پرش به محتوا

با کمک احساسات مشتری بیشتر بفروش ✔️

با کمک احساسات مشتری بیشتر بفروش

با کمک احساسات مشتری بیشتر بفروش: به نظر شما اغلب خریدها احساسی هستن یا منطقی. آیا تو یه تبلیغ باید مطالب منطقی رو بیشتر بذاریم یا احساسی. پاسخ ساده این سوال اینه که اغلب خریداران خریدهای احساسی انجام میدن ولی در کنار این خریدهای احساسی، نیاز به توجیه منطقی دارن.

[restrict]

فرض کنین یه خریدار دوس داره یه دوربین بسیار حرفه ای داشته باشه،چون به عکاسی علاقه منده و بخاظر اینکه از رنگ یا مدلش خوشش میاد تصمیم بگیره اونو بخره ولی اگهاون دوربین رو با خودش به خونه اش ببره ممکنه با واکنش خونواده ش روبرو بشه.

پس برای این خریدهای احساسی نیاز داره که چند تا دلیل منطقی قابل قبول داشته باشنه تا هروقت دیگران پرسیدن که چرا مثلا 30 میلیون پول دادی برای یه دوربین عکاسی بتونه از خودش دفاع کنه.

با این توضیحات به چه نتیجه ای می رسیم؟

با کمک احساسات مشتری بیشتر بفروش: به این نتیجه می رسیم که یه تبلیغ خوب، تبلیغیه که به دلایل احساسی بپردازه تا شخص قانع بشه خرید رو انجام بده یعنی توجیه منطقی ارائه بده تا شخصی که احساسی خرید کرده بعدا بتونه از خرید خودش دفاع کنه.

[/restrict]

پس تبلیغ خوب موارد منطقی و احساسی رو باهم در نظر میگیره، ولی وزن توجیه های احساسی تو تبلیغات بیشتره و بهتره بیشتر بهشون بپردازیم.

باید روی احساسات مشتری ها تمرکز کنین، چون مشتری ها اغلب خریداشونو احساسی انجام میدن.

شما میتونین با استفاده از همین نکته مشتریای زیادی رو جذب کنین و محصولات و خدماتتونو بهشون ارائه بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.