مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چطور میتونیم صفحه محصول سایت بسازیم ✔️

چطور میتونیم صفحه محصول سایت بسازیم

چطور میتونیم صفحه محصول سایت بسازیم: 

تو این جلسه درباره تبلیغ نویسی در وب صحبت میکنیم.

خواهیم دید چطور تو سایتمون درباره محصولات و خدماتمون متن هایی بنویسیم یا صفحات محصولی درست کنیم که باعث افزایش فروش وب سایتمون بشیم.

از این مهارت هم میتونین برای سایت خودتون استفاده کنین و هم به عنوان یه تبلیغ نویس صفحات محصول رو برای دیگران طراحی کنین.

میخوام به دو سوال مهم درباره تبلیغ نویسی در وب یا نوشتن صفحه محصول سایت پاسخ بدم.

صفحه محصول سایت صفحه ایه که توضیحات محصول و دکمه خرید داره، یعنی اگه بازدیدکننده صفحه تونو خوند و به این نتیجه رسیدکه محصولتون خوبه میتونه دکمه خرید رو بزنه و محصولو بخره.

بهتره متن صفحه محصول طولانی باشه یا کوتاه؟

شاید فکر کنین متن صفحه محصول سایت هر چه کوتاهتر باشه بهتره ولی در واقعیت هر چه متن صفحه محصول طولانی تر باشه احتمال خرید اون محصول بیشتره.

وقتی بازدیدکننده ای میاد توی سایتتون و میخواد یه محصول ارزشمند رو بخره. وقتی توضیحات اون محصول خیلی کم باشه، شاید در حد سه یا چهار بند،احساس میکنه شاید این محصول، محصول باارزشی نیست که توضیحات مفصلی نداره.

پس قانون اینه شما هر چه متن صفحه محصول رو طولانی تر کنین احتمال فروش اون محصول در وب سایت بیشتر خواهد شد.

متن صفحه طولانی خوبه یا بد

 آیا اگه متن صفحه محصول رو اینقدر طولانی کنیم کسی اصلا اون میخونه و شخص وقت میکنه 20 دقیقه متن محصول مارو بخونه؟

نکته جالب اینه که نه! خیلی از افراد متن صفحه محصول سایت رو نمیخونن ولی نکته مهم اینه که در نهایت خرید میکنن و شما دنبال این هستین که افراد ازتون خرید کنن.

درسته متن صفحه محصول سایت شما بسیار طولانیه ولی به قطعات کوچیکی تقسیم شده که با فاصله از هم قرار گرفتن و طوریه که شخص میتونه انتخاب کنه که کدوم قسمت متن رو بخونه.

دقیقا مثل این میمونه که شما روی میزی انواع غذاها رو چیدید و مهمان میتونه انتخاب کنه که از این 50 نوع غذا فقط سه نوع رو انتخاب کنه.

درحقیقت صفحه محصول سایت صفحه ای شامل قطعات کوچک و مستقله که از لحاظ تصویری باهم متمایزن و بازدید کننده میتونه انتخاب کنه کدوم قسمتها براش مهمتره و اونا رو مطالعه کنه.

برای برخی بازدیدکنندگان شاید موضوع گارانتی خیلی مهم باشه واون قسمتو مطالعه کنن.

هر بازدیدکننده ای خودش انتخاب میکنه که کدوم قسمت از اون صفحه محصول رو انتخاب کنه.

اشتباه بزرگ اینه که متن صفحه محصول طولانی باشه و همه محتوا به هم چسبیده باشه و بازدیدکننده نتونه قسمت مورد علاقه اش رو پیدا کنه. دراین حالت بیشتر بازدیدکنندگان هیچ وقت محصولات شما رو تهیه نمیکنن.

 پس تا جایی که میتونین متن صفحه محصولتون رو طولانی کنین و به قسمت های کوچک و جداگانه ای تقسیم کنین.

پنج فرمول حرفه ای تر برای ساخت عنوان های جذاب ✔️
نکات صفحه محصول سایت ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست