استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چارا برای خلق ارزش و توسعه مهارت های درونی و رشد استعدادها و جایی برای انجام پروژهای برنامه نویسی هست، هدف ما پیاده سازی ایده شما و توسعه مهارت های فردی کاربران برای ارتقا و اجرای هدفمندانه کسب و کارها میباشد بیشتر آموزش های سایت به صورت رایگان در اختیار شما هستند اما برای دسترسی به همه آموزش ها نیازمند تهیه عضویت ویژه سایت ما میباشید.

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

آنچه در ادامه خواهید خواند

  • کارایی فرمول تبلیغ نویسی
  • فرمول تبلیغ نویسی
  • مراحل فرمول تبلیغ نویسی
  • دادن وعده بزرگ به مشتری!
  • داستان نویسی
  • علت عدم موفقیت مشتری
  • دلایل انتخاب شما
  • توجه به اعتراضات و گله های مشتری
  • معرفی محصول و خدمات
  • تاییدیه های اجتماعی
  • ارائه یک پیشنهاد رد نشدنی!
  • رفع ریسک
  • دعوت به خرید
  • نتیجه گیری مقاله چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

ما تو این بخش میخوایم بهتون بگیم که چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم.

بهتره قبل از هر چیز بهتون بگم که اصلا این فرمول چی هست و به چه کارمون میاد.

زمانی کهدمیخواین تبلیغ نویسی کنین باید قبلش از خودتون سه تا سوال کلیدی رو بپرسین. اولین سوال اینه که چیکار کنم که محصول منو بخرن. دوم اینکه چیکار کنم که کاربرا متقاعد بشن که محصول منو بخرن. و از همه مهم تر، چطور از طریق تکنیک های inbound ما نریم با مشتری تماس بگیریم، بلکه مشتری با ما تماس بگیره و خدمات رو از ما بخواد.

جواب این سوالا رو با فرمولی که امروز میخوام بهتون معرفی کنم میشه جواب داد.

فرمول تبلیغ نویسی

یکی از مهم ترین بخش هایی که به کمک اون میتونیم به سوال چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم پاسخ بدیم، یه فرمول سه کلمه ایه ب اسم ق.ب.ا که مخفف سه کلمه قبل، بعد و اتصاله. این کلمه به این معنیه که محصول شما چطور میتونه مشکل فعلی کاربر رو حل کنه، یعنی به مخاطب بگین چه مشکلی داره ک این میشه مرحله قبل.

در گام بعد باید بگیم تو اگه این شرایط رو نداشتی چی میشد، یعنی برای مخاطبمون از نبودن اون مشکل تصویر سازی کنیم، این میشه مرحله بعد.

مرحله بعد راهکارهایی که وضعیت فعلی رو به وضعیت آینده اتصال میده رو ارائه بدیم.

مراحل فرمول تبلیغ نویسی

در ادامه ده مرحله فرمول تبلیغ نویسی رو خدمتتون توضیح میدم.

دادن وعده بزرگ به مشتری!

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم، اولین مرحله فرمول تبلیغ نویسی همینه. ما باید یه وعده بزرگ رو به مشتری ارائه بدیم.

مثلا زمانی که میخوایم خدمات طراحی سایت ارائه بدیم بگیم اگه مشتریمون یه وب سایت بهینه داشت چه اتفاقایی براش رقم میخورد.

در حقیقت براش تصویر سازی کنیم.

اگه این وعده رو به مشتری نگیم بهمون اعتماد نمیکنه.

داستان نویسی

راه حل دوم برای پاسخ به سوال چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم داستان نویسیه.

چیزی که مردم بهش علاقه دارن داستان نویسیه. داستانی در مورد خودمون، اینکه چی شد که وارد مثلا کار تبلیغ نویسی شدیم.

از کجا شروع کردین و چطور در این حوزه advance شدین. بگین که چطور تونستین مشکلات بعضی ها تو این کار رو حل کنین، ازموانعی که سر راهتون بوده بگین.

اینجوری مخاطب باهاتون ارتباط برقرار میکنه و میگه این شخص مشکلات رو به خوبی میشناسه. این موضوعا رو اگه تو داستانتون بیارین میشه یه داستان عالی.

زمانی که با ابزارهایی مثل google analytics یه سایت رو تحلیل میکنیم، میبینیم که بخش هایی که کاربر بیشتر کلیک کرده بخش داستان نویسیه.شما باید کاری کنین که مردم با داستانتون ارتباط برقرار کنن.

علت عدم موفقیت مشتری

تو این قسمت میتونیم به کاربر بگیم که چرا تا حالا موفق نبوده و چه کارهایی برای موفق شدنش لازم بوده ولی انجام نداده. باید لیست کارها رو براش بنویسیم.

دلایل انتخاب شما

چرا شما کسی هستید که میتونید به اونا کمک کنید و راه حل درست رو بهشون پیشنهاد بدین.

چرا این شمایید که بهترین تبلیغ نویسید، بهترین سئوکارید، بهترین وب سایت یا هر چیز دیگه هستید. جواب همه این سوالا رو باید به مشتری بگید تا نظرشو جلب کنین.

توجه به اعتراضات و گله های مشتری

قبل از اینکه مخاطب محصول و خدمات شما رو انتخاب کنه یه سری گله یا اعتراض داره که ما بهش میگیم اعتراضای معمول.

به اعتراضای معمول مشتری گوش بدین و بهشون پاسخ بدین. در حقیقت برای انتظارات و گله های مخاطب جوابایی رو بدین که مشتری مجاب بشه شما رو انتخاب کنه.

معرفی محصول و خدمات

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم، حالا وارد مرحله ای میشیم که محصولمون رو معرفی کنیم و بهشون بگین که چطور محصول شما میتونه قبل و بعد اون شرایط رو بهم متصل کنه.

در اینجا نباید محصول خودمون رو توضیح بدیم، بلکه فقط باید یه سری راهکار رو برای حل مشکل نشون بدیم ،مثلا یه سریا هستن که میگن ما روی سئو سایت کار میکنیم اما رتبه سایتمون بالا نرفته. یعنی آنلاینن ولی دیده نمیشن.

ما بهشون میگیم افراد زیادی هستن که ترافیک و کلیک سایتشون بالاس. حالا مابهشون میگیم که چیکار کنن که شبیه همون افراد موفق بشن. این میشه قبل، بعد و اتصال.

تاییدیه های اجتماعی

یکی از مواردی که باعث میشه شما بتونید فروش بالایی داشته باشین و چطور میتونید با تبلیغ نویسی موفق تر بشین، تاییدیه های اجتماعی یا نظرات مشتریان راضیه.

مثلا اگه قبلا فروش داشتین میتونین ازشون فیلم بگیرین یا مصاحبه کنین یا از اساتید بخواین نظرشونو راجب محصول شما بدن.

نکته ای که لازمه اینجا بگم اینه که برای این کار تبلیغ و فیلمبرداری حرفه ای انجام ندین، چون مخاطب فک میکنه ساختگیه.

میتونین برین تو خیابون و از مشتریاتون بپرسین. این جور تبلیغ میتونه انقلابی توی فروش شما ایجادکنه.

ارائه یک پیشنهاد رد نشدنی!

مرحله بعد برای اینکه بفهمیم چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم ارائه یه پیشنهاد رد نشدنی به مشتریه.

یعنی اگه مخاطب الان صفحه رو ترک کنه شانس بزرگی رو از دست داده.

حتما برای مشتریاتون توی پیشنهاد رد نشدنی یه هدیه ویژه بدین، مثلا اگه خدماتی بهینه سازی سایت دارین بگین اگه تا آخر هفته سفارش بهینه سازی سایت رو بدین علاوه بر اون ما کمپین Adword صد دلاری رو براتون میاریم.

یکی دیگه از پیشنهادهای رد نشدنی گارانتیه، که خیلی راحته، چون شما در قبال گارانتی پول زیادی رو صرف نمیکنید.

گزینه دیگه تخفیف برای زمان محدوده. تخفیف رو باید برای با دلیل موجه بدین، مثلا نسخه آزمایشی خدمات رو فعال کنین.

محدودیت کالا رو فراموش نکنین، بگین که از محصولتون فقط تعداد محدودی موجوده تا کاربر برای خرید ترغیب بشه.

رفع ریسک

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم، چیزی که خیلی مهمه اینه که پشت هر خریدی یه ترسه.

اگه شما بتونید از این بابت خیال مخاطب رو راحت کنید فوق العاده میتونه روی فروش شما تاثیر مثبت بذاره.

یکی از کارهایی که اینجا میشه انجام داد، خدمات پس از فروشه. خیال مخاطب رو راحت کنین که اگه شمارو انتخاب کرد بعد از فروش محصول هم کنارش خواهید بود.

دعوت به خرید

آخرین مرحله دعوت به خریده، مشتری رو تشویق کنید که محصول شما رو بخره.

نتیجه گیری مقاله چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم

خوب امروز مراحل یه فرمول ساده امامهم رو توی تبلیغ نویسی بهتون گفتم.

اگه این مراحل رو به درستی و مو به مو اجرا کنین تا سال آینده میتونین تو حوزه تبلیغ نویسی درآمدی حداقل 10 میلیون در ماه داشته باشین.

اگه به این درآمد نرسین یا نکات رو به خوبی اجرا نکردین یا توی اجراشون کوتاهی کردین.

چه طور با تبلیغ نویسی بیشتر بفروشیم
چطور میتونیم عنوان نویس حرفه ای بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست