استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چارا برای خلق ارزش و توسعه مهارت های درونی و رشد استعدادها و جایی برای انجام پروژهای برنامه نویسی هست، هدف ما پیاده سازی ایده شما و توسعه مهارت های فردی کاربران برای ارتقا و اجرای هدفمندانه کسب و کارها میباشد بیشتر آموزش های سایت به صورت رایگان در اختیار شما هستند اما برای دسترسی به همه آموزش ها نیازمند تهیه عضویت ویژه سایت ما میباشید.

چطور میتونیم عنوان نویس حرفه ای بشیم

چطور میتونیم عنوان نویس حرفه ای بشیم

موضوعی که میخوایم امروز در موردش صحبت کنیم اینه که چطور میتونیم عنوان نویس حرفه ای بشیم و مهم ترین المان هاش رو میگیم. در مورد بیزینس های خودمون یا مشتریامون صحبت میکنیم.

فرض کنید برای محصولاتتون یا مقاله تون میخواین عنوان بنویسین. چون تبلیغ نویس فقط فردی نیست که بیاد برای محصولات تبلیغ کنه. یه تبلیغ نویس حرفه ای تبلیغ نویسیه که می تونه مقالات حرفه ای بنویسه و در جلسات بعدی خواهیم گفت که شما حتی میتونین از طریق مقالاتی که می نویسین فروش خودتون رو افزایش بدین. بنابراین شما میتونین همین الان یکی از محصولات یا مقالات خودتون رو انتخاب کنین.

شروط لازم برای اینکه یه عنوان نویس حرفه ایی بشین

 اگه میخواین برای مشتریتون تبلیغ نویسی کنین و یه عنوان نویس حرفه ای بشین و برای محصول خودتون میخواین این کار رو انجام بدین، باید مطمئن بشین که اون محصول این سه شرط رو داره. اول اینکه مطمئن بشین که محصول شما با کیفیته. مورد دوم که خیلی مهمه اینه که ایا از بازارتون یا رقیبهاتون شناختی دارین. مورد سوم اینه آیا نکته ای دارین که از رقیب هاتون برتر باشه. اگه شما محصولی رو میفروشین آیا اون محصول برتری نسبت به رقیباتون داره. چون اگه اینجوری نباشه تبلیغ نویسی یه کم سخت میشه.

مورد بعدی که هست و اونو بارها و بارها میگم اینه که شما بهتر از هر کسی میدونین محصولتون چقدر عالیه. و با همین انگیزه اومدین اون محصول رو ساختین. اما مشتری مثل شما  فکر نمیکنه. بنابراین مهمه که این حس اشتیاق رو که نسبت به محصولتون دارین به مشتریاتون انتقال بدین.

این قسمت رو تا آخر آموزش بهش تاکید دارم.

تحریک کننده هایی که به شما کمک میکنن که یه عنوان نویس حرفه ای بشین

یه نکته که لازمه بازم اونو دوباره اینجا بگم اینه که یه سری تحریک کننده ها هستن که باعث ترغیب کاربر می شن، شایدم اصلا از این محرک ها استفاده نکنین و درصد کمی از مردم اونو بخرن، اما یه سری از افراد هستن که باید تشویق بشن برای خرید. و اونم اینه که اگه اون محصول رو بخرن در سلامتی فعلی و آینده شون چه تاثیری میتونه داشته باشه. این یه تحریک کننده قویه.

انواع تحریک کننده ها

توجه به زیبایی

برای خانمها زیبایی یه تحریک کننده قویه. اگه دقت کنین توی تبلیغای لاغری وقتی میخوان تبلیغ کنن بیشتر روی اندام خوب و زیبایی بیشتر تمرکز میکنن نه اینکه صرفا لاغر بشن اتفاق خاصی می افته.

حس امید و آینده نگری

یه مورد دیگه اینه که شما یه حس ترس و آینده نگری رو بهشون بدین. فرض کنین شرکت طراحی سایت هستین و بیاید این امید رو بهش بدین و بگین اگه بیای سایت بزنی یه بازار بزرگی در کل کشور یا دنیا وجود داره که میتونه با شما آشنا بشه و از طریق اون میتونین بازاریابی کنین. با شرایط فعلی بازار و رکودی که هست شما میتونید مشتریای جدیدتری از همین وضعیت فعلیتون داشته باشین و اون حس امید و آینده نگری یه حس تحریک کننده قویه. و فروشندگان بیمه دارن از همین روش استفاده میکنن.

حس ترس

مدلی که میشه از طریق اون عنوانهای خیلی حرفه ای ساخت و از همه مهم تر یک حس محرک بسیار قوی برای خریده، حس ترسه. اینکه شما این حس ترس رو در مخاطب ایجاد کنید که مثلا شما در سفر هستید ، در کوه و جنگل اید و به یک باره موبایلتون باتریش تموم میشه. خوب حالا چیکار میکنید؟ بهش میگیم اگه تو یه پاور بانک داشته باشی، ازش استفاده میکنی و ارتباط برقرار میکنی. اگه شما بتونین چنین حس ترسی رو در مخاطب ایجاد کنی اون موقع اون چراغه تو ذهنش روشن میشه که من به این وسیله نیاز دارم و یه روز به کمکم میاد.

احساس گناه

احساس گناه و تقصیر در فرد ایجاد کردن هم یکی از تحریک کننده هاس. البته اگه بخواین از این روش استفاده کنین باید خیلی مراقب باشید، چون بعضی وقتا خطرناکه. مدلشم اینجوریه که به اون شخص بگین که تو این مدلی که داری زندگی میکنی یه مدل اشتباهه و بیا اشتباهتو با این جبران کن. اما باید ادبیات نرم و لطیفی رو به کار ببرین برای این موضوع.

اضافه کردن یه قابلیت جدید به زندگی مخاطب

یه تحریک  کننده قوی دیگه اینه که شما بتونید یه قابلیت جدید به زندگی مخاطبتونه. یعنی اگه یه سری قابلیت جدید رو خوب معرفی کنین حتما مشتری اونو میخره. اگه بتونین حس فرصت رو در افراد ایجاد کنین اونا بسیار راغب میشن که پولشونو به شما بدن.

تاثیر  عنوان نویسی حرفه ای روی تبلیغ

آقای دیوید اگیلوی که یکی ازاسطوره های تبلیغات هستن میگن: به طور میانگین از هر پنج نفری که تیتر رو میخونه یه نفر محتوا رو میخونه. یه دیدگاه اشتباهی که تو وب هست و اونم اینه که اگه یکی رو تبلیغی که تو ایمیلم زدم کلیک کرد می ره و کل اطلاعات رو میخونه، نه دوستان. اگه یک بار از این ابزارها استفاده کنین خواهید دید که اگه یه مقاله رو پنج هزار نفر خوندن، مطمئن بشین پنج نفر تا آخر و لغت به لغت میخونن. خودتون دقت کنین وقتی وارد یه سایت وارد میشین تمام اون محتوا رو میخونید؟

 اما مهم ترین چیزی میشه توی سایت هایی مثل زومیت برید، عنوانه که باعث میشه که اون مطلب رو مطالعه کنید. بنابراین اگر یه عنوان حرفه ای نداشته باشین مطمئنا نمیتونین یه تبلیغ خوب بنویسین. و هدف امروز ما اینه که بتونید عنوان های خوبی رو بنویسین.

ویژگی های عنوان حرفه ای

ازتون خواهش میکنم همین الان که دارین این مطلب رو میخوانین تمرین هم بکنید، و در مورد تبلیغتون بنویسین. اجازه بدین همین الان با هم تمرین کنیم و عنوان های حرفه ای بنویسیم.

مهمترین ویژگی که یه عنوان حرفه ای داره اینه که وظیفه عنوان، جلب توجه از بین انباشتی از عنوان هاست.

مرحله دوم ترغیب مخاطب برای خوندن متن شماس.

اگه این دو تا کار رو انجام ندین رسما کسی متن شمارو مطالعه نمیکنه. بنابراین زمانی که عنوانی رو مینویسین باید این سوال رو از خودتون بکنین.

چطور با تبلیغ نویسی موفق تر باشیم
چطور عنوان جذاب بنویسیم
, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست