پرش به محتوا

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود ✔️

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود: منظورم از ویدئو تیزرهای تبلیغاتی نیست. منظورم اینه که شما خودتون بیاید جلوی دوربین بایستید و درباره محصول یا خدمتتون توضیحاتی بدین که باعث افزایش فروش بشه.

هدف من اینه که به شما بگم که چطور و با چه ترتیبی صحبت کنین، در واقع چه چیزهایی رو بگین که باعث افزایش فروش بشه.

[restrict]

کاربرد ویدئوهای تبلیغاتی چیست؟

شاید بتونین از این ویدئو ها در اینستاگرام یا تلگرام یا صفحه محصول سایتتون استفاده کنین.

مطمئن باشین که باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

چرا ویدئوهای تبلیغاتی باعث افزایش فروش می شود؟

ویدئوهای تبلیغاتی که به انگلیسی VSL گفته میشه در واقع همون تبلیغات متنی هستن که به جای اینکه بنویسیم خودمون میایم جلوی دوربین می ایستیم و این توضیحات رو به صورت شفاهی منتقل می کنیم.

چرا از ویدئو استفاده میکنیم؟

چون روز به روز فرهنگ استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی داره رایج تر میشه.

شما چند سال قبل هیچ وقت نمی دیدین یه خانم خانه دار ویدئوهایی رو ببینه،یعنی رو گوشی خودش ویدئو دانلود کنه و ببینه ولی الان تقریبا کسی رو پیدا نمیکنین که موبایل داشته باشه و در روز حداقل چند ویدئو رو مشاهده نکنه.

به جای اینکه متنهای طولانی بنویسین میتونین ویدئوهای کوتاهی درست کنین و این ویدئوها رو منتشر کنین و افراد با دیدن این ویدئوها به این نتیجه برسن که محصولات یا خدمات شما خوبه و ازتون خرید کنن.

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم:فرمول ساخت ویدئو تبلیغاتی یا VSL

[/restrict]

بپردازیم به فرمول ویدئوهای تبلیغاتی یا VSL و ببینیم چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود.

ویدئوهای تبلیغاتی شامل هشت بخش هستن و این هشت بخش رو به همین ترتیب باید جلوی دوربین صحبت کنین.

[restrict]

طول کل فیلم شاید سه چهار دقیقه بشه و شاید در موارد خاص که محصولتون خیلی گرون هست تا نیم ساعت طول بکشه.

پس رنج کار ما با توجه به پیچیدگی محصول و همین طور قیمت محصول بین سه تا سی دقیقه هست.

خودتان را معرفی کنید

در ابتدای ویدئوهای تبلیغاتی خودتون رو معرفی میکنین در واقع شاید در کمتر از سی ثانیه توضیح میدین که شما چه کسی هستین که دیگران باید به حرفهای شما گوش کنن.

اگه این قسمت رو حذف کنیم یعنی مستقیما بریم سراغ معرفی محصول حس خیلی خوبی ایجاد نمی کنه.

افراد وقتی ندونن که به حرفهای چه کسی گوش می کنن و اون فرد چقدر معتبره احتمالا حرفهای شما رو با دقت گوش نخواهند کرد.

معرفی محصول در ساخت ویدئو

چطور ویدئوهای تبلیغاتی بسازیم که باعث افزایش فروش شود:دومین قسمت ویدئوهای تبلیغاتی معرفی محصول هست .

در این قسمت باز با لحنی که با یه دوست صحبت میکنین توضیحاتی در مورد محصولتون میدین .

چرا این توضیحات محصول خیلی اثرگذارتر از توضیحات متنی هست؟

چون چهره شما رو میبینن و لحن صحبت شما رو هم میشنون و دقیقا میتونن تشخیص بدن که روی کدوم نکات درباره محصول تعصب بیشتری دارین. میتونن ببینن که چقدر با اطمینان کامل درباره محصول خودتون صحبت میکنین یا خودتون هم به محصولتون شک دارین.

[/restrict]

پس اگه خوب صحبت کنین و خودتون از محصولتون اطمینان دارین این حس اطمینان در ویدئو در بخش معرفی محصول خیلی بهتر منتقل میشه. این اتفاقیه که در تبلیغات متنی نمیتونین پیش بیارین و باعث بشین که شخص احساس کنه کدوم قسمت از دید شما خیلی مهم تر بوده ،کدام قسمتها رو با تعصب بیشتر میگین و به گفته هاتون چقدر اعتقاد دارین.

در بخش معرفی محصول طوری صحبت کنین که نه تنها اطلاعات رو منتقل کنین بلکه اعتماد بیننده این ویدئو به شما و همینطور  به محصولتون جلب بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.