مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور درپیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم ✔️

چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم

چطور در پیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم:

یه حالت بسیار رایج محدودیت زمانیه یعنی به مخاطبامون میگیم که فقط تا این تاریخ این مزیتو در نظر گرفتیم و اگه این زمان سپری بشه دیگ نمیتونین ازش استفاده کنین.

حالت دیگه محدودیت تعدادیه.

حالت بعدی محدودیت افراد خاصه، مثلا میگیم این تخفیف رو به فقط به دانشجوها میدیم و هر کس که میخواد ازمون خرید کنه باید کارت دانشجوییش همراهش باشه.

با این روشها میتونیم محدودیت هایی رو تعریف کنیم تا افراد مایل تر بشن که در اولین فرصت اقدام به خرید کنن.

طراحی پیشنهاد ویژه یکی از مهم ترین و اثرگذارترین کارهای یه تبلیغ نویسه.

اگه بخش جذب،اثبات و ادعاتون عالی باشه اما یه فروش ویژه عالی نداشته باشین توقع نداشته باشین که فروش خوبی از تبلیغتون ایجاد بشه.

پیشنهادهای ویژه رو به چه کسی ارائه بدیم

این پیشنهادها میتونه برای خریداران طراحی بشه و همینطور میتونیم پیشنهادایی برای افرادی که نمیخوان خرید کنن بدیم.

نکته ارزشمندی که میتونه باعث بشه پول زیادی از یه تبلیغ بدست بیارین:

فقط به خریدارن پیشنهاد ندین، نگین اگه تا این تاریخ بخرین این هدیه رو دریافت میکنین، به کسایی که قصدخرید ندارن هم پیشنهاد ویژه بدین.

آخر تبلیغتون بنویسین که اگه قصد خرید کفش ندارین یه پیشنهاد دیگه براتون داریم،ایمیلتونو بدین که یه راهنمای کفش رایگانو براتون بفرستیم.

در واقع ما تو تبلیغ حرفه ای در بخش اقدام دو تا پیشنهاد میدیم: به کسایی که میخوان بخرن و پیشنهاد بعدی به کساییه که نمیخوان بخرن.

به افرادی که قصد خرید ندارن پیشنهادای کوچیک مثل اطلاعات و مشاوره رایگانو هر چیز دیگه ای که میتونه توجهشونو بهمون جذب کنه ارائه میدیم.

چرا برای کسایی که قصد خرید ندارن نیازه پیشنهاد ویژه بدیم

دلیلش اینه شاید این افراد بعدا تصمیم بگیرن ازما خرید کنن و ما اطلاعات تماسشونو جمع میکنیم و یه پیشنهاد رایگان بهشون میدیم و به ازاش اطلاعات تماسشونو میگیریم که بعدا بتونیم باهاشون در ارتباط باشیم.

چطور توی تبلیغمون از پیشنهاد ویژه استفاده کنیم ✔️
چطور پیشنهادهایی جذاب و رد نشدنی بدیم ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست