چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی-پارت دوم ✔️

⌛ زمان مطالعه 2 دقیقه

چند نکته طلایی

اولین نکته طلایی:مشتری رو توی موقعیت نبود محصولتون قرار بدین!

چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی: شما بهتر از هر کسی در مورد کیفیت محصولتون می دونین. شما فردی بودین که احساس کردین محصولتون می تونه ارزشی رو به زندگی مردم اضافه کنه مثلا می دونین تو همین عید چقد پاور بانک تونست به من کمک کنه چون برای تبلت و گوشی و دوربین تونستم کلی ازش استفاده کنم. جاهایی که برق نیست یا برق هست ولی شارژرش نیست میتونیم ازش استفاده کنیم. اگه یکی میومد و اینجوری به من میگفت که تو تعطیلاتی یا توی عید و مسافرت اگه باتریت تموم بشه اون موقع چیکار میکنی.

دیدگاه خودتون رو بذارین کنار چون شما کسی هستین که ماه ها و سال ها راجع به محصول یا خدماتتون تحقیق کردین و کسی که مشتری شما نبوده اطلاعی راجع به محصول شما نداره.

مزیت محصولتون رو بیان کنید

نکته طلایی بعدی خودتونید. اینکه چطور بنویسید واز چه تصاویری استفاده کنید که اعتمادو ایجاد کنین مثلا مشتری نره یه سی دی که پکیج خوشگلی داره بخره بعد چهار تا سی دی خام No Lable براش فرستاده بشه. این تجربه بارها برای من اتفاق افتاده و وقتی بهشون گفتم که این چیزی نیست که من فرستادم گفتن اطلاعاتش مهمه. دی وی دی رو میخوای چیکار!

بنابراین ما خودمون هستیم که بعضی وقتا ضربه به اعتماد مخاطب میزنیم. بهتر اینه که یه عکس واقعی نه از این عکسای سه بعدی فتوشاپی توی محیط ایرانی یعنی مثلا رو فرش ایرانی قرار بدین و ازش عکس بذارین و بگین دقیقا همینو دریافت می کنی. اون موقع میبینید چقد سطح سفارشاتتون بالا میره.

امتیاز

مقالات مرتبط

استراتژی های شروع تولید محتوا ✔️

چه طوری ایده هامون روموفق کنیم ؟

بهترین پلتفرم برای اپلیکیشن های موبایل کدام است

نحوه نصب و اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز ۱۱

هزینه توسعه اپلیکیشن موبایل در سال ۱۴۰۱

۵ فریم ورک توسعه اپلیکیشن اندروید

نقش ارتباطات در انجام پروژهای تیمی چقدر هست؟

پیش‌نمایش اندروید ۱۳: هر آنچه که باید بدانید

۵ مزیت کلیدی توسعه اپلیکیشن موبایل بومی

فهرست