مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

مرد آلفا بخش سیزدهم ✔️

مرد آلفا بخش سیزدهم: پیش بینی ناپذیری، اصول جذب

پیش بینی ناپذیری

عنصر بعدی پیش بینی ناپذیری، خوب این خودش دو بخشه.یکیش سوپرایزه، اصلاً سوپرایز‌کردن خودش باعث ایجاد حس در زنان میشه. دومین روتین و یکنواخت نبودن یک مرد، که همه این ها رو ما توی جلسات بعد با جزئیات کامل تدریس می کنیم. اصلا نگران نباشید.

و عامل آخر که ما توی این دوره بهش نمی پردازیم، ولی شما باید بدونید و دونستنش بد نیست. اونم خلق زیبایی که برمیگرده به تواناییتون توی تولید یک اثر زیبا و هنری. مثل یک مجسمه زیبا، چیزی که زن اثر دست شما رو بتونه ببینه و این اصول خاص خودش رو داره، که توی آموزش ما به آن پرداخته نخواهد شد.

این ویژگی ها مثل صلاح های شما در یک جنگ و مبارزه است و به میزانی که به این ها مسلط باشید در جذب زنان قوی تر خواهید بود.

اصول جذب

اما وارد بحث اصول جذب بشیم. اول اینکه خودت باش کافی نیست. ببینید بیس و اساس علم جذب، با این اصل آغاز میشه که شما نمیتونی همینطوری که هستی باشی و  بتونی دختری رو جذب بکنی. نمیشه. لازم نیست شما الزاماً تمام شخصیتت رو عوض کنی، اما اگر بخوای همینی که هستی باقی بمونی، همین نتایجی رو میگیری که تا الان گرفتی و پیشرفتی برات اتفاق نمیفته.

ببینید عموما شاید اکثریت زنان ها نیاز نباشه شخصیت خودشون رو تغییر بدن، تا مورد پسند مردا باشند. زنان توانایی این روداشته باشند که خوب آرایش بکنند و یه سری چیز های ظاهری رو رعایت بکنند، معمولاً مقبول اکثر مردها هستن. اما مردها اینطوری نیستند، یه مرد ممکنه شخصیت فعلیش رو حفظ کنه و تا ۷۰ سالگی تنها بمونه و مجبور به خاطر نیازهاش به یک سری روابط  رو بیاره تا تامین بشه و ما مردا باید خودمون رو تغییر بدیم .

با دوره آموزنده و  جذاب مرد آلفا همراه باشید.

همه آموزش ها

مرد آلفا بخش دوازدهم ✔️
مرد آلفا بخش چهاردهم ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست