پرش به محتوا

دومین انگیزاننده خرید ✔️

دومین انگیزاننده خرید

دومین انگیزاننده خرید، جلب توجه هست. خیلی از مردم خریدایی رو انجام میدن که جلب توجه کنن یا مورد پذیرش دیگران واقع بشن.

[restrict]

باز شاید تا به حال از دید یک فروشنده این طور به موصوع نگاه نکرده باشین که خیلی از خریدها دلیلش صرفا جلب توجه هست.

خیلیا اتومبیل خیلی خوب می خرن که بتونن جلب توجه کنن، بین دوستان و اقوام نشون بدن که کارشون خوبه و از دیگران برترن، سلیقه بهتری دارن و از این قبیل.

توخرید لباس همین موضوع وجود داره، مردم لباس هایی رو می خرن تا بتونن مورد توجه قرار بگیرن.حتی مردم از خدماتی استفاده می کنن، رستوران هایی میرن تا بتونن مورد توجه دیگران واقع بشن.

بنابراین چیزی که شاید تابحال مورد توجه واقع نشده و شما به عنوان تبلیغ نویسی از امروز باید بهش توجه ویژه ای داشته باشین اینه که دیگران در خرید یک فرد خیلی اثر گذار هستن.

شاید مهم ترین سوالی که یه خریدار از خودش می پرسه اینه که اگه من این خریدو انجام بدم، بقیهدر مورد من چه فکری میکنن. آیا بیشتر مورد توجه قرار میگیرم یاتوجه کمتری بهم میکنن.

[/restrict]

نکته ای که یاد می گیریم چیه؟ شما میتونید در تبلیغات محصول یا خدماتتون به این موضوع بپردازین که با این خریدتون چطور مورد توجه بیشتری واقع میشین.

[restrict]

مثال دومین انگیزاننده خرید: جلب توجه

بیاید یک مثال خدماتی بزنم: اغلب دوستان میگن که تبلیغ نویسی و این  ایده ها بیشتر برای محصولات هست،ولی هیچ فرقی نمیکنه.

شما میتونین همین ایده ها رو برای خدمات استفاده کنین. فرض کنین کارتون فروش بیمه اس و میخواین بیمه عمر بفروشین.

شاید بهترین تبلیغ برای بیمه عمر این باشه که شما بیمه عمر رو بیاید ثبت نام کنین، پولشو بدین و سال ها بعد پیش اقوام و دوستانتون افتخار کنید و ببینید دیگران شما رو چقدر فرد آینده نگری خواهید دانست و چقدر فرد باارزش و باانگیزه ای خواهید دونست که از سال ها قبل فکر کردید، بیمه ای رو خریدین وهرماه پولی رو پرداخت کردین تا خانواده تون ، فرزندانتون و اطرافیانتون تورفاه بیشتری زندگی کنن.

پس اگه کارتون فروش بیمه هست، شاید بدترین تبلیغتون این باشه که بگید با خرید بیمه، پولتون بیشتر میشه، بعدا پول بیشتری میگیرین و یه جورسرمایه گذاریه.

تبلیغ اثرگذارتر اینه که داستانی رو تعریف کنید.

شما الان فرزندتو بیمه کنین و ده سال بعد، بیست سال بعد تمام اقوام و اطرافیانتون رو دعوت کنین و اونجا به فرزندتون  بگین که من از بیست سال قبل یه بیمه خریدم و ببینید که چقدر مورد توجه واقع خواهید شد.

و ببینین چطور الگوی دیگران میشین و این حس خیلی خوبیه که مردم شما رو به عنوان یه فرد مهم و قابل توجه قبول داشته باشن.

[/restrict]

پس دومین انگیزاننده خرید، جلب توجه هست و شماهر محصول یا خدمتی رو میفروشین، فرقی نمیکنه چی باشه. باید فکر کنین و ببینید خریدار با خرید محصول یا خدمت شما چطور میتونه بیشتر مورد توجه دیگران واقع بشه و این موضوع رو در تبلیغ خودتون بیشتر بهش بپردازین و از همین طریق فروشتون رو بیشتر کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.