مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین ✔️

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین:

چند تا روش میگم که میتونین درباره محصولتون استفاده کنین و نشون بدین که شما یا محصولتون کاملا متمایز از رقیبان هستین.

منقرض شدن روش های قبلی

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین :اولین روش اینه که اشاره کنین به منقرض شدن روش های قبلی. یعنی اینطوری توضیح بدین که محصولی که ما داریم از روشی استفاده میکنه که روش های قبلی رو منقرض شده کرده.

مثالش اینه فرض کنین شما یه جاروبرقی هوشمند مبفروشین میتونین اول توضیح بدین که در روش های سنتی یه فرد میاد و زمین خونه ش رو جارو میکنه که کار خیلی سختیه ولی این روش ها منقرض شدن.

 ما به شما روشی رو معرفی میکنیم که یه جارو برقی هوشمند بخرین وبدون اینکه خودتون زحمت بکشین اتوماتیک این کار انجام بشه.

البته مسلما این روش برای هر محصولی قابل استفاده نیست. فقط شما زمانی میتونین از این ایده استفاده کنین که محصول شما واقعا نو و متفاوت باشه و روشهای قبلی رو منقرض کنه.

اگه این طور نیست میتونین از روش های دیگه استفاده کنین.

مثلا یه روش بسیار خلاقانه که بسیاری از شرکتهای معروف دنیا استفاده میکنن با اینکه محصولشون به هیچ وجه متفاوت نیست اینه که نشون بدین خرید از شما خیلی راحت تره.

فرض کنین بیمه میفروشین و اون نوع بیمه ای که میفروشین دقیقا با همه رقیبان یکسانه شما نمیتونین در فروش بیمه خیلی تمایزی قائل بشین در واقع محصولتون همون هست.

روش خرید رو تا حد امکان ساده کنید

تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین :تو ویدئو بگین که خرید بیمه از ما در کمتر از چند ثانیه انجام میشه و نیازی به مراجعه حضوری نیست و ما خودمون میایم و همه کارها رو در محل شما انجام میدیم.

در واقع یه تمایز بسیار بزرگو نشون میدین که درسته به محصول شما مربوط نیست ولی تمایز شما اینه که اقدام خیلی ساده تر شده.

اگه کسی بخواد اقدام کنه و از شما خرید کنه زحمت بسیار کمتری رو متحمل میشه و این خودش میتونه یه تمایز بزرگ باشه.

اگه نمیتونین روی محصولتون مانور بدین،روی زمان ساده تر بودن اقدام و خریدتاکید کنین و اونو تو ویدئوی آموزشی خودتون توضیح بدین.

من گاهی به ویدئو تبلیغاتی ویدئوی آموزشی میگم چون در واقع هر تبلیغی که درست میکنین بخش عمده اش آموزش هست.

شما در این ویدئوی تبلیغاتی دارین در مورد خودتون آموزش، محصولتون آموزش میگین چرا باید از شما بخرن و موارد دیگه.

پس شما ویدئوی تبلیغاتیتون رو با این دید ضبط کنین که دارین به افراد آموزش میدین و در حدی آموزش میدین که آماده بشن و بتونن محصول شما رو خریداری کنن.

تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین :تاکید بر جدید بودن خدماتتون

تمایز شما در ویدئوی تبلیغاتی تاکید بر جدید بودن هست. جدید بودن همیشه یه تمایز بسیار بزرگ بوده و هست.

اگه محصولات شما جدید هستن در ویدئوی تبلیغاتی حتما به این نکته اشاره کنین و خود جدید بودن برای بسیاری از افراد جذاب هست و باعث میشه بیان و از محصولات شما استفاده کنن.

کادر بندی فیلم ✔️
چه چیزی شما رو متمایز میکنه ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست