استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چارا برای خلق ارزش و توسعه مهارت های درونی و رشد استعدادها و جایی برای انجام پروژهای برنامه نویسی هست، هدف ما پیاده سازی ایده شما و توسعه مهارت های فردی کاربران برای ارتقا و اجرای هدفمندانه کسب و کارها میباشد بیشتر آموزش های سایت به صورت رایگان در اختیار شما هستند اما برای دسترسی به همه آموزش ها نیازمند تهیه عضویت ویژه سایت ما میباشید.

تبلیغات در پینترست

پینترست مثل هر کمپین تبلیغاتی دیگه به محتوا و محصولات شما کمک میکنه تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی رو داشته باشن تا افراد بیشتر یبتونن برند شما رو ببینن.

برای استفاده از تبلیغات در پینترست، فقط باید یه حساب کاربری ایجاد کنید، اهداف کمپینتون رو مشخص کنین، مخاطبان هدف خوتون رو انتخاب کنین، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنین، اقدامات لازم دیگه رو انجام بدین، سپس تبلیغ رو ایجاد کنین.

در این پست، نحوه استفاده از تبلیغات در پینترست رو برای ایجاد ترافیک روی وب سایت یا حضور برندتون مشاهده میکنین.

انواع پین های تبلیغات در پینترست

قالب های مختلفی برای تبلیغات در پینترست وجود داره. میتونید از هر کدوم که خواستید استفاده کنین.

پین های تبلیغ شده

این پین ها مثل پین های دیگه تو نتایج جستجو و صفحه اصلی ظاهر میشه، و برچسب “تبلیغ شده” دارن تا نشون بدن که عمدا برای نمایش تو صفحه اصلی کاربرا تقویت شدن.

Carousels تبلیغاتی

زمانی که چند تا محصول رو میخواین تبلیغ کنین این قالب عالیه. میتونید تا پنج تا تصویر رو به این پین اضافه بکنید و برای مشاهده شون انگشت تون رو روی صفحه بکشید. این پین نسبتا جدیدیه که  تو نوامبر 2018 معرفی شد. تنها فرقش با پین های معمولی، نقاطیه که زیر عکس وجود داره که به کاربرها اطلاع میده که انگشتشون رو صفحه بکشن.

پین های ویدیویی تبلیغ شده

همچنین میتونین از ویدیوها کمک بگیرین تا در نتایج جستجو، فید اصلی و بخش هایی مثل این نمایش داده بشن. استفاده از این پین وقتی میخواین داستان محصول رو تعریف کنین عالیه.

پین های قابل خرید

با استفاده از این پین خریداران، محصول شما رو مستقیما خریداری میکنن و توی جستجوها و فیدهای اصلی ظاهر میشن.

پین های برنامه تبلیغ شده

تلفن همراهتون رو اگه اخیرا راه اندازی کردین، میتونید از این پین استفاده کنید تا کاربرا رو وادار کنین برنامه رو مستقیما از پین شما دانلود کنن.

نحوه استفاده از تبلیغات در پینترست

دستورالعمل گام به گام نحوه استفاده از کمپین تبلیغات در پینترست در ادامه آورده شده.

حساب کاربری ایجاد کنید.

برای اجرای تبلیغ، اکانت شخصی شما این کار رو انجام نمیده بلکه باید اون رو یا به حساب تجاری تبدیل کنین یا یه حساب جدید به طور خاص برای تجارت بسازین.

تگ پینترست رو نصب کنین

برخی از افراد این بخش رو نادیده میگیرن، ولی اگه میخواین کمپین موفقی برای تبلیغات در پینترست داشته باشین باید این تگ رو نصب کنین. این تگ به شما کمک میکنه کارهایی که افراد بعد از دیدن آگهی شما انجام میدن رو ببنین مثل ثبت نام، بررسی و غیره.

هدف کمپین تبلیغات در پینترست رو مشخص کنین

دوس دارین مردم بعد از دیدن تبلیغات شما در پینترست چیکار کنن؟ دونستن این موضوع به شما کمک میکنه تا هدفتون رو مشخص کنین. به شما کمک میکنیم تا راحت  تر بتونین جواب این سوال رو بدین.

چهار هدف کمپین شامل: ایجاد آگاهی از برند، جذب ترافیک به وب سایت شما، ترویج دانلود برنامه  و بازدید از ویدیو.

آگاهی از برند، شما رو در معرض کاربران پینترست قرار میده، مشتریان فعلی و بالقوه. به ازای هر 1000 نمایش هزینه میگیرین.

در هدف ترافیک، به ازای هر کلیلک تو وب سایتتون هزینه دریافت میکنین.

یکی دیگه از  اهداف کمپین که باید در نظر بگیرین افزایش نصب برنامه شماس که بهتون کمک میکنه برنامه تون رو برای دانلود تبلیغ کنین و خودتون میتونین انتخاب کنین که به ازای هر کلیک پرداخت انجام بشه یا به ازای هر نصب.

به ویدیو هایی که برای ارتقای آگهی استفاده میکنین شناسه میدن که به ازای هر 1000 نمایش هزینه دریافت میکنین.

تو این مرحله میتونین از کمپین مکث استفاده کنین که بهتون اجازه میده تمام جزییاتی که وارد کردین قبل از انتشار مرور کنین.

ایجاد گروه های تبلیغات در پینترست

زمانی که یه گروه رو برای تبلیغات در پینترست میسازین، میتونید هدف، بودجه و تاریخ اجرای کمپینتون رو کنترل کنین. بسته به هدف و بودجه تون میتونین یه گروه جدید بسازین یا از گروه های موجود استفاده کنین.

اهداف خودتون رو انتخاب کنین

این کار به شما کمک میکنه تا به افرادی دست پیدا کنین که به برندتون علاقه مند هستن.

گزینه های زیادی برای انتخاب هدف وجود داره که  میتونین اونها رو به صورت جدا یا ترکیبی از دو هدف رو برای دسترسی بهتر ایجاد کنین.

مدیران تبلیغات در پینترست پنج هدف رو برای انتخاب ارائه کردن که شامل: مخاطبان، کلمات کلیدی، علایق، توسعه یافته، جمعیت شناسی و مکان هستن.

مخاطب به معنی همه افرادیه که قبلا با برند شما در ارتباط بودن.احتمالا محتوای شما رو دیدن و باهاش درگیر شدن، از وب سایتتون بازدید کردن، محصولتون رو خریداری کردن و غیره. اگه میخواین دوباره محصول به اونها بفروشین یا علاقه شون رو به برندتون فعال کنین میتونین گزینه هدف گذاری مجدد رو انتخاب کنین.

انواع هدف

اگه میخواین تبلیغات در پینترست رو به افرادی که موضوعات خاصی رو دنبال میکنن نشون بدین گزینه کلمه کلیدی رو انتخاب کنین. استفاده از این گزینه به این معنیه که باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنین تا افراد مناسب برندتون شما رو پیدا کنن.

انتخاب گزینه علاقه به این معنیه که میخواین افرادی رو انتخاب کنین که به موارد مرتبط با برند شما علاقه دارن. اونا باید تابلوهایی درموردش ساخته باشن یا با پین های مشابهش درگیر شده باشن.

دموگرافیک یه گزینه محبوب برای ساخت کمپین تبلیغات در پینرست هست. باهاش میتونید اطلاعاتی رو در مورد افراد از جمله مکان، جنسیت، زبان و یا دستگاه تلفنشون مشاهده کنین.

گزینه مکان به شما این امکان رو میده که انتخاب کنین که میخواین افراد موقع جستجو یا مرور تبلیغات شمارو ببینن یا هردو.

با دقت به گزینه ها فک کنین و اونی که با نیاز برند شما مطابقت داره رو انتخاب کنین.

برنامه و بودجه کمپین خودتون رو انتخاب کنین.

تاریخ شروع و پایان کمپین رو قبل از اضافه کردن بودجه انتخاب کنین. بودجه هم میتونه روزانه باشه هم مادام العمر. بودجه روزانه به این معنیه که میخواین هر روز مبلغ مشخصی رو خرج کنین و قصد ندارین بیشتر از اون پرداخت کنین.

استفاده ازبودجه مادام العمر یعنی به پینترست کنترل بودجه تون رو میدین. و خودشون تصمیم میگیرن که چطوری با توجه به تاریخ هایی که واسه کمپین تعیین کردین ازش استفاده کنن.

مرحله بعدی انتخاب بیشترین مبلغیه که برای یه کلیک یا نمایش روی پلتفرم میپردازین.وقتی روی “حداکثر پیشنهاد” کلیک میکنین گزینه هارو میبینید.

پین ها رو ارتقا بدین

پس از تنظیم بودجه پینی که میخواین تبلیغ کنین رو انتخاب کنین. اطمینان پیدا کنین که اونا محتوای شما هستن و توی هیچ تابلوی مخفی ذخیره نمیشن. میتونین پین هایی که قبلا عملکرد خوبی دارن یا ایجاد یه پین جدیدو تبلیغ کنین. برای دیدن پین هایی که عملکرد خوب دارن تجزیه و تحلیل پینترست خودتون رو بررسی کنین.

اطمینان پیدا کنین که همه پین هاتون رو به وب سایتتون لینک زدین، مخصوصا اونایی که قصد دارین تبلیغ کنین. url  مقصد رو هم وارد کنین.

عملکرد کمپین تبلیغات در پینترست رو کنترل کنین

برای اینکه بدونین کمپین چقد خوب کار میکنه تجزیه و تحلیل موجود توی داشبورد مدیر تبلیغات در پینترست رو بررسی کنین. روی تبلیغی که میخواین عملکردش رو نظارت کنین کلیک کنین تا جزییات رو دریافت کنین.

تبلیغات در گوگل
راه های کسب درآمد اینترنتی
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست