مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید ✔️

چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید

تجربه آقای اگیلوی در مورد اثر محتوای خوب

چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید :شما حتما باید آقای دیوید اگیلوی رو بشناسید و اگه ایشون رو نمی شناسید توی این دوره باهاش آشنا میشید. آقای اگیلوی در دنیا لقب پدر علم تبلیغات رو داره و ایشون شاید در 50،60 سال اخیر باعث شدن برندهای زیادی شکل بگیرن و کسب کارهای کوچک به کسب و کارهای بسیار بزرگی تبدیل بشن.

تخصص آقای اگیلوی تبلیغ نویسی بود و کتاب های زیادی رو هم نوشته که میتونید اونا رو تهیه و مطالعه کنین.

اغلب کتابهاش به فارسی هم ترجمه شده و کتاب های بسیار خوبی هستن که سال ها قبل منتشر کردن.

ایشون در یک روزنامه اومد دو تا تبلیغ با ابعاد یکسان طراحی کرد و این دو تبلیغ فقط در محتوا باهم تفاوت داشتن.

بعد از چند روز وقتی اثر بخشی دو تبلیغ رو سنجید، متوجه شد که اثر بخشی یکی از تبلیغات نوزده و نیم برابر اون یکی بود.

این یه نکته بسیار مهم و کلیدیه.

چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید

شاید شما در یک روزنامه آگهی بدید و رقیبتون هم توی اون روزنامه آگهی بده. ولی شما با تبلیغ نویسی بهتر، با انتخاب واژه ها و جملات بهترو با ارائه پیشنهاد بهتر بتونید بیست برابر بیشتر از رقیبتون فروش داشته باشین و از رقیبتون جلو بزنید.

و شاید رقیب شما به این نتیجه برسه که این مجله به درد کسب و کارش نخوره. در صورتی که شما میدونید که این روزنامه بسیار عالیه.

فرق شما و رقیبتون چیه؟ فرق شما در اینه که شما با علم تبلیغ نویسی آشنا هستید و میتونید محتوایی بنویسید که بسیار اثر گذار باشه و شاید رقیب شما با علم تبلیغ نویسی آشنا نیست.

نتیجه

چطور میتونید از رقیباتون جلو بزنید : بنابراین صرفا انتخاب رسانه هیچ معجزه ای برای شما انجام نمیده. شما باید بتونید محتواهایی رو طراحی و تولید کنید که باعث دعوت به اقدام میشه و مخاطب رو ترغیب می کنه که اقدامی رو انجام بده و در نهایت از شما خریدی رو انجام بده.

اینجا می خواستم فقط این نکته رو تاکید کنم که محتوای تبلیغ می تونه تاثیر بسیار بزرگی روی تبلیغات شما داشته باشه.

و گاهی می تونه تا چند ده برابر فروش شما رو بیشتر کنه.

پس صرفا نمیتونیم با یک تبلیغ قضاوت کنیم که یک مجله یا رسانه یا شبکه تلویزیونی مناسب هست یا نه. خیلی مهمتر از رسانه، اینه که محتوایی که ما انتخاب میکنیم چقدر اثرگذاره و چقدر باعث فروش بیشتر میشه.

چطور با محتوای خوب فروش رو بیشتر کنیم ✔️
چطور یه تبلیغی شکست میخوره ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست