مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

قیمتتون رو توجیه کنین ✔️

قیمتتون رو توجیه کنین

قیمتتون رو توجیه کنین:بخش بعدی ادعا که قسمت مهمی توی تبلیغ هست بخش توجیه قیمته. یعنی شما در بخش ادعا کار دیگه ای که انجام میدین اینه که قیمت محصول یا خدمتتون رو توجیه می کنین.

اگه قیمت محصول یا خدمتتون در حد رقیباتونه شاید خیلی نیازی به توجیه قیمت نداشته باشین ولی اگه قیمت محصول شما بیشتر از قیمت رقیباتون هست یا حتی قیمت محصول شما کمتر از قیمت اوناس احتمالا به این بخش توجیه قیمت نیاز دارین.

توجیه قیمت چی هست

توجیه قیمت اینه که نشون بدین که ارزش محصول شما خیلی بیشتر از مبلغیه که می پردازین. هر محصول یا خدمتی یه ارزشی داره که توی ذهن شخص شکل می بنده و یه مبلغ قیمتی داره.

در واقع همون قیمتی که توی فاکتورمی نویسیم و از مخاطب اون پولو دریافت می کنیم.

شما هر وقت نشون بدین که ارزش این محصول خیلی بیشتر از اون مبلغیه که شخص پرداخت می کنه مخاطب به راحتی خرید میکنه.

قیمتتون رو توجیه کنین: مثال

فرض کنین شما دوربین عکاسی می فروشین. اگه قیمت یه دوربین یه میلیون تومن باشه و به مخاطب نشون بدین که با سه ماه کار کردن با این دوربین یه میلیون و دویست هزار تومن سود به دست میاره شما با توجیه قیمت نشون دادین که سود این دوربین خیلی بیشتر از قیمتیه که می پردازه.

این شخص فقط یه میلیون تومن می پردازه و به ازاش یه میلیون و دویست هزار تومن سود میگیره، در واقع دویست هزار تومن سود خالص می کنه. یعنی نه تنها خرید این دوربین از شما هزینه نیس بلکه یه جور سرمایه گذاریه و به شخص سود میرسونه.

نکته ای که وجود داره اینه که درباره همه محصولات و خدمات شما نمیتونین از این روش استفاده کنین و فقط سود مالی رو بیان کنین.

شما میتونین نشون بدین که مخاطب با این خرید  میتونه سودهای دیگه ای به دست بیاره،مثلا میتونین بگین شخص با این خرید یه میلیونی چطور ترسهاش رو کمتر کنه؟چطور بیشتر مورد توجه قرار بگیره؟

پس نشون میدیم یا شخص سود مالی میکنه یا به روش های دیگه ای سود قابل توجهی می بره.

خیلی از افراد صرفا به دنبال سود مالی نیستن و اگه بدونن با این خرید بیشتر مورد توجه قرار میگیرن شاید این خرید رو انجام بدن.

چطور مشخصات یه محصول رو به مزیت تبدیل کنیم ✔️
چطور توجیه قیمت کنیم ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست