مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی-پارت دوم ✔️

چند نکته طلایی

اولین نکته طلایی:مشتری رو توی موقعیت نبود محصولتون قرار بدین!

چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی: شما بهتر از هر کسی در مورد کیفیت محصولتون می دونین. شما فردی بودین که احساس کردین محصولتون می تونه ارزشی رو به زندگی مردم اضافه کنه مثلا می دونین تو همین عید چقد پاور بانک تونست به من کمک کنه چون برای تبلت و گوشی و دوربین تونستم کلی ازش استفاده کنم. جاهایی که برق نیست یا برق هست ولی شارژرش نیست میتونیم ازش استفاده کنیم. اگه یکی میومد و اینجوری به من میگفت که تو تعطیلاتی یا توی عید و مسافرت اگه باتریت تموم بشه اون موقع چیکار میکنی

می تونست خیلی منو تحریک کنه برای خریدن اون پاور بانک یعنی یه حس و تجربه رو توی تبلیغ نویسی میگفتیم. 

حس واقعیتون رو به مشتری انتقال بدین

نکته کلیدی تبلیغ نویسی انتقال حس واقعی خودتون به مشتریه یعنی  بتونید به عنوان یه تبلیغ نویس همون هیجان خودتون رو که می دونید با خرید این کالا یا ارائه این خدمات چه ارزشی رو به زندگی مشتری انتقال بدین و مشتری واقعا اینو متوجه بشه.

دیدگاه خودتون رو بذارین کنار چون شما کسی هستین که ماه ها و سال ها راجع به محصول یا خدماتتون تحقیق کردین و کسی که مشتری شما نبوده اطلاعی راجع به محصول شما نداره.

مزیت محصولتون رو بیان کنید

نکته طلایی دیگه: دیدین یه سری از آدمها توی فامیل و دوست یا آشنا هستن و با یه هیجانی درباره ایده ای که دارن صحبت میکنن ولی دیگران اصلا واکنش جالبی بهش ندارن و میگن این اصلا چی میگه؟ چرا؟ چون نتونسته توی ایده اش بگه که من توی ایده م می خوام این ارزش رو به زندگی آدمها اضافه کنم. این نوع شادی رو بدم، این نوع صرفه جویی و ویژگی ها رو به زندگیشون بدم و فقط میان از خدمات و امکانات محصولشون تعریف می کنن، نمیان راجب مزیتش صحبت کنن.

در حقیقت تبلیغی موفقه که علاوه بر نوشتن امکانات بر روی مزایا تاکید کنه.

وقتی امکانات رو تبدیل به مزیت کردین اون موقعس که مشتری به شما پول میده و محصولتون رو میخره.

نکته ای مهم و طلایی:ایجاد حس اعتماد به مشتری

نکته طلایی مهم بعدی اینه که مهم ترین وظیفه شما در وهله اول ایجاد حس اعتماد مشتریه.

مثلا برای ایجاد حس اعتماد در خرید  آنلاین میشه با نماد اعتماد مشتریان راضی و خیلی چیزای دیگه این کار رو انجام داد.

مهم ترین چیزی که در مخاطب اعتماد ایجاد میکنه تعریف شما توسط دیگرانه مثل اتفاقی که برای دیجی کالا افتاد چون اینقدر خود مردم دهن به دهن تبلیغش کردن که براش اعتماد ایجاد شد.

نکته طلایی بعدی خودتونید. اینکه چطور بنویسید واز چه تصاویری استفاده کنید که اعتمادو ایجاد کنین مثلا مشتری نره یه سی دی که پکیج خوشگلی داره بخره بعد چهار تا سی دی خام No Lable براش فرستاده بشه. این تجربه بارها برای من اتفاق افتاده و وقتی بهشون گفتم که این چیزی نیست که من فرستادم گفتن اطلاعاتش مهمه. دی وی دی رو میخوای چیکار!

بنابراین ما خودمون هستیم که بعضی وقتا ضربه به اعتماد مخاطب میزنیم. بهتر اینه که یه عکس واقعی نه از این عکسای سه بعدی فتوشاپی توی محیط ایرانی یعنی مثلا رو فرش ایرانی قرار بدین و ازش عکس بذارین و بگین دقیقا همینو دریافت می کنی. اون موقع میبینید چقد سطح سفارشاتتون بالا میره.

چند نکته طلایی برای تبلیغ نویسی-پارت اول ✔️
نکات طلایی تبلیغ نویسی-پارت سوم ✔️
, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست