مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

نکات طلایی تبلیغ نویسی-پارت سوم ✔️

نکات طلایی برای تبلیغ نویسی

استفاده از نمودار فروش در تبلیغات

یکی از نکات طلایی تبلیغ نویسی اینه که حتما توی کسب و کارهاتون نمودار فروش و تعداد فروش رو داشته باشین مثلا یه فایل اکسل ایجاد کنید و بنویسید توی این روز این تعداد فروش و سود روداشتین، این خیلی مهمه اینو هر روز بنویسید چون زمانی که شروع می کنید به تبلیغ نویسی خدمات و محصولاتتون رشد فروشتون محسوس میشه. اون موقع تغییرات رو زمانی که تبلیغ نویسی کردین با روزی که این کارو انجام ندادین توی نمودار می بینید.

توجه به هرم مازلو برای تبلیغ نویسی

آقای مازلو هرمی رو طراحی کرد به اسم هرم مازلو که در مورد نیازهای انسان صحبت میکرد. اولین موردش خورد و خوراکه دومیش امنیته و سومین پوشش و ارتباطاته. اگه محصول شما بتونه یکی از طبقات این هرم رو مورد بررسی قرار بده وبتونه روی اون تمرکز کنه می تونه فروشتون رو بالا ببره.

آخرین نکته طلایی تبلیغ نویسی:تحریک کننده های قوی

نکته طلایی تبلیغ نویسی بعدی اینه که یه سری تحریک کننده ها هستن که اگر در مورد اونها توی تبلیغتون استفاده کنید میتونه روی فروشتون تاثیر زیادی بذاره.

مدل اول سلامتیه، اگه به فردی بگیم همین الان سلامتت در خطره و با استفاده از این دارو می تونی سلامتیتو به دست میاری. مدل بعدی امید و آینده نگری بیشتر در مورد فرزندان آدمهاس اگه یه محصولی رو ارائه بدیم که در مورد آینده فرزندانشون باشه ترغیب می شن که برای این موضوع پول بدن و موضوع دیگه که همیشه گفتیم ترسه اگه بتونین کاربر رو از شرایط فعلیش بترسونین ترغیب میشن که محصول شما رو بخرن.

چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی-پارت دوم ✔️
چطور یه قیمت گذاری حرفه ای داشته باشین- بخش اول ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست