پرش به محتوا

چطور پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی بدیم ✔️

چطور پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی بدیم

چطور پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی بدیم:

پیشنهاد رد نشدنی اصطلاحیه که توسط آقای مارک جوینر ابداع شد و کتابی رو هم به همین اسم نوشتن و به شما آموزش میدن که چطور پیشنهادهایی طراحی کنین که افراد نتونن ردش کنن.

میخوام چند تا پیشنهاد بدم و بگم چطور اینارو اجرا کنین تا پیشنهادتون جذاب و ردنشدنی تر بشه.

[restrict]

پیشنهادتونو به صورت تدریجی ارائه بدین

پیشنهادتونو به صورت تدریجی ارائه بدین یعنی اگه یه مزیت شامل سه تا هدیه اس هیچ وقت اونا رو باهم مطرح نکنین.

اول بگین با این خرید مثلا تحویلتون رایگانه، بعد بگین علاوه بر تحویل رایگان یه هدیه هم به شما خواهیم داد و مرحله بعد یه هدیه ویژه هم بدین.

افراد هر چه تدریجی تر با یه پیشنهاد بزرگ مواجه بشن حس بهتری دارن و تعداد خریدهای بیشتری انجام میدن.

اگه با این ایده موافق نیستین میتونین تستش کنین.

اگه برای اولین بار نیاز شد که برای یکی از دوستاتون هدیه بخرین بیاین این هدیه رو تقسیم کنین به سه تا هدیه کوچیک.

مثلا به جای یه هدیه صدهزارتومنی،سه تا هدیه ارزون تر بخرین که مجموعشون صدهزارتومنه و اینارو کادو کنین و اولین هدیه رو بدین به دوستتون تو سه مرحله هدیه رو بهش بدینو ببینین چقدر اثر سه تا هدیه بیشتر از یه هدیه بزرگه.

[/restrict]

این ایده دقیقا همون ایده ارائه تدریجی پیشنهاده، وقتی پیشنهادمونو قدم به قدم میدیم خیلی جذابتره.

محصولمونو تو یه مجموعه قرار بدیم

[restrict]

ایده بعدی اینه که محصولمونو تو یه مجموعه قرار بدیم که شامل محصول و خدمات دیگه ایه و اونو به مخاطب پیشنهادبدیم.

فرض کنین کارتون فروش دوربینه.

به جای فروش دوربین به تنهایی اونو با یه شارژر اضافه یاهر چیزی که یه دارنده دوربین استفاده میکنه با قیمت بیشتر پیشنهاد کنین.

معمولا هر پیشنهادی که یه راه حل کامله و با خرید اون شخص نیازی به خریدهای دوم و سوم نداره حس بهتری ایجاد میکنه و رد نشدنی تره و افراد بیشتری اونو قبول میکنن.

هیچوقت فکر نکنین که اگه محصولات و خدماتی رو اضافه کنیم چون قیمتش بالاتر میره کسی اونو نمیخره، اگه خریدار پول کافی داشته باشه ترجیح میده کامل ترین راه حل ممکن رو بخره تا بعدا ترسهای کمتری داشته باشن.

پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی:از هدایایی استفاده کنین که ارزش ذهنی بالایی دارن

فرض کنین میخواین انتخاب کنین که یه خودکار هدیه بدین یا یه فلش مموری. تو ذهن بیشتر افراد خرید یه فلش مموری ارزش ذهنی بالایی داره در حالی که ممکنه قیمت خودکار بیشتر از فلش باشه.

افراد همیشه از هدایایی استقبال میکنن که ارزش ذهنی بالایی داره مثلا بلیط سه استخر شاید مبلغ زیادی نداشته باشه اما ارزش ذهنی بالایی داره و حس خوبی برای دریافت کننده اش ایجاد میکنه. پس به جای اینکه روی محصولتون تخفیف بدین اونو با یه بلیط استخر ارائه بدین.

شما هر چه بتونین هدایایی به مجموعه تون اضافه کنین که ارزش ذهنی بالایی داره افراد راحت تر خرید میکنن و از تبلیغتون استقبال میکنن.

پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی:خدمات رایگانی رو به محصولتون اضافه کنین

نکته بعدی که پیشنهاد شما رو رد نشدنی تر میکنه اینه که خدمات رایگانی رو به محصولتون اضافه کنین که رایگان باشه مثل تحویل رایگان، نصب رایگان یا هرچیز دیگه و اونو به صورت پیشنهاد ویژه ارائه بدین و اونو به همه ارائه ندین مثلا به کسایی که تا تاریخ خاصی خرید کنن بدین.

همین باعث میشه پیشنهاد شما ردنشدنی تر باشه و افراد از محصولتون استقبال کنن.

[/restrict]

ایده بعدی برای رد نشدنی تر کردن پیشنهاد اینه که کمیابی ایجاد کنین.

کمیابی اینه که هر وقت تعداد محصولتون تو انبار کم میشه توی تبلیغتون اینو بنویسین.

ادعا کنین که من از این محصول فقط 8 عدد موجودی دارم.

ما گاهی تعداد کمی از یه محصول داریم ولی از این موضوع استفاده نمی کنیم و تو تبلیغاتمون بیانش نمیکنیم.

افراد همیشه دنبال محصولات و خدمات کمیابن و وقتی بدونن این محصول به زودی تموم میشه تمایل بیشتری برای خریدش پیدا میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.