مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور یه قیمت گذاری حرفه ای داشته باشین- بخش اول ✔️

چطور یه قیمت گذاری حرفه ای داشته باشین

چطور میتونین یه قیمت گذاری حرفه ای داشته باشین و چطور میتونید با قیمت ها احساس خرید رو به سرعت در مخاطبمون ایجاد کنیم.

نکات مهم برای قیمت گذاری حرفه ای

محل نمایش یک قیمت گذاری حرفه ای

اولین نکته مهم برای انجام قیمت گذاری حرفه ای ، محل نمایش قیمته. اگه شما  کالاهای عمومی رو میفروشین، مثلا موبایل و تبلت و چیزهای دیگه شما رقیبایی دارین که همین وسایل رو میفروشن و قطعا قیمت یه نکته رقابتی هستش و باید قیمت رو اعلام کنید چون مخاطب اول میاد تو سایتتون قیمت رو میبنه بنابراین در این مدل کالاها اول باید قیمت رو ارائه بدین اما فرض کنید شما خودتون یه محصولی تولید کردین یا خدماتی رو ارائه میدین بزرگترین اشتباه اینه که اولین مرحله کاربر قیمت شما رو ببینه.

مثلا من خدمات طراحی سایت یا سئو دارم و کاربر بیاد و ببینه زدین قیمت طراحی سایت 3 میلیون اینجورری اصلا ممکنه کاربر صفحه رو ببنده  و نگاش نکنه ولی یه فرد حرفه ای قیمت رو پایین صفحه قرار میده که کاربر صفحه رو اسکرول کنه و تصویرا رو بذاره و متنو ببینه تا در نهایت قانع بشه که محصول شما رو تهیه کنه یا خدمات شما رو بگیره.

انجام یک تست

بنابراین در قیمت گذاری حرفه ای محل نمایش قیمت خیلی مهمه. من یه تست جالبی هم انجام دادم که نتیجه مطلوبی گرفتیم و اونم اینه که اومدیم دکمه های ثبت خرید رو در سه جای صفحه قرار دادم و خیلی جالبه که بهتون بگم که دکمه های خرید که بالای صفحه بود پایین ترین کلیک رو داشت و بالاترین نرخ کلیک برای دکمه ای بود که پایین صفحه قرار داشت.

بنابراین کاربر دوس داره اول متن شما رو ببینه وبعد تصمیم بگیره که آیا اون قیمت به درد من میخوره یا نه بنابراین این نکته خیلی مهمه

ولی اگه شما پاوربانک می فروشین باید قیمتش بالای صفحه باشه چون مشتری میدونه که چه برندی رو میخواد و حدودی قیمتشو میدونه ولی اگه خدماتی می فروشید یا خودتون ارائه میدین ارائه قیمت در وهله اول اشتباه بزرگیه مگر در شرایطی که رقبای شما دارن قیمت بالایی میدن و شما تو عنوانتون میدین با یک قیمت باورنکردنی، مثلا رقیباتون دارن طراحی سایت انجام میدن 3 میلیون ما مثلا با 2 هزار تومن به شما سایت میدیم که این یه جلب توجه خیلی بزرگه اگه بتونیم یه قیمت خیلی متمایزی داشته باشیم.

نمایش قیمت به ریال

نکته بعدی اینه که هرگز قیمتاتون رو به ریال نمایش ندین چون همین یه صفر اضافه دیدگاه بدی رو برای مشتری ایجاد میکنه.

استفاده نکردن از حروف در قیمت

نکته بعدی در قیمت گذاری حرفه ای اینه که به جای اینکه بنویسید 38000 تومان بنویسین 38 هزار تومن. دلیلشم اینه کاربر وقتی صفرها رو میبینه حس بدی میگیره اما 38 هزار تومن آنچنان درد ذهنی در مخاطب ایجاد نمی کنه.

نکات طلایی تبلیغ نویسی-پارت سوم ✔️
چطور یه قیمت گذاری حرفه ای داشته باشین-بخش دوم ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست