مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

سه ایده پیشرفته تبلیغ نویسی✔️

سه ایده پیشرفته تبلیغ نویسی

سه ایده پیشرفته تبلیغ نویسی

میخوام چند ایده پیشرفته تبلیغ نویسی بگم که میتونه به شما کمک کنه تبلیغاتی که قبلا نوشتین رو بهبود بدین و حرفه ای تر کنین.

ایده توهم برتری

اولین ایده پیشرفته تبلیغ نویسی اسمش توهم برتری هست.

توهم برتری اینه که اغلب افراد درباره خودشون تصوری غیر واقعی دارن وخودشونو خیلی بهتر و برتر از اون چیزی که هستن تصور می کنن.

در واقع اغلب افراد خودشونو بسیار در جایگاه بالاتری نسبت به جایگاه واقعی خودشون میبینن.

این موضوع رو میخوام با چند تا مثال نشون بدم.

اولین مورد یه آماریه که در خارج از ایران انجام شده در مورد یه دانشگاه خاصی و در اون دانشگاه وقتی از اساتید پرسیدن که هر استادی آیا خودش رو جز بیست و پنج درصد برتر اون دانشگاه میدونه یا خیر. شصت و هشت درصد اساتید اون دانشگاه خودشونو جز بیست و پنج درصد برتر میدونستن.

به چه نتیجه ای میرسیم؟ اگه این دانشگاه صد تا استاد داشته باشه واقعا بیست و پنج نفرشون جزو بیست و پنج درصد برتر هستن و یه عده ی بسیار زیادی حدود چهل و سه نفر خودشونو جزو افراد برتر میدونن درصورتی که اینطور نیست و جزو اساتید برتر نیستن.

این گروه دچار توهم برتری هستن و خودشونو بالاتر از اون چیزی که هست تصور می کنن.

آمار دیگه هشتاد و هفت درصد دانشجویان همون دانشگاه خودشونو جزو افراد برتر دانشگاه میدونن.

یعنی اگه ازشون بپرسین آیا شما جزو دانشجویان برتر این دانشگاه هستین یا نه، از هر 100 نفر هشتاد و هفت نفر پاسخ دادن بله ما جزو دانشجویان برتر این دانشگاه هستیم.

پس میبینیم که اغلب این دانشجویان دچار توهم برتری بودن و خودشونو بالاتر از اون چیزی که هستن تصور می کردن.

مثال

سومین آمار که مربوط به خارج از ایران هست اینه که نود و سه درصد رانندگان رانندگی خود را بهتر از افراد معمولی میدونن.

در واقع اگه در یه جاده ای تصادفی پیش میاد هیچ وقت یه راننده فکر نمیکنه که شاید من مهارت های رانندگی کافی ندارم و چون راننده خوبی نیستم این اتفاقات پیش اومده.

همیشه راننده ها وقتی اتفاقی پیش میاد این موضوع رو به اتفاقات دیگه و شرایط ربط میدن و هیچوقت فکر نمیکنن که شاید خودشون مهارت کافی در رانندگی ندارن. باتوجه به این سه تا آمار میبینیم که اغلب افراد خودشونو در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به آن چیزی که هستن تصور می کن.

چطور میتونیم از ایده توهم برتری در تبلیغ نویسی استفاده کنیم

روش اینه که ما در تبلیغات خودمون نشون بدیم که این محصول یا این خدمت برای افراد بسیار خاص و ویژه و با سطح بالا هست.

در واقع به این افراد به نحوی نشون میدیم که این محصول، محصول معمولی نیست.

برای افراد برتر هست و چون اغلب افراد خودشونو برتر میدونن جذب این محصول میشن و ترجیح میدن این محصول رو بخرن.

مثلا کافیه که ما در تبلیغ موبایل خودمون بنویسیم که این موبایل مخصوص افراد بسیار با سلیقه هست.

طبق تئوری  توهم برتری اغلب افراد توی دنبا خودشونو بسیار باسلیقه میدونن.

اگه ما یه آموزشی رو ارائه میدیم ، یه کتابی نوشتیم کافیه بگیم که این دوره آموزشی فقط برای افراد بسیار باهوشه.

تقریبا تمام افراد جامعه خودشونو بسیار باهوش تصور می کنن و کافیه شما یه دوره آموزشی طراحی کنین و در تبلیغش بنویسین که این دوره برای افراد بسیار مبتدی و سطح پایین هست.

مطممئن باشین که یه نفر در دوره شما ثبت نام نخواهد کرد. پس در تبلیغات خودتون سعی کنین از ایده توهم برتری به درستی استفاده کنین.

یعنی نشون بدین که ما محصولات و خدماتی داریم که برای افراد خاص، باهوش، باسلیقه و سطح بالا هست و چون اغلب افراد خودشون در این گروه میدونن سراغ محصولات و خدمات شما میان و از محصولات و خدمات شما استفاده خواهند کرد.

تغییر ذهنیت در NLP ✔️
ایده درگیر کردن قبل از خرید ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست