مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

نکات مهمی که صفحه محصولتون رو متحول میکنه ✔️

نکات مهمی که صفحه محصولتون رو متحول میکنه

نکات مهمی که صفحه محصولتون رو متحول میکنه:

میخوام پنج تا نکته بسیار مهم بگم که میتونه متن صفحه محصولتون رو متحول کنه و این نکات نتیجه جدیدترین تحقیقات تبلیغ نویسی در دنیا هست.

کاری که ما باید انجام بدیم اینه که به این نکات توجه کنین و پاسخ هر کدوم از اینها رو در صفحه متن محصولمون بنویسیم تا مخاطب بتونه جایگاه خدماتو محصولات مارو مشخص کنه.

انواع مخاطبان-گروه اول

اولین نکته اینه که عده ای از بازدیدکنندگان شاید از وجود محصول شما اطلاع ندارن اصلا نمیدونن چنین محصولی وجود داره. برای این دسته باید توضیحاتی بدین بسیار ساده و بدیهی و محصولتونو تشریح کنین که محصولی که میخواین بفروشین چی هست.

من شاید یه محصول پوینتر داشته باشم که شما اونو ندارین و شما اطلاعاتی راجبش ندارین. پس من اگه در صفحه محصولم بخوام یه پوینتر بفروشم و مخاطبان من شاید تا به حال پوینتر استفاده نکرده باشن بایدتو یه پاراگراف توضیح بدم که یه پوینتر دقیقا چیه و چه کمکی به صاحبش میکنه و چرا لازمه به عنوان یه سخنران اونو تهیه کنین.

گروه دوم مخاطبان

دسته دوم افراد افرادی هستن که از وجود محصولات رقیبان اطلاع دارن. یعنی شاید دقیقا میدونن این دستگاه چی هست و حتی میدونن که رقیبانی داریم که اون محصولو میفروشن.

پس اینجا ما باید اینجا چه کاری انجام بدیم؟

باید توضیح بدیم که این محصول ما چه مزیت هایی نسبت به محصول رقیبان داره.

اینجا به مزیت هایی میپردازیم که رقیبان ما اون مزیت ها رو ندارن.

  نکات مهمی که صفحه محصولتون رو متحول میکنه :همونطور که میدونین قبل از تبلیغ نویسی یه تحلیلی از رقیبان انجام میدیم، نقاط قوت و ضعف رقیبان در میاریم و اینجا میتونیم ازشون استفاده کنیم وبنویسیم که درسته خیلی ها پوینتر میفروشن ولی پوینتر ما چه خصوصیاتی داره که دیگران ندارن و در نتیجه این مشخصات چه مزیتی کسب میکنین که دیگران نمیتونن کسب کنن.

گروه سوم مخاطبان

دسته سوم افراد کسایی هستن که صفحه محصول رقیبان رو دیدن. شما هم قبل از نوشتن صفحه محصول خیلی خوبه که تک تک صفحات محصول رقیبان رو دیده باشین و من توصیه میکنم صفحه محصولات رقیبان رو پرینت بگیرین و روی کاغذ جلوی خودتون بچینین و نکات کلیدی رو دربیارین تا بتونین تو صفحه محصول خودتون توضیح بدین و مخاطبان خودتونو قانع کنین.

چهارمین گروه

چهارمین گروه افرادی هستن که محصولا رقیبان رو مشاهده کردن. یعنی شاید به بازار رفتن دقیقا محصول رقیب رو دیدن شاید بسته بندیشون رو دیدن در دستشون گرفتن و دقیقا میدونن که محصولات رقیبان چه چیزی هست. خوب اینجا کار شما سخت تر میشه و در تبلیغ نویسی خودتون باید نشون بدین که محصول ما رو که ندیدین یه چیز بسیار بزرگی رو از دست دادین و بسیار متفاوت از محصولات رقیبان هست.

نکته آخری که صفحه محصولتون رو متحول میکنه

پنجمین گروه افرادی هستن که دنباله رو رقیبان ما هستن یعنی از رقیبان دارن تعریف میکنن و راضی هستن و حالا شاید اتفاقی وارد صفحه محصول ما شدن و ما چطور میتونیم کاری کنیم که فردی که دنباله رو رقیب هست و حتی از محصولات و خدماتش استفاده کرده و راضیه نظرش عوض بشه و از محصولات و خدمات ما استفاده کنه.

ساده ترین راه اینه که در صفحه محصول نشون بدیم که اعتبار ما خیلی بیشتر از اعتبار رقیب هست .

به عبارت دیگه به افراد بگیم که اگه مارو نمیشناسین ضرر کردین سابقه کار ما خیلی بیشتر از رقیب هست. جایگاه محصولات ما خیلی بالاتره. ما هوادارن و مشتریان خیلی بیشتری نسبت به رقیب داریم. به عبارت دیگه میگین ما یه کسب و کار کشف نشده هستیم و شما الان شما کشف کردین و یه فرصت بزرگ در اختیار شما گذاشته شده.

مراحل ساخت صفحه محصول-بخش دوم ✔️
نکات ساخت صفحه محصول ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست