مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم ✔️

چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم

چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم : خبر خوب اینکه در تبلیغات مستقیم شما همیشه میتونید دقیقا بسنجید که بازدهی تبلیغات شما چقدر بوده و چطور بوده. مسلما در تبلیغات برندسازی این کار امکان پذیر نیست. فرض کنید شما یک بیلبورد روی سطح شهر نصب کردید و افراد زیادی در طول روز اونو می بینن. دقیقا نمی تونین بررسی کنین و متوجه بشین، چند نفر از خریداران شما نتیجه این بیلبورد هستن یا به عبارت دیگه نمیتونید تشخیص بدید اثر بخشی این بیلبورد بر فروش شما دقیقا چقدر بوده.

ولی در تبلیغات مستقیم همیشه این وجود داره. با روش هایی که در جلسات بعد خواهیم گفت، میتونید دقیقا متوجه بشید که چند درصد از خریداتون از یک تبلیغ خاص اومدن.

بنابراین اثرسنجی یک تبلیغ مستقیم رو میتونید با یک دقت بسیار بالایی بسنجید.

چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم

در این قسمت می خوام یک نکته بسار مهم و کلیدی رو بهتون بگم. بسیاری از دوستان وقتی به ما مراجعه می کنن و ازمون مشاوره می خوان ، شاید یکی از سوالات مهمشون اینه که من در کدام رسانه یا مجله تبلیغ کنم تا سود بیشتری کسب کنم و فروش بیشتری حاصل بشه.

این سوال بسیار اشتباهیه. چون ما فقط به یک جنبه موضوع پراختیم که در کدام رسانه و مجله آگهی کنیم. موضوع بسیار مهم تر محتوای اون تبلیغ هست.

در قسمت بعد با ذکر مثال بهتون میگم که چقدر محتوا میتونه روی فروش ما تاثیر بذاره.

هدف تبلیغات مستقیم ✔️
چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید ✔️
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست