مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور توی تبلیغمون از پیشنهاد ویژه استفاده کنیم ✔️

چطور توی تبلیغمون از پیشنهاد ویژه استفاده کنیم

چطور توی تبلیغمون از پیشنهاد ویژه استفاده کنیم: پیشنهاد ویژه درواقع یه مزیت بزرگ به خریداره و در کنار این مزیت یه محدودیت هم تعریف میکنیم.

در واقع پیشنهاد ویژه ترکیب یه مزیت با یه محدودیته.

مزیت چی میتونه باشه؟میتونه این باشه که اگه این خریدو انجام بدین تخفیف، هدیه یاهر خدمت دیگه رو رایگان می گیرین.

نکته ای که وجود داره اینه که مزیت به تنهایی تو یه تبلیغ باعث افزایش فروش نمیشه.

چطور توی تبلیغمون از پیشنهاد ویژه استفاده کنیم :فرض کنین من علاقه ای به خرید کفش ندارم و تو آگهی دیدم که یه کفش فروش با 50درصد تخفیف کفشاشو میفروشه ومحدودیت زمانی هم نذاشته که این فروش ویژه کی تموم میشه.

مسلما من کار امروزمو تعطیل نمیکنم تا برم اون کفشو بخرم و این کارو اینقدر عقب میندازم تا بالاخره به فراموشی سپرده میشه.

اگه کنار این مزیت یه محدودیت تعریف بشه ومن بدونم این فروش ویژه فقط تا امشبه اونوقت احتمالش بیشتره که کارمو تعطیل کنم تا بتونم ازش استفاده کنم.

,وقتی مزیت بامحدودیت همراهه احتمال خرید مشتری بیشتره چون میدونه به زودی تموم میشه.

کار تبلیغ نویس حرفه ای اینه که بتونه توی تبلیغش از پیشنهاد ویژه استفاده کنه ، پیشنهاد ویژه ای که مزیتش به اندازه کافی بزرگ باشه.

اگه شما یه تخفیف 5 درصدی تبلیغ کنین احتمالا خیلی از افراد هیچ وقت به شما جذب نخواهند شد و برای این تخفیف کارشون رو تعطیل نمیکنن.

مزیت باید بزرگ باشه وکنارش باید محدودیت تعریف کنین تا افراد ترغیب بشن یا وادار بشن که بلافاصله ازتون خرید کنن.

برای دیدن همه مطالب اینجا رو کلیک کنین.

چطور تبلیغ اثرگذار بسازیم ✔️
چطور درپیشنهاد ویژه محدودیت تعریف کنیم ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست