مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

مراحل ساخت صفحه محصول-بخش اول ✔️

مراحل ساخت صفحه محصول

مراحل ساخت صفحه محصول:

اولین قدم ساخت عنوان هست.

عنوان بخشی از قسمت جذبه. ما برای ساختن عنوان باید از بزرگترین فونت ممکن استفاده کنیم و جلب توجه ایجاد کنیم و در سایت بهترین عنوان میتونه باشه؟

شاید بهترین عنوان جمله ای باشه که درباره نتیجه محصول یا کسب و کارمون صحبت میکنه.

 مثلا اگه قرص لاغری میفروشیم میتونیم در عنوان بنویسیم که ماه بعد همین موقع با تناسب اندام کامل در یک مهمانی شرکت کنین.

اگ یه کتاب در مورد مدیریت زمان میفروشیم میتونیم بنویسیم مثلا بعد از شصت روز شما چطور میتونین به همه کارهاتون در روزتون برسین و حتی یه ساعت وقت داشته باشین و به تفریح بپردازین.

 در عنوان میتونیم به جای اینکه مستقیما در مورد محصول صحبت کنیم در مورد نتیجه نهایی که اون محصول یا کسب و کارتون ایجاد خواهد کرد صحبت کنیم.

فرض کنین کسب و کارشما در مورد تمیز کاری، وکالت یا … هست در مورد نهایتش صحبت کنین که اگه فردی به کسب و کار شما مراجعه کنه چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

شاید یه محصول چند سود به مخاطب میرسونه و شما باید بررسی کنین ببینین که بخش عمده مخاطبان شما دنبال کدوم سود هستن.

 مثلا یه دوربین عکاسی یکی از سودهاش میتونه این باشه که خاطرات زیبای زندگی رو ثبت کنیم یه سود میتونه این باشه که عکس هایی میتونیم بگیریم که توی مسابقات عکس شرکت کنیم و…

که عکس هایی میتونیم بگیریم که توی مسابقات عکس شرکت کنیم و…

 باید ببینیم اغلب مخاطبان دنبال ثبت لحظات شیرین زندگیشون هستن یا بیشترشون دنبال شرکت توی مسابقات هستن، شاید به این نتیجه برسیم که ثبت لحظات شیرین وزنه بیشتری داره پس توی عنوانمون به این موضوع می پردازیم.

عناوین فرعی در صفحه محصول

عناوین فرعی عنوانهایی هستن که زیر عنوان اصلی نوشته میشن و مکمل عنوان اصلی هستن یعنی اگه تو عنوان اصلی نکته ای رو گفتیم عناوین فرعی اون موضوع رو کامل تر میکنن.

برای نوشتن عنوان فرعی چه کاری لازمه انجام بدیم؟

برای نوشتن عنوان نیازه شما حداقل صد عنوان روی کاغذ بنویسین و بعد اونارو باهم ترکیب کنین تا به عنوانهای بهتری دست پیدا کنین.

پس از همون عنواهایی که اول نشدن میتونین چند تا روانتخاب کنین و این عنوانها رو به بعنوانهای فرعی زیر عنوان اصلی استفاده کنین.

چرا بعد از عنوان اصلی بلافاصله نمیریم سراغ متن؟

دلیلش اینه که تمرکز افراد روی صفحات سایت به صورت میانگین سه تا هفت ثانیه است.

پس زمان کمی در اختیار ماست تا بتونیم ثابت کنیم این صفحه محصول ما خوب و مفیده واگر بازدید کننده سایت ما در سه تا هفت ثانیه به این نتیجه برسه که محتوای صفحه ما خوب هست زمان خیلی بیشتری رو ادامه خواهد داد و توضیحات بیشتری رو مطالعه خواهد کرد.

نتیجه اینکه اگه بعد از عنوان بلافاصله یه متن طولانی بنویسین تو این زمانهپ نمیشه خیلی از اون متن استفاده ای کرد و شخص شاید در همون چند ثانیه اول منصرف بشه و از صفحه محصول ما خارج بشه.

درعنوان های فرعی کار دیگه ای که میتونیم انجام بدیم ایجاد حس همدردیه.

بسیاری از افراد از ما خریدنمیکنن چون فکر میکنن شرایطشونو درک نمیکنیم.

در تبلیغ نویسی اگه ما به مخاطب نشون بدیم که شرایطش رو درک میکنیم باعث میشه به ما راحت تر اعتماد کنه و ازمون خرید کنه.

صحبت کردن در مورد مزایای محصول در عنوان فرعی

در عنوانهای فرعی میتونیم در مورد مزایای محصول صحبت کنیم. چند مزیت برحسته محصول رو انتخاب کنیم و اونارو توی عنوانهای فرعی بیاریم تا شخص تو چند ثانیه اول ترغیب بشه که ادامه صفحه رومطالعه کنه.

نکات صفحه محصول سایت ✔️
مراحل ساخت صفحه محصول-بخش دوم ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست