مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم ✔️

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم :اول میریم سراغ مرحله اول که طرح مشکل هست.

تو این قسمت شما درنهایت توضیح خواهید داد که محصول شما چه مشکلی رو حل میکنه.

نکته ای که وجود داره اینه که یه مشکل معمولا لایه های عمیق تری داره که مردم دوس ندارن راجبش صحبت کنن.

فرض کنین یه باشگاه بدنسازی دارین و از افراد می خواین شرکت کنن تا سالم ترزندگی کنن و تناسب اندام داشته باشن.

توی تبلیغتون به این میپردازین که به باشگاه بدنسازی ما بیاین تا لاغرتر و سالم تر باشین.

خوب فکر می کنید افراد زیادی به شما مراجعه خواهند کرد؟ مسلما این اتفاق نخواهد افتاد چون شما این مشکل رو عمیق تر بررسی نکردین.

ریشه یابی مشکل

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم :اولین دلیلی که مردم برای استفاده از محصول شما بیان می کنن رو بنویسین.

مثلا اگه از مردم بپرسین که چرا به باشگاه بدنسازی میرین احتمالا اولین دلیلشون اینه که می خوان سالم تر باشن یا تناسب اندام بیشتری داشته باشن.اگه از این فرد بپرسیم چرا می خوای سالم تر باشی؟ چرا می خوای تناسب اندام داشته باشی؟شاید بگه چون الان چاقم و می خوام لاغرتر بشم تا حس بهتری داشته باشم.

اگه ازش بپرسین چه مشکلی وجود داشته که حس بهتری نداشتین شاید بگه چون می خوام بین اقوام، دوستان و فامیل نمونه باشم و منو تحقیر نکنن.

اگه بپرسیم کی شما رو تحقیر کرده شاید بگه هروقت می خوام غذا بکشم همه دقت می کنن که من چقدر غذا می کشم.

ما با چند تا سوال پیاپی می تونیم به ریشه مشکل یا لایه های عمیق مشکل برسیم.

این فرد درسته که میاد باشگاه بدنسازی که سالم تر بشه ولی لایه عمیق ترش اینه که این فرد وقتی غذا می کشه و بقیه نگاش می کنن که چقدر غذا می کشه و حس تحقیر بهش دست میده. اگه ما بتونیم توی تبلیغ خودمون به این موضوع بپردازیم میتونیم لایه های عمیق این مشکل رو پیدا کنیم وبگیم که اگه به باشگامون مراجعه کنن،اونقدر متناسب خواهید شد که دیگه هیچ کس توجه نمیکنه که چقدر غذا می کشید.

اون موقع دقیقا این افراد رو هدف قرار دادیم و میتونیم افرادی رو جذب کنیم که ظاهرا قضیه مشکلشون تناسب اندامه.ولی توی لایه های عمیق تر مشکلشون اینه که نمیخوان توسط دیگران تحقیر بشن.

پس در قسمت طرح مشکل فقط قسمت های سطحی رو مطرح نمی کنیم، بلکه به مشکلاتی می پردازیم که مخاطب و خریداران ما دارن ولی شاید به هیچ وجه دوست نداشته باشن که به این موضوع اشاره کنن.

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم: مثال

چطور لایه های عمیق یه مشکل رو پیدا کنیم :میخوام یه مثال دیگه در مورد طرح مشکل بزنم.

شاید شما کارتون آموزش ها و مشاوره کنکوره.از شخص می پرسین چرا می خوای بیای کلاس کنکور می گه میخوام توی دانشگاه قبول بشم ولی خودمون بیایم بررسی کنیم،چرا شخص می خواد تو جامعه مفیدتر باشه.

شاید دلیلش اینه که همیشه ازاین ترس داشته که تحقیر بشه یا به اندازه کافی مورد توجه واقع نشده،جایگاه خیلی خوبی بین افراد نداشته و می خواد الان جایگاه خوبی بین افراد پیدا کنه.

ممکنه این فرد به راحتی به نکاتی که گفتم اعتراف نکنه ولی میتونین با سوالای خوب و یه کم خلاقیت این اطلاعات رو به دست بیارین و بدونین که در تبلیغات خودتون به چه مشکلی می پردازین.

شاید خیلی از رقیبای شما جرات نکنن که توی تبلیغ خودشون به این مشکل عمیق تر بپردازین و اینا رو بیان کنن ولی شما با شجاعت این کارو انجام بدین و ببینین که چه نتیجه ای خواهید گرفت.

چطور یه ادعای خوب برای تبلیغمون طراحی کنیم-بخش اول ✔️
ارائه راه حل ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست