مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

معرفی چند قالب برای ساخت ایده پیش فرض ✔️

معرفی چند قالب برای ساخت ایده پیش فرض

معرفی چند قالب برای ساخت ایده پیش فرض

میخوام چند تا قالب به شما یاد بدم که یه مطلبی رو طوری بیان کنین که دیگران راحت تر باور کنن.

عینا میتونین از این قالب ها استفاده کنین.

قالب اول

اولین قالب اینه که اول جمله بنویسین همینطور که میدانید و بعد حرف خودتون رو بزنین. مثلا بنویسین همانطور که میدانید ما هزار و دویست و هشتاد و هفت مشتری داریم.

وقتی این عبارت همانطور که میدانید رو استفاده میکنید مغز به صورت ناخودآگاه دنبال تایید حرف شماست.

بنابراین چیزی که بعد از این میگین خیلی راحت تر قبول خواهد کرد.

اگه با تئوری پیش فرض این جمله رو توضیح بدیم وقتی میگیم همانطور که میدانید مغز این جمله رو بدیهی در نظر میگیره و میگه بله من که صددرصد میدانم و بعد از اون هرچیزی که میگین راحت تر قبول میکنه.

قالب دوم

دومین قالب اینه که اول بگین مطمئنم قبول میکنین که و بعدش میتونین بگین مدیریت هزار و دویست و هشتاد و هفت مشتری کار سختیه.

همین که اولش میگین مطمئنم تایید میکنید مغز رو آماده میکنیم که هر مطلبی رو که گفتیم باور کنه و به دنبال نقض کردن موضوع نیست و کار ما بسیار راحت تر میشه.

قالب سوم برای ساخت ایده پیش فرض

یه قالب دیگه اینه که بگیم که هر کسی میداند، مثلا امروزه باید وب سایت داشته باشیم.

فرض کنیم کار شما طراحی سایته و در یه تبلیغ میخواید بگین داشتن سایت خیلی مهمه کافیه اول جمله اضافه کنین هر کسی میداند و بعد بگید باید یه وب سایت داشته باشه.

این باعث میشه که این جمله خیلی راحت تر مورد قبول واقع بشه.

قالب چهارم

اول جمله بنویسیم با یه بررسی ساده میتوان دید که وب سایت بخش ضروری از یک کسب و کار موفق هست. همین که اول جمله میگیم با یک بررسی ساده مغز رو آماده میکنیم که قسمت دوم جمله رو راحت تر قبول کنه. اگه قبول نکنه به این نتیجه میرسه که از علم دنیا عقب هست یا حتی نتیجه یک بررسی ساده رو نمیدونه.

پس خیلی راحت تر جمله بعد از این قسمت رو قبول خواهد کرد.

یا اول جمله بگیم طبیعتا مثلا هر کسی با کار موفقی نیاز به یه وب سایت داره.

پس میبینین که میتونیم از این پنج قالب استفاده کنیم و جملاتی که باور کردنش برای مخاطب سخت تر هست یا شاید انتقاد کنه درباره صحت این جملات با اضافه کردن این قسمت ها باور کردنش رو بسیار راحت تر میکنیم و افراد کل این جمله رو قبول میکنن به عنوان یه واقعیت درست.

چطور از NLP در تبلیغات خود استفاده کنیم ✔️
سه قالب پیشرفته تر برای ساخت ایده پیش فرض ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست