مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

هدف تبلیغات مستقیم ✔️

هدف تبلیغات مستقیم

هدف تبلیغات مستقیم اینه که مخاطب ما کار بسیار مهمی رو انجام بده و اون کار مهم اقدام کردنه.

تبلیغ مستقیم خوب تبلیغیه که مخاطب رو ترغیب به اقدام کنه.

مورد دوم اینکه این اقدام در زمان مورد نظر ما اتفاق بیفته. ما شاید یه تبلیغی رو چاپ کنیم و از مخاطب بخوایم که در این هفته از ما خرید کنه. اگه مخاطب دو سال بعد از ما خرید کنه ما به هدفمون نرسیدیم.

در این دوره خواهید دید که چقدر میتونیم تبلیغات اثرگذاری طراحی کنیم که مخاطبان نه تنها اقدام مورد نظر رو انجام بدن بلکه در زمان مورد نظر ما اون اقدام رو انجام بدن.

اگه بتونیم به این جایگاه برسیم یعنی افراد زیادی اقدام کنن و همینطور در زمان مورد نظر ما اقدام کنن میتونیم امیدوار باشیم خیلی زود به سمت رشد کسب و کارمون پیش خواهیم رفت.

می تونیم کسب و کارمون رو در کمترین زمان توسعه بدیم و حتی این امید رو داشته باشیم که بتونیم در کسب و کارمون مشتری های زیادی رو جذب کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم.

چرا باید از تبلیغات مستقیم استفاده کنیم

هدف تبلیغات مستقیم :سه دلیل مهم وجود داره که ما به عنوان کسب و کار کوچک بریم سراغ تبلیغات مستقیم.

اولین دلیل اینه که تبلغیات مستقیم باعث اقدام سریع میشه.

ما به عنوان یک کارآفرین، به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک احتمالا اینقد بودجه زیادی نداریم که الان سرمایه گذاری کنیم و ده سال بعد این سرمایه ما نتیجه بده.

ما توقع داریم که اگر امروز تبلیغی رو انجام میدیم، شاید تا یک ماه دیگه پول ما برگرده تا بتونیم با همون بازگشت پولمون تبلیغات دیگه ای رو انجام بدیم.

پس تبلیغات مستقیم، تبلیغاتیه که خیلی سریع سرمایه ما رو به خودمون برمیگردونه و ما میتونیم خیلی سریع از این فرصت استفاده کنیم.

دومین مزیت تبلیغات مستقیم اینه که کاملا قابلیت سنجش داره.

یک راز بزرگ

هدف تبلیغات مستقیم :من همین الان به شما یک راز بسیار مهم رو میگم و اونم اینه که اگه میخواید کسب و کارتون یک روند صعودی با یک شیب تند رو به خودش بگیره و هر روز رشد کنه، شما باید وسواس بسیار زیادی روی اعداد کسب و کارتون داشته باشین.

تمام مدیران موفق هر روز معیارها و عددهایی رو می سنجن و سعی می کنن اون عدد رو تغییر بدن.

مثلا اگر یک کسب و کار کوچک دارید. حتما مهمه که در طول روز چقدر تماس ورودی دارید. یعنی در طول روز چند نفر با شما تماس میگیرن و درخواست محصول یا خدمات می کنن، صرف نظر از اینکه اون تماس منجر به فروش بشه یا نشه.

شاید یک عدد و معیار دیگه تعداد فروش های روزانه تون باشه. و اگر این دو تاعدد رو بدست بیارین، میتونین یک درصد رو به دست بیارین که چند درصد افرادی که تماس میگیرن تبدیل به خریدار میشن.

وقتی این اعداد جلوی چشمتون باشه، هدف بعدی میتونه این باشه که چطور این درصد رو  افزایش بدین.

اگرروزی 10 تا تماس تلفنی دارین و فقط دو نفر خرید می کنن، ما چطور میتونیم کاری کنیم ک از 10 تا تماس سه نفر خرید کنن.

یعنی بدون اینکه بودجه بیشتری اختصاص بدیم. بدون اینکه کار سختی انجام بدیم، صرفا نرخ تبدیلمون رو بیشتر کنیم و کاری کنیم که افراد بیشتری از ما خرید کنن.

پس اینجا متوجه شدید که اعداد و ارقام در کسب و کار بسیار مهمه.

بزرگترین اشتباه کسب و کارهای کوچک ✔️
چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست