مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی ✔️

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی

تمایز در ساخت ویدئو

قسمت بعدی ساخت ویدئو تبلیغاتی یعنی دقیقا بعد از اینکه محصولتون رو معرفی کردین تمایز هست.

در بخش تمایز خیلی کوتاه در چند جمله توضیح میدین که تمایز شما نسبت به رقیبان چی هست و چرا اگه مخاطب شما عاقل باشه باید از شما خرید کنه و شما گزینه بهتر و مناسب تری هستین.

جوایز در ساخت ویدئو

قسمت بعدی بخش جوایز هست. شاید ما در تبلیغات متنی این قسمت رو خیلی پایین صفحه ارائه میدیم ولی در ویدئو مهمه که هر چه زودتر به جوایز اشاره کنیم و بگیم که با این خرید چه جوایزی رو دریافت خواهید کرد اگه خریدتون رو هر چه زودتر انجام بدین.

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی: ضمانت

پنجمین قسمت ضمانت هست. در این بخش به صورت شفاهی توضیح میدین که چه نوع ضمانتی رو ارائه میدین حتما به زمان ضمانت اشاره میکنین مثلا میگین اگه تا شصت روز از این محصول ما راضی نبودین محصول رو برگردونین ما با نهایت آرامش این محصول رو از شما پس میگیریم و کل پولتون رو برمی گردونیم. یه همچین متنی رو میتونین در بخش ضمانت به صورت شفاهی توضیح بدین.

توجیه قیمت

بخش ششم توجیه قیمت هست. در بخش توجیه قیمت با یه مثال نشون میدین که قیمتی که شخص می پردازه بسیار مناسبه.

چون به ازای این قیمتی که می پردازه ارزش خیلی بیشتری رو دریافت میکنه.

ارزش میتونه هم به صورت مالی سنجیده بشه مثلا بگیم شما 200 هزار تومن پول میدین ولی سیصد هزار تومن سود مالی می کنین و یه راه حل دیگه اینه که به صورت مالی نسنجیم بگیم چه حس خوبی پیدا میکنین چطور به آرزهاتون نزدیک میشین و…

تا جایی که میتونین از پنج انگیزاننده خرید استفاده کنین تا مخاطب راحت تر قانع بشه و از شما خرید کنه.

دلیل خرید را توضیح دهید

بخش هفتم دلیل خرید هست. در ویدئو در چند جمله کوتاه توضیح میدین که چرا شخص باید همین الان اقدام کنه و از شما خرید کنه.

میتونین به این موضوع بپردازین که اگه الان نخره و این رو به بعد موکول کنه متحمل چه ضرری خواهد شد و این ضرر شاید این باشه که از محصول شما دیرتر استفاده خواهد کرد و دیرتر نتیجه خواهد گرفت و یه حالت دیگه اش هم اینه که ضرر این باشه که از مزیت هایی که الان ارائه میدین محروم خواهد شد در واقع این پیشنهاد ویژه ای که الان وجود داره رو از دست خواهد داد.

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی :دعوت به اقدام کنید

در قسمت آخر دعوت به اقدام میکنین. در ویدئو دعوت به اقدام کمی متفاوته.

منظور من دقیقا اینه که از مخاطب میخواین که خریدشون انجام بده دقیقا به دوربین نگاه میکنین و با یه لبخندی میگین اگه تا الان قانع شدین و نمی خواین این فرصت ها رو از دست بدین از شما میخوام که همین الان اقدام کنین و این خریدتونو انجام بدین.

بسیاری از این ویدئوهای تبلیغاتی که وجود داره این قسمت آخر رو نداره و خود فروشنده یا فردی که توضیح میده با صراحت از بیننده نمیخواد که بیاید و این محصول رو بخرین.

حتی میتونین توجه کنین که اگه این ویدئو شما در بالای صفحه محصول شما قرار میگیره و مثلا دکمه خرید زیرش قرار داره میتونین در همون ویدئو اشاره به دکمه خرید کنین بگین که همین الان این دکمه زیر این ویدئو رو کلیک کنین و خریدتونو انجام بدین.

 اگه ویدئوی شما جایی هست که دکمه خرید بالای ویدئو قرار میگیره میتونین بگین که همین الان این قسمت بالا رو کلیک کنین و خریدتونو انجام بدین. به همین صراحت از مخاطبتون بخواین که در اولین فرصت اقدام کنه و خریدشو انجام بده.

استفاده از ویدئو در رسانه های مختلف

میخواین این ویدئو رو در رسانه های مختلف منتشر کنین مسلم در آخر ویدئو به دکمه اشاره نمیکنین چون دکمه ای وجود نداره.

میتونی چند نسخه از ویدئوتون ضبط کنین که برای رسانه های مختلف آماده شده و طول این نسخه ها هم متفاوته. مثلا یه کار بسیار خلاقانه اینه که یه ویدئوی تبلیغاتی یه دقیقه ای درست کنین و اونو در اینستاگرام منتشر کنین و در توضیحات بنویسین که اگه اطلاعات بیشتری میخواین میتونین به کانال تلگرام یا به وب سایت ما مراجعه کنین و در سایت یا تلگرام نسخه های دیگه ای از این ویدئو موجوده که طولش بیشتره و توضیحات یه مقدار مفصل تره.

نسخه ای از ویدئو که در سایت قرار میگیره میتونه در انتهاش دقیقا به دکمه خرید اشاره بشه. مثلا بگین دکمه خرید زیر رو کلیک کنین و همون لحظه خرید خودتون رو انجام بدین.

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود ✔️
کادر بندی فیلم ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست