب کنن که کدام محصول ما رو میخوان دقیقا کدوم مدل رو میخوان و با چه جزییاتی میخوان خریدشونو انجام بدن.

در تمام این سه تا نکته که تقریبا یکسان بود باید خریدار رو قبل از  اینکه خریدشو نهایی کنه به صورت فرضی در شرایط بعد از خرید ببریم.

همین باعث میشه که شخص احساس مالکیت بکنه و خیلی راحت تر از محصولات و خدمات ما خریداری کنه.

سه ایده پیشرفته تبلیغ نویسی✔️
ایده مقایسه نسبی ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست