چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم
چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم:
یه حالت بسیار رایج محدودیت زمانیه یعنی به مخاطبامون میگیم که فقط تا این تاریخ این مزیتو در نظر گرفتیم و اگه این زمان سپری بشه دیگ نمیتونین ازش استفاده کنین.
محتوا محدود شده !
- محتوا نیازمند عضویت میباشد
اگه بخش جذب،اثبات و ادعاتون عالی باشه اما یه فروش ویژه عالی نداشته باشین توقع نداشته باشین که فروش خوبی از تبلیغتون ایجاد بشه.
پیشنهادهای ویژه رو به چه کسی ارائه بدیم
محتوا محدود شده !
- محتوا نیازمند عضویت میباشد
دلیلش اینه شاید این افراد بعدا تصمیم بگیرن ازما خرید کنن و ما اطلاعات تماسشونو جمع میکنیم و یه پیشنهاد رایگان بهشون میدیم و به ازاش اطلاعات تماسشونو میگیریم که بعدا بتونیم باهاشون در ارتباط باشیم.