مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

سه قالب پیشرفته تر برای ساخت ایده پیش فرض ✔️

سه قالب پیشرفته تر برای ساخت ایده پیش فرض

سه قالب پیشرفته تر برای ساخت ایده پیش فرض

این قالبها در تبلیغات پرفروش زیادی استفاده شدن و شما هم میتونین عینا ازشون استفاده کنین.

اولین قالب، قالب اگر پس هست. اول جمله مینویسین اگر و بعدش کارهایی رو مینویسین که مخاطب انجام میده.

در واقع اینطور بگم کارهایی رو مینویسین که مطمئن هستین مخاطب انجام میده و این قسمت به هیچ وجه زیر سوال نخواهد رفت و بعد مینویسین پس و اینجا اقدام مورد نظر خودتون رو مینویسین و هیچ لزومی نداره که این قسمت اول و دوم به هم مرتبط باشه.

ما با تئوری پیش فرض کاری میکنیم که این دوتا قسمت به هم مرتبط به نظر برسه و طرف مقابل حرف ما رو قبول کنه.

مثال

فرض کنین کار شما طراحی سایته و میخواین برای مشتریان سایت درست کنین و مطمئن هستین که مشتریان شما همشون اتومبیل دارن.

کافیه بگین اگر رانندگی بلد هستین پس حتما باید یه وب سایت خوب داشته باشید.

شاید با یه نگاه احساس کنین این دوتا قسمت به هیچ وجه به هم ربطی نداره ولی با توجه به تئوری ایجاد پیش فرض وقتی شخص قسمت اول رو بررسی میکنه و میبینه کاملا درست هست و خودش رانندگی میکنه ناخودآگاه قسمت دوم رو هم قبول میکنه و میگه من که رانندگی میکنم پس حتما به وب سایت نیاز دارم.

مثلا من توی یه سایت در تبلیغ محصول افزایش رتبه سایت نوشتم اگر درسهای دوره دبیرستان رو گذرانده اید پس حتما میتونید سئوی سایتتون رو خودتون انجام بدین و اغلب مخاطبای من درسهای دبیرستان رو گذروندن. پس به این نتیجه میرسن که چون این درسها رو گذروندن پس به راحتی میتونن کار سئو انجام بدن و ترغیب میشن این محصول رو تهیه کنن.

ما هیچ کدوم از این الگوها رو برای فریب مردم استفاده نمی کنیم و زمانی استفاده میکنیم که به محصول خودمون اطمینان داریم.

قالب پیشرفته دوم برای ساخت ایده پیش فرض

دومین قالب پیشرفته اینطوره. اولش میگیم اگر و بعد یه واقعیت محض رو بیان میکنیم، چیزی که به هیچ وجه نمیشه زیر سوال برد و بعد میگیم به احتمال زیاد به یک نقطه چینی  علاقه مندید. این نقطه چین چی میتونه باشه؟ حوزه فعالیت خودمون باشه.

فرض کنین کار ما طراحی سایت هست و مطمئن هستیم که مخاطبان ما موبایل دارن. بگیم اگر شما موبایل دارین به احتمال زیاد به داشتن سایت علاقه مندید یا میتونه این واقعه ساده تر باشه. مثلا بگیم اگر در شهری زندگی میکنید به برق دسترسی دارید به احتمال زیاد به داشتن یک وب سایت حرفه ای علاقه مندید.

قالب سوم

اگر در یک نقطه چینی موفق باشید در یک نقطه چین دیگر موفق میشوید.

مثال

اول فکر کنین که رویای مشتری ما چی هست. فرض کنیم کار ما طراحی سایت هست و رویای مشتری ما اینه که ثروتمند بشه.میتونیم جمله رو اینطور بگیم. اگر در داشتن یک سایت حرفه ای موفق باشید در کسب ثروت از ویلای لوکس تا هواپیمای شخصی هم موفق میشوید.

دقت کنین ما در این جمله موفقیت های بزرگ مخاطب رو به داشتن محصول خودمون مرتبط می کنیم.

مثلا میتونیم بگیم اگر در عکاسی حرفه ای موفق باشید در کسب ثروت از داشتن یک خانه تا یک ویلای بزرگ و هواپیما هم موفق میشوید.

این جملات جملات پیچیده ای هستن و باید تمرینهای زیادی انجام بدید. بارها این جاهای خالی رو پرکنین تا بتونین از این جملات در تبلیغات حرفه ای خودتون استفاده کنید.

شاید این سوال پیش بیاد که این جملات رو کجای تبلیغمون استفاده کنیم و چه ربطی به اون چهار بخش اصلی تبلیغات ما داره؟

پاسخ کوتاهش اینه که هر تبلیغی فقط شامل همون چهار بخشی هست که قبلا صحبت کردیم .جذب، ادعا، اثبات و اقدام.

وقتی ما تبلیغیمون رو کامل طراحی کردیم برمیگردیم و در ویرایش تبلیغ از این ایده ها و جملات NLP  استفاده میکنیم تا اثرگذاری تبلیغمون رو بیشتر کنیم.

پس در قدم اول تبلیغ رو طراحی میکنیم و بعد در فاز ویرایش میایم و چند تا ایده NLP اضافه میکنیم تا اثرگذاری تبلیغ چندین برابر بشه.

معرفی چند قالب برای ساخت ایده پیش فرض ✔️
چطور به مخاطب دستور بدهیم ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست