چطور یه تبلیغی شکست میخوره ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

چطور یه تبلیغی شکست میخوره

چطور یه تبلیغی شکست میخوره:اولین دلیل اینه که مدیران، کاملا منطقی به موضوع نگاه می کنن.

یعنی مطالبی رو در تبلیغاتشون منتشر می کنن که از لحاظ منطقی، بسیار خوب و قابل قبول هست و جنبه احساسی رو لحاظ نمی کنن و خیلی توجهی به جنبه احساسی خریدار ندارن.

این مثال رو من همیشه استفاده می کنم. فرض کنید به یک فروشگاه رفتین که یک موبایل آیفون بخرین.

اگر فروشنده یک موبایل رو نشون بده از یک برند بی نام و نشان چینی که دقیقا مشخصات آیفون رو داره، از لحاظ کیفیت تصویر، حافظه داخلی، سرعت پردازش و موارد دیگه قابل رقابت با گوشی آیفون هست و قیمتش نصف قیمت گوشی آیفونه.

چون این مدیر از دیدگاه منطقی به موضوع نگاه میکنه و نمیدونه که اغلب خریدها جنبه احساسی دارن و صرفا اینطور نیست که اگه یه محصولی خیلی خوب باشه و ما اون مشخصات رو در اون تبلیغ بنویسیم، افراد زیادی صف می بندن و از ما خرید می کنن.

در دنیای واقعی معمولا این اتفاق پیش نمیاد.

امتیاز
فهرست