مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

چه چیزی شما رو متمایز میکنه ✔️

چه چیزی شما رو متمایز میکنه

چه چیزی شما رو متمایز میکنه

زنده کردن روش های قدیمی:روش چهارم متمایز کردن شما که بسیار خلاقانه هست زنده کردن روش های قدیمی هست.

فرض کنین شامپو میفروشین و شامپوهای بسیار زیادی در بازار وجود داره.

یه روش استفاده از روش تهیه شامپو به روش های قدیمی هست.

ببینیم زمانی که شامپوهای صنعتی نبود مردم از چه جایگزینی برای شامپو استفاده میکردن وما در ویدئوی تبلیغاتیمون ادعا کنیم که یه روش قدیمی رو زنده کردیم.

مثال

یه کتابی وجود داره به اسم هفت عادت مردمان موثر. نویسنده این کتاب استفان کاوی هست.

نویسنده ادعا کرده که برای نوشتن این کتاب کتاب های قدیمی زیادی رو مطالعه کرده و اصول موفقیت رو در کتابهایی که مربوط به صد سال پیش هست پیدا کرده .

استفان کاوی دراین کتاب از روش های قدیمی که خیلی ها فراموشش کردن اسفاده کرده و توی کتاب توضیح داده.

این مثال نشون میده چطور در ویدئوی تبلیغاتی میتونیم به این نکته اشاره کنیم که ما روشهای قدیمی رو زنده کردیم و تمایز ما در همین مورده.

چه چیزی شما رو متمایز میکنه:اعتبار خودتونو نشون بدین

چی شما رو متمایز میکنه: پنجمین ایده متمایز بودن اینه که اعتبار خودمون رو نشون بدیم.یعنی نشون بدیم که مرجع تغییر کرده.

 اگه تا حالا فکر میکردین مثلا در خرید شامپو مرجع یه شرکت دیگه هست الان ما توضیح میدیم که اعتبار ما خیلی بیشتره وسراغ مرجع اشتباهی رفته بودین و بیاین مارو مرجع قرار بدین چون ما با سابقه تر هستیم.

در ویدئوی تبلیغاتی خودتون مستقیم اشاره نکنین که با سابقه تر هستین بلکه با توضیحاتی که توی فیلم میدین این کارو انجام بدین.

مثلا میتونین اینطور بگین که چهل سال پیش که ما کارمونو شروع کردیم تهران اینطور نبود مثلا درخت خیلی بیشتر بود.

شما دارین یه داستان تعریف میکنین ولی در زمینه این داستان دارین اشاره میکنین که ما خیلی باسابقه و قدیمی هستیم.

روش اشتباه در ویدئوی تبلیغاتی چیه

روش اشتباه اینه که دربسیاری از تبلیغات میبینین که مستقیم میگن ما با چهل سال سابقه در خدمت شما هستیم.

شاید این جمله اصلا باور کردنی نباشه ولی اگه همین چهل سال سابقه رو با یه داستان تعریف کنین و در مورد گذشته خودتون صحبت کنین خیلی باور کردنی تر خواهد بود و افراد حس خیلی خوبی خواهند داشت و شما نشون دادین که مرجع هستین و به هدف خودتون رسیدین.

نکاتی که در مورد جوایز در ویدئوی تبلیغاتی باید رعایت کنین

چی شما رو متمایز میکنه: نکته آخری که میخوام بگم در مورد جوایز هست.

چند تا نکته هست که در ویدئوی تبلیغاتی اهمیتش بیشتره چون متن نیست و توضیحات زیادی عکس جوایز رو نمیبینن بهتره این نکات رو رعایت کنین.

اولین نکته اینه که تعداد جوایز خیلی مهمه. شما در یه ویدئوی کوتاه اگه بگین این محصول رو که خریدین یه هدیه بهتون میدیم اینقدر اثر گذار نیست ولی اگه بگین سه تا هدیه میدیم و اون سه تا هدیه رو نام ببرین اثرگذاری خیلی بیشتر خواهد شد.

پس تعداد جوایزی که در ویدئوی تبلیغاتی معرفی میکنین بسیار مهمه.

قبلش به اندازه کافی فکر کنین ببینین آیا میتونین به جای یک جایزه چند جایزه کوچک تر به خریداران بدین. اگه بتونین این کارو بکنین افراد بیشتری از شما خرید خواهند کرد.

دومین نکته محتوای این جوایز هست. یعنی فقط نگین که اگه این خرید رو از ما انجام بدین ما یه کتاب هدیه میدیم.

دقیقا در مورد محتوای این جایزه صحبت کنین بگین اسم کتاب چی هست موضوعش چی هست و در مورد این کتاب حتی شاید یه دقیقه صحبت کنین.

هر هدیه ای که میدین در مورد جزییاتش صحبت کنین که کاربردش چی هست. من اسم این توضیحات رو گذاشتم محتوا. در مورد محتوای جایزه صحبت کنین.

سومین مورد اینه که اگه بتونین در فیلمتون عکس اون جایزه رو نشون بدین یا اگه جایزه شما کوچک هستن میتونین بیاین جلوی دوربین و اونجایی که در مورد جوایز صحبت میکنین اون جایزه رو در دستتون بگیرین و به مخاطبتون جلوی دوربین نشون بدین مطمئن باشین که اثر گذاری این جوایز خیلی بیشتر خواهد شد و باعث خواهد شد افراد محصولات و خدمات شما رو خریداری کنن.

چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین ✔️
چطور از NLP در تبلیغات خود استفاده کنیم ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست