چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین:

چند تا روش میگم که میتونین درباره محصولتون استفاده کنین و نشون بدین که شما یا محصولتون کاملا متمایز از رقیبان هستین.

مثلا یه روش بسیار خلاقانه که بسیاری از شرکتهای معروف دنیا استفاده میکنن با اینکه محصولشون به هیچ وجه متفاوت نیست اینه که نشون بدین خرید از شما خیلی راحت تره.

فرض کنین بیمه میفروشین و اون نوع بیمه ای که میفروشین دقیقا با همه رقیبان یکسانه شما نمیتونین در فروش بیمه خیلی تمایزی قائل بشین در واقع محصولتون همون هست.

روش خرید رو تا حد امکان ساده کنید

تمایز شما در ویدئوی تبلیغاتی تاکید بر جدید بودن هست. جدید بودن همیشه یه تمایز بسیار بزرگ بوده و هست.

اگه محصولات شما جدید هستن در ویدئوی تبلیغاتی حتما به این نکته اشاره کنین و خود جدید بودن برای بسیاری از افراد جذاب هست و باعث میشه بیان و از محصولات شما استفاده کنن.

امتیاز
فهرست