مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور خودمونو متمایز کنیم ✔️

چطور خودمونو متمایز کنیم

چطور خودمونو متمایز کنیم:جوابش اینه که نیازی نیست تمایزتون حتما در مورد محصول باشه، میتونه درباره خدمات،زمان و نوع تحویل،برخورد خوب تیم شما یا هر چیز دیگه ای باشه.

وقتی در مورد محصولمون ادعا میکنیم که انحصاری باشه.اگه اینطور نبود میتونیم درباره کسب و کارمون ادعا کنیم و بگیم درسته محصول ما دقیقا مشابه محصول رقیبامونه ولی ما خیلی خوش قول تریم یا تحویلمون سریع ترازاوناس و…

می تونیم ادعایی کنیم که رقیبامون اکثرشون جراتشو ندارن یا اگه این ادعا رو دارن نمی تونن اثبات کنن.

این نکته خیلی مهمه که ما تو ادعامون ازهمه رقیبامون متمایز باشیم.

چطور خودمونو متمایز کنیم :مثال

مثلا فرض کنین ما یه رستوران داریم.اگه همه رستوران ها غذای گرم رو زیر 30 دقیقه ارائه میدن و غذاشونم خوشمزه س و ماهم بیایم همین موارد رو دقیقا تو تبلیغمون بنویسیم، درسته که ما هم ادعایی رو ارائه کردیم ولی به هیچ وجه این ادعا متمایز نیست و دقیقا عین ادعای دیگرانه.بنابراین مورد توجه قرار نمیگیره.

برای طراحی یه ادعای خوب احتمالا لازمه که بتونیم رقیبای خودمون رو تحلیل کنیم

چطور خودمونو متمایز کنیم :اگه میخواید یه تبلیغ نویس حرفه ای بشین و تبلیغاتی رو طراحی کنین که خودمونو از تمام رقیباتون متمایز کنیم قبل از طراحی بخش ادعا، باید وقت کافی بذارین و رقیبای خودتون رو تحلیل کنین.

حالا تو رقیبامون باید چه چیزیو تحلیل کنیم. شاید یه موضوع محصولات و خدمات رقیباتون باشه،یعنی با دقت تحلیل کنیم که محصولات رقیب چه مزیت و چه ضعفایی داره که ما میتونیم جبرانشون کنیم و توادعامون ازش استفاده کنیم.

پس محصولات و خدمات رقیبامون رو تحلیل کنیم و سعی کنیم ادعامون کاملا متمایز ازادعای رقیبان باشه.

مورد بعدی اینه که میتونیم ادعاهای رقیبان رو هم تحلیل می کنیم، یعنی یه تبلیغ نویسی حرفه ای قبل از اینه که تبلیغی رو طراحی کنه، همه تبلیغات رقیباش رو تهیه کنه.

ممکنه این تبلیغات چاپی باشه. باید تمام روزنامه ها و مجلاتی که رقیبامون اونجا آگهی دادنو جمع کنیم تا بتونیم راحت جستجو کنیم و هر اطلاعاتی که نیازه رو جمع کنیم.

کارت ویزیت رقیبامونو جمع آوری کنیم. اونوقت ما یه پرونده کاملی داریم از ادعا، محصولات و خدمات رقیبامون.

تمام جزییات رو اول با دقت بررسی می کنیم. هدف ما از این بررسی چیه؟

اینکه نقاط قوت وضعف رقیبامونو بشناسیم و بعد ازاینکه تحلیلمون کامل شد تازه آمادگیشو داریم که بریم سراغ طراحی یه ادعای خوب در تبلیغ نویسی.

چطور توجه افراد رو جلب کنیم ✔️
چطور یه ادعای خوب برای تبلیغمون طراحی کنیم-بخش اول ✔️
,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست