مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

مراحل ساخت صفحه محصول-بخش دوم ✔️

مراحل ساخت صفحه محصول

مراحل ساخت صفحه محصول

در عنوان های فرعی از مزایای محصول نام ببرین

چند تا از مزایای محصول خودمونو توی عنوانهای فرعی استفاده میکنیم تا شخص به محصول ما علاقه مند بشه.

مزیت محصول تمام اون چیزهاییه که مشتری با خرید محصول به دست میاره و با مشخصات محصول فرق داره. بنابراین فکر میکنیم که مشتری ما با این خرید چه سودی کسب خواهد کرد و این سود رو در عنوان فرعی ذکر میکنیم.

بخش بعدی صفحه محصول توضیح محصوله. در بخش توضیحات محصول که در واقع بخشی از ادعای ما هست در مورد محصولمون توضیح میدیم.

 توضیحات چطور باید باشه؟

اولین معیار اینه که دقیقا باید طوری باشه که شما برای دوست خودتون این محصول رو تشریح میکنین. وقتی با دوستتون صحبت میکنین احتمالا خیلی از واژه های عجیب و فنی استفاده نمی کنین ولی درعین حال خیلی محترمانه توضیح میدین.

وقتی به دوستتون مثلا در مورد یه لپ تاپ توضیح میدین هیچ وقت اولش مقدمه نمیدین.

مثلا نمیگین بر همه واضحه که یه لپ تاپ خوب میتونه در افزایش کارایی یه کسب و کار مفید باشه.

شما هیچ وقت به دوستتون همچین جمله ای نخواهید گفت بلکه مستقیما سر اصل مطلب میرین و توضیحات خیلی مفیدتری خواهید داد.

پس همیشه در نوشتن متن صفحه محصول و بخش توضیحات محصول یادتون باشه که نزدیک ترین دوستتون داره به همون حرفا گوش میکنه و هر دفعه میتونه بگه این چییزایی که میگی به چه دردی میخوره و چرا وقت منو تلف میکنی.

اگه جمله ای مینویسین که دوستتون میتونه این حرفو به شما بزنه احتمالا جمله خوبی نیست و باید پاک باشه.

پس خیلی رسمی موضوع رو توضیح ندین، مقدمه چینی نکنین و مستقیما برین سر اصل مطلب و در چند سطر توضیح بدین که این محصول دقیقا چیه و چطور میتونه مفید باشه.

شاید یک یا دو مورد از مزیت های محصول رو در عنوانهای فرعی هم نوشتیم که توجه رو جلب کنیم ولی باز در بخش توضیحات محصول همون مزیت ها رو تکرار کنین و مزیت های بیشتری روهم نام ببرین و اینجا خیلی مفصل درباره هر مزیت توضیح بدین.

این نکته بسیار مهم و کلیدی هست و مزیت چیزیه که مخاطب با خرید محصول کسب میکنه.

در عنوان های فرعی بر پنج انگیزاننده خرید تمرکز کنین

در توضیحات محصول فقط ننویسین اگه این دوربین رو بخرین میتونین عکسهایی با کیفیت بالا تهیه کنین یارزولوشن تصویر رو بنویسین یا موارد دیگه.

قبلا گفتیم که فقط پنج انگیزاننده پایه ای وجود داره که باعث میشه افراد خریدشونو انجام بدن.

ترس، جلب توجه، سود، درآمد و رویا.

به این موارد اشاره کنین. بنویسین که اگه شما یه دوربین بخرین به کدوم رویاتون میرسین.

مثلا چه کار لذت بخشی میتونین انجام بدین و چیزایی مثل این.

این نکات مهم تر از مشخصات فنیه.

 درسته که برخی از بازدیدکنندگان به مشخصات فنی تمایل دارن و ما مشخصات فنی رو هم مینویسیم ولی تاکید بیشتر ما روی پنج انگیزاننده خرید هست و باعث میشه فرد با خوندن  این صفحه محصول حس بهتری پیدا کنه و محصول خودش رو بخره.

مراحل ساخت صفحه محصول :جایگاه سازی در صفحه محصول سایت

بخش بعدی یه صفحه محصول سایت جایگاه سازیه. جایگاه سازی زیر مجموعه ادعای ما هست. در بخش ادعا هم توضیحات محصول رو میگیم و هم جایگاه خودمونو میگیم.

جایگاه سازی چی هست؟

ما میخوایم نشون بدیم که نسبت به دیگران و رقیبان در کجا هستیم.

شما اگه سه تا برند کاملا ناآشنا رو به یه فرد بدین و بگین انتخاب کنه که کدوم محصول رو بخره. شاید اون فرد گیج بشه و ندونه کدوم محصولو بخره و به هر کدوم از این برندها بگیم که هر توضیحی که میخواین میتونین به مخاطب بدین. با این توضیحات هست که شخص انتخاب میکنه که کدوم یک از این برندها خوبه.

در واقع مغز خریدار مرتب دنبال اینه که محصولات و خدمات شما رو همینطور کسب و کار شما در ذهنش در یه جایگاه خاصی قرار بده.

باید فکر کنه که کجا قرار بده. مثلا اگه شما رستوران هستین آیا رستوران شما رو در اولین جای ذهن خودش قرار بده به عنوان بهترین رستوران. در پنجمین جایگاه قرار بده یا اصلا جز بهترینها قرارش نده. در یه جایی از مغز ذخیره بشه و هیچ وقت هم از رستوران شما استفاده نکنه.

پس خیلی مهمه شما به عنوان تبلیغ نویس بتونین جایگاه محصولتون رو در ذهن مخاطب مشخص کنین .

همه بازدیدکننده ها بسیار نگرانن و میخوان هر چه زودتر پیدا کنن محصول شما باید کجای ذهنشون قرار بگیره در چه جایگاهی.

در جایگاه محصولات بسیار عالی، محصولات معمولی، محصولات بی مصرف.

این شما هستین که با متنی که مینویسین کمک میکنین مخاطب شما خیلی سریعتر جایگاه محصول شمارو پیدا کنه و در ذهنش به صورت مناسبی ذخیره کنه.

مراحل ساخت صفحه محصول-بخش اول ✔️
نکات مهمی که صفحه محصولتون رو متحول میکنه ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست