چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم

چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم:

یه حالت بسیار رایج محدودیت زمانیه یعنی به مخاطبامون میگیم که فقط تا این تاریخ این مزیتو در نظر گرفتیم و اگه این زمان سپری بشه دیگ نمیتونین ازش استفاده کنین.

اگه بخش جذب،اثبات و ادعاتون عالی باشه اما یه فروش ویژه عالی نداشته باشین توقع نداشته باشین که فروش خوبی از تبلیغتون ایجاد بشه.

پیشنهادهای ویژه رو به چه کسی ارائه بدیم

دلیلش اینه شاید این افراد بعدا تصمیم بگیرن ازما خرید کنن و ما اطلاعات تماسشونو جمع میکنیم و یه پیشنهاد رایگان بهشون میدیم و به ازاش اطلاعات تماسشونو میگیریم که بعدا بتونیم باهاشون در ارتباط باشیم.

امتیاز
فهرست