مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

پیشنهاد ویژه چه تاثیری در فروش ماداره ✔️

پیشنهاد ویژه چه تاثیری در فروش ماداره

پیشنهاد ویژه چه تاثیری در فروش ماداره:نهمین بخش صفحه محصول پیشنهاد ویژه هست. ترکیب یه مزیت با یه محدودیت هست.

در سایت چون این احتمال وجود داره بازدیدکننده وقتی خارج شد دیگه هیچوقت به سایت ما برنگرده پس اهمیت پیشنهاد ویژه خیلی بیشتر میشه نسبت به تبلیغات چاپی و روش های دیگه و باید حتما سعی کنیم یه پیشنهاد ویژه ای بدیم که همونجا بازدیدکننده بتونه تصمیم خرید خودشو بگیره.

چرا پیشنهاد در سایت خیلی مهمه؟

اولین نکته اینه که ارزش خود محصول بالاتر میره چون احتمالا همراهش هدیه ای میدین یا تخفیفی میدیم یا مزیتهایی رو بهش اضافه میکنیم.

دومین نکته اینه که خرید سریعتر اتفاق می افته. افراد اگه ببینن پیشنهادی هست که ممکنه بلافاصله از دست بدنش همونجا تصمیم میگیرن خریدشونو انجام بدن.

ما در وب سایت کاری میتونیم انجام بدیم که در تبلغیات چاپی و روشهای دیگه نمیتونیم استفاده کنیم.

 میتونیم از یه تایمر معکوس استفاده کنیم که نشون بده که چقدر فرصت هست تا از اون استفاده کنیم.

مثلا اگه در پایان هفته هست و سه روز به پایان هفته میتونه تایمر معکوسی باشه که نشون بده سه روز و چند ساعت و چند ثانیه تا پایان این پیشنهاد ویژه فرصت هست.

وقتی مخاطب داره صفحه محصول رو  بررسی میکنه و مرتب میبینه که یه شمارنده ای ثانیه هاش کم میشه و یه حس اضطرابی که پیدا میکنه احتمال تصمیم گیری سریع رو بیشتر می کنه و باعث میشه افراد سریعتر تصمیم بگیرن و خرید خودشون انجام بدن.

سومین نکته اینه که وقتی ما یه پیشنهاد ویژه ارائه میکنیم مقایسه کمتر و سخت تر میشه.

مثال: چرا پیشنهاد ویژه در سایت خیلی مهمه؟

فرض کنین دو نفر دقیقا دو تا لپ تاپ یکسان رو میفروشن ولی یکی از این دوتاسایت همراه لپ تاپ یه کیف رایگان و یه ماوس رو هم ارائه میده و قیمت پکیجشم 20 هزار تومن گرونتره و بااینکه گرونتره پیشنهاد جذاب تری به نظر میرسه و طوریه که دیگه شخص نمیرسه صرفا قیمت شما رو با قیمت سایت قبلی مقایسه کنه و تصمیم بگیره که کدوم رو بخره چون محصول شما متفاوته تبدیل شده به یه پکیج که توی اون موارد دیگه ای هم اضافه کردین و همین باعث میشه که مقایسه دو تامحصول سخت تر بشه.

اگه محصولاتی میفروشین که رقیبان شماهم همون محصولاتو دارن مسلما تنها معیار خریدار اینه که تمام سایتها رو چک کنه و ارزونترینو بخره.

ولی وقتی شما یه اقلامی رو اضافه میکنین به محصولتون و یه پیشنهاد ویژه رو تشکیل میدین این مقایسه سخت تر میشه و احتمالا افراد مایل تر میشن که از شما خریدشونو انجام بدن.

میتونین پایین صفحه محصولتون هم یه دکمه خرید اضافه کنین و اونجا یه بار دیگه اون پیشنهاد ویژه رو مطرح کنین.

بگین که فرصت رو از دست ندین و همونجا هم یه دکمه خرید بذارین تا شخص با کلیک روی دکمه بتونه خرید خودشو انجام بده.

اضافه کردن دو یا سه دکمه خرید در صفحه محصول باعث میشه که میزان فروش حتی گاهی تا 30 درصد افزایش پیدا کنه. البته صرفا یه دکمه خرید اضافه نمیکنن که روش نوشته خرید.

میتونین در متن دکمه خرید اون پیشنهاد ویژه رو قید کنین. مثلا بنویسین من میخوام همین الان بخرم تا همراه لپ تاپ کیف و ماوس رایگان دریافت کنم.

متن دکمه خریدتون یه چنین چیزی هست و این نوع دکمه های خرید که خودش یه پیشنهاد ویژه هست باعث میشه که فروش وب سایتتون افزایش پیدا کنه.

ضمانت در صفحه محصول ✔️
پیشنهاد به افراد منصرف در صفحه محصول ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست