مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

ایده های NLP ✔️

ایده های NLP

کسب اعتبار

ایده های NLP

چهارمین ایده NLP کسب اعتبار هست.

در تبلیغ خودتون نکات یامطالبی رو بنویسید که شخصی که اصلا شما رو نمیشناسه در کمتر از چند دقیقه به این نتیجه برسه که شما فرد بسیار معتبری هستید و میشه به شما اعتماد کرد.

منظورم از کسب اعتبار اینه که افراد به شما اعتماد کنن و شما رو فرد بسیار معتبری بدونن. پس هدف ما اینه که نشون بدیم فرد قابل اعتمادی هستیم.

چطور میتونیم با ایده های NLP نشون بدیم که فرد قابل اعتمادی هستیم

یه روش اینه که به ضعف خودمون اعتراف کنیم.

یه ضعف کوچکی که در کسب و کارمون داریم یا حتی ضعفی که در محصولاتمون داریم رو اعتراف کنیم. این باعث میشه که بلافاصله در جایگاه یک شخص معتبر قرار بگیریم و مخاطب ما، ما رو بسیار معتبر و قابل اعتماد بدونه.

پرهیز از ادعاهای خیلی بزرگ و بی اساس

ایده های NLP:روش دوم اینه که از ادعاهای خیلی بزرگ و بی اساس بپرهیزیم.

اگه ما در تبلیغ خودمون یک ادعای بزرگی انجام بدیم مثلا بنویسیم که ما بزرگ ترین شرکت تولید کننده لپ تاپ در دنیا هستیم احتمالا افراد زیادی با دیدن این جمله نسبت به ما بدبین میشن و هیچ اعتباری نمیتونیم کسب کنیم.

چطور میتونید با یک جمله در تبلیغات خودتون اعتبار کسب کنید

میتونید عینا از این جمله استفاده کنین بگین شاید محصول ما و توی پرانتز یه ادعای بزرگ بنویسین نباشد و بعد یه قول معقول و لذت بخش رو به مخاطب بدید.

مثلا فرض کنیم که ما سایت طراحی میکنیم میتونیم اینطور بگیم شاید وب سایتی که ما درست میکنیم در حد سایت آمازون و گوگل نباشه ولی اینجا یک قول معقول و لذت بخش میدیم مثلا میگیم ولی قول میدیم با همین سایت بتونین بعد از یک سال روزی یک میلیون تومن درآمد داشته باشین. این روش بسیار قدرتمنده که یک ادعای خیلی بزرگ رو که شاید حتی رقیبان شما از اون استفاده می کنن نقض کنیم بگیم محصول ما در این حد نیست ولی یه قول خیلی کوچکتری بدیم که همون قول کوچک تر قابل قبول هست و از دید مخاطبا بسیار عالی هست و باعث کسب اعتبار ما در تبلیغ میشه.

البته لزومی نداره که این جمله حتما در مورد محصول شما باشه. میتونه در مورد خود شما باشه یا میتونه در مورد کسب و کار شما باشه. مثلا میتونیم بگیم شاید شرکت ما بزرگ ترین شرکت طراحی سایت نباشه ولی سایت هایی که ما درست میکنیم معیارهای خاصی رعایت شده که میتونه شما رو خیلی سریع به درآمد برسونه.

پس با این قالب میتونین در یک جمله در تبلیغ خودتون اعتبار کسب کنید و اعتماد مخاطبان رو به خودتون جلب کنین.

استفاده از ایده همدردی در NLP

ایده های NLP: پنجمین ایده NLP در تبلیغ نویسی استفاده از ایده همدردی هست.

مخاطبان همیشه دوست دارن از کسی خرید کنن که احساس میکنن با اونها همدرد هستن. در واقع دوست دارن از فروشنده ای بخرن که فروشنده دقیقا میتونه این افراد رو درک کنه.پس ما در تبلیغ خودمون میتونیم از این ایده استفاده کنیم و با جملاتی که مینویسیم به مخاطب نشون بدیم که شرایطش رو کاملا دقیق درک میکنیم و میدونیم با چه مشکلاتی مواجه هست، چه رویاهایی داره و در چه شرایطی هست و میخوایم این مشکلات حل بشه و بعد توضیح میدیم که با محصول ما میتونین بر این موانع غلبه کنین و به موفقیت های بزرگ تر برسین. اینجا چند تا مثال بزنم که چطور میتونین همدردی خودتون رو در تبلیغات نشون بدین.

مثلا میتونین از این جملات استفاده کنین. من هم مثل شما دنبال یک دوربین عکاسی خوب بودم و سالها تحقیق کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم که چه مدلی رو بخرم. این یه مثال بود اگه شما کارتون فروش دوربین عکاسی هست.

اگه کارتون طراحی سایت هست میتونین بگین من هم مثل شما وب سایت نداشتم و همیشه آرزو داشتم درآمد اینترنتی داشته باشم و بعد میتونین توضیح بدین که چه اتفاقاتی افتاد و بالاخره موفق شدین یه شرکت طراحی سایت درست کنین یا شاید اگه کارتون بیمه هست بتونین بنویسین من هم مثل شما هیچ اعتقادی به بیمه نداشتم ولی روزی یک اتفاق بدی برام افتاد و مجبور شدم یک خسارت خیلی سنگینی بپردازم و بعد به این فکر افتادم که این اتفاق در زندگی دیگران تکرار نشه و میخوام این بیمه رو به شما بفروشم.

پس میبینین که با این روش همدردی ما نشون میدیم که یا الان یا در گذشته دقیقا در شرایط مخاطبمون بودیم و شرایطشو به درستی درک میکنیم.

شرایط مخاطب را درک کنید

با توضیحاتی که میدیم نشون بدیم که ما دقیقا با مشکل مخاطب آشنا هستیم و شرایطشو درک میکنیم.

اینکه با چه مشکلاتی مواجه هست و چرا مخاطب خیلی از شرکت ها رو قبول نداره رو درک میکنیم.

اگه این نکات را در تبلیغمون بنویسیم همدردی خودمون رو نشون دادیم و افراد خیلی راحت تر قانع میشن که از ما خرید خودشونو انجام بدن. بنابراین میتونیم به مخاطب نشون بدیم که خودمون هم یا الان یا در گذشته در شرایط مشابه بودیم و برای همین میتونیم فروشنده مناسبی باشیم چون مثل دیگرانی نیستیم که شرایط رو درک نمی کنن.

روش های ایجاد هیجان در NLP ✔️
تغییر ذهنیت در NLP ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست