مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

عنوان خوب چه مشخصاتی داره ✔️

عنوان خوب چه مشخصاتی داره

عنوان خوب چه مشخصاتی داره: تو این بخش چهار مورد که یه عنوان خوب باید داشته باشه رو خدمتتون میگم.

دقیق و قابل سنجش باشه

اولین معیار عنوان خوب اینه که باید دقیق و قابل سنجش باشه.

اگه عنوان تبلیغتون اینه که در مدت کوتاهی خیلی لاغر شوید، این عنوان به هیچ وجه مغز رو به خودش جلب نمیکنه چون از معیارهای غیر دقیق استفاده کرده.

اگه به جای این واژه ها از عددهای دقیق و معیارهای قابل سنجش استفاده کنیم به همون اندازه جلب توجه مغز مخاطب بیشتر میشه.

مثلا بنویسیم با استفاده از محصول ما فقط در سه هفته لاغر شوید اینجا وقتی میگیم سه هفته و پنج کیلو توجه بیشتری رو جلب میکنیم.

پس هیچوقت در عنوانتون از کلیات استفاده نکنین.

موارد دقیق و قابل سنجش رو بنویسین.

عنوان خوب چه مشخصاتی داره:استفاده نکردن از واژه های بی هویت

دومین معیار عنوان خوب نداشتن واژه های بی هویته. واژه های بی هویت یعنی اینقدر تکرار شدن که معنی خودشونو از دست دادن و افراد به هیچ وجه به این واژه ها توجه نمیکنن.

استفاده از واژه های تصویری

عنوان خوب چه مشخصاتی داره:از واژه های تصویری استفاده کنین، عنوان ما هر چه تصویری تر باشه به همون اندازه اثرگذاری بیشتری داره.

عنوان تصویری عنوانیه که شخص به محض خوندن میتونه در مغز خودش یه تصویر دقیق تصور کنه مثلا اگه تو عنوانمون بنویسیم درآمد شما هر روز یه گونی بزرگ پر از چک پول 50 هزار تومنی خواهد بود این جمله یا عنوان یک عکس واضح در ذهن مخاطب ایجاد میکنه

ولی اگه به جای این خیلی مفهومی صحبت کنیم و هیچ تصویری استفاده نکنیم مثلا بنویسیم درآمد بسیار عالی داشته باشین هیچ عکسی در ذهن طرف مقابل ایجاد نمیکنه.

واژه هایی که عکس تولید میکنن خیلی سریعتر مغز رو به خودشون جلب میکنن.

 از این فرصت استفاده کنین.  

کلیشه ای نبودن

بعضی از عنوانها یا جملات اینقدر توسط رقیبان ما و دیگران استفاده شدن که کاملا معنیشونو از دست دادن و همین کلیشه ای بودن باعث میشه که مغز هیچ توجهی بهشون نکنه .

در واقع یه عنوان کلیشه ای مغز رو از حالت آلفا به حالت بتا نمی بره.

حتما در تبلیغات زیادی دیدین که” نوشتن فرصت رو از دست ندهید”.

عنوان تبلیغتون اگه این جمله باشه احتمالا اصلا اثر گذار نخواهد بود.چرا؟

به دلیل اینکه مغز مخاطب شما اینقدر این جمله رو دیده که وقتی با این جمله در تبلیغ شما مواجه میشه فعالساز مغزش به هیچ وجه دستور نمیده که از حالت آلفا به حالت بتا بره و اثر گذاری تبلیغ شما بسیار پایین خواهد بود.

چطور عنوان حرفه ای بسازیم ✔️
چرا از واژه های بی هویت استفاده نکنیم ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست