مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور عنوان حرفه ای بسازیم ✔️

چطور عنوان حرفه ای بسازیم

چطور عنوان حرفه ای بسازیم:کارعنوان دقیقا جلب توجه هست یعنی فعال کردن فعالسازی که مغز رو از حالت آلفا به حالت بتا ببره.

چه چیزهایی مغز رو از حالت آلفا به حالت بتا میبره؟

هر اتفاق غیر منتظره یا هر اطلاعاتی که از دید مغز عجیب و غریبه و احتمال وقوعش کمه یا هر موردی که مغز احساس کنه جز روال روزانه نیست باعث میشه دستور صادر کنه و از حالت آلفا به حالت بتا بره.

هدف ما تو این بخش اینه که بتونیم تبلیغاتی طراحی کنیم که عنوانش مغزو از حالت آلفا به حالت بتا ببره.

نکته ای که اگه بدونیم کمک میکنه کارمون ساده تر بشه اینه که یکی از مهم ترین کارهای مغز فیلترینگ اطلاعاته.

اگه مغز تمام اطلاعات ورودی که از روشهای مختلف وارد مغز ما میشه رو تحلیل کنه ما به سرعت با بحران اطلاعات مواجه میشیم یعنی اینقدر اطلاعات زیادی به مغزمون وارد میشه که با مشکلات زیاد و بیماری مواجه میشیم و مغز در این شرایط نمیتونه به عملکرد خودش ادامه بده و احتمال جنون وجود داره.

مغزما طوری طراحی شده که یه سیستم فیلترینگ قوی داره و به مغز کمک میکنه که تمام اطلاعات ورودی از حواس پنجگانه ما به راحتی ذخیره نشه و مورد تحلیل قرار نگیره.

دراین شرایط شخص با تبلیغ ما مواجه میشه و احتمالا مغزش دستور میده که این اطلاعات مهمی نیست و تحلیلشون نمیکنه.

تو این شرایط ما از تبلیغمون هیچ نتیجه ای نمیگیریم و فروشمون افزایش پیدا نمیکنه.

ساخت عنوانهای حرفه ای که جلب توجه ایجاد میکنه

اولین معیار اینه که عنوانتون رو همیشه با بزرگ ترین فونت ممکن بنویسین.

هر چه نوشته ای با اندازه بزرگ تری نوشته بشه مغز توجه بیشتری بهش میکنه و احتمال خوندنش افزایش پیدا میکنه.

پس اگه عنوانتون طوریه که کل عرض تبلیغتون رو نمی پوشونه  حتما اندازه فونت رو تا حدی بزرگ کنین که دقیقا برسه به اندازه عرض صفحه شما.

در این حالت احتمال جلب توجه خیلی بیشتره و حتی شاید ممکنه نیاز باشه عنوانتونو توی دو سطر بنویسین تا این فرصت رو داشته باشین اندازه فونت رو به اندازه کافی بزرگ کنین.

دومین نکته اینه که عنوان بهتره تو یه سطر باشه و در شرایط خاص حداکثر دو سطر. اگه عنوانتون پنج سطر باشه مغز به صورت ناخودآگاه از خوندن اون فرار میکنه و احساس میکنه که خوندن این متن کار سختیه. پس عنوانتونو کوتاه کنین، یه سطر و حداکثر دو سطر.

عنوان باید طوری طراحی بشه که از سیستم فیلترینگ مغز عبور کنه.

عنوان کلیشه ای و تکراری نباشه که مغز هیچ واکنشی بهش نشون نده.

تا حد ممکن عنوان باید شفاف باشه که با دیدگه تبلیغات برندسازی خیلی متفاوته.

شاید تو تبلیغات برندسازی یه شعاری درست کنیم و بنویسیم شرکت ما بر فراز ابرها. این نوشته به اندازه کافی شفاف نیست و دقیقا نشون نمیده کار شرکتمون چیه و چرا این عنوانو انتخاب کردیم.

به جای این عنوان های کلیشه ای که شفاف نیست و کار ما رو به درستی نشون نمیده ازعنوانهایی استفاده کنین که مغز بلافاصله میتونه جذبشون کنه و معنیش کاملا مشخصه.

چطور عنوان اثرگذار بسازیم ✔️
عنوان خوب چه مشخصاتی داره ✔️
, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست