پرش به محتوا

علت شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات ✔️

علت شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات

علت شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات چیست.شاید تا همین جا متوجه شده باشید که چرا بسیاری از کسب و کارهای کوچک بازگشت سرمایه منفی دارن و در تبلیغاتشون موفق نیستن. دلیلش اینه که سعی می کنن از کسب و کارهای بزرگ دنیا الگو برداری کنن و تبلیغاتی رو انجام بدن که بیشتر برند سازیه.

[restrict]

یه کسب و کار کوچیک معمولا با انجام دادن تبلیغات برندسازی در کوتاه ترین زمان ممکن پول و بودجه تبلیغاتی خودش رو از دست خواهد داد و هیچ فروشی نخواهد داشت.بنابراین کار بسیار اشتباهیه که یک کسب و کار کوچک سعی کنه تبلیغات برندهای موفق دنیا رو الگوی خودش قرار بده و تبلیغاتی مشابه اونا درست کنه.

تبلیغات برندهای بزرگ به این شکله. شاید فقط اسم برندشونو بگن یه شعار بسیار کلیشه ای و نمادین بگن و باعث افزایش فروش نشه و به همین بسنده کنن.

[/restrict]

شما بعنوان یک کسب و کار کوچیک نمی تونین از این نوع تبلیغات استفاده کنین چون فقط پول و بودجه تون رو از دست خواهید داد و هیچ اتفاق دیگه ای نخواهد افتاد.

بهترین راه تبلیغ برای جلوگیری از شکست کسب و کارهای کوچک

[restrict]

راه جلوگیری از شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات اینه که شما به عنوان یه کسب و کار کوچیک باید از تبلیغات مستقیم استفاده کنید.

ما در این دوره تمام تمرکزمون بر تبلیغات مستقیم خواهد بود.

فرضم اینه که شما یک کسب و کار کوچک هستید و احتمالا تعداد کارمنداتون کمتر از پونصد نفره و احتمالا در ماه نمیتونید چندین میلیارد یا چند ده میلیارد تومن بودجه صرف تبلیغات کنید.

علت شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات :اگر شرایط شما همینی هست که توضیح دادم باید از تبلیغات مستقیم استفاده کنید.

تبلیغات مستقیم

شاید اینجا سوال پیش بیاد که تبلیغات مستقیم دقیقا چی هست.

می خوام یه تعریف دقیق از تبلیغ مستقیم ارائه بدم تا از شکست کسب و کارهای کوچک در تبلیغات جلوگیری کنیم.

تبلیغ مستیقم محتواییه که مخاطب رو ترغیب به اقدامی میکنه، اینجا دو تا واژه بسیار مهم  و پر اهمیت هست اولین واژه محتوا هست،

در واقع شما باید یه محتوا طراحی کنین که این محتوا میتونه متن باشه.

فرض کنین بخواید تو یه مجله تبلیغ کنین و اون محتوا یه متنیه که در اون مجله چاپ میشه یا میتونه محتوایی باشه که توی یه وب سایت منتشر میشه که ترکیبی از عکس و متن هست وهمینطور محتوای شما میتونه یه فیلم باشه.

[/restrict]

بنابراین فرقی نمیکنه محتوای شما چی باشه بلکه فقط مهمه محتوای شما باعث بشه مخاطب اقدام کنه.

اقدام چی میتونه باشه؟ میتونه این باشه که مخاطب با شما تماس بگیره و سوالات بیشتری رو از شما بپرسه.

یا میتونه سفارش اون خدمت یا محصول باشه. همچنین میتونه این باشه که شخص بیاد به وب سایت شما و ایمیلش رو به شما بده و اطلاعات تماسش رو بذاره تا شما بعدا اطلاعات دیگه رو براش بفرستین.

بنابراین این ما هستیم که تصمیم میگیریم که دوس داریم مخاطب ما  دقیقا چه نوع اقدامی رو انجام بده و متناسب با اون اقدام، محتوایی رو تولید میکنیم تا به هدف خودمون برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.