مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

کادر بندی فیلم ✔️

کادر بندی فیلم

کادر بندی فیلم:میتونین مطالبتون رو خیلی عالی بیان کنین ولی اگه از کادر مناسبی استفاده نکنین اثرگذاریش خیلی کمتر میشه. افراد وقتی فیلم شما رو ببینن احساس میکنن شما غیر حرفه ای هستین و کارتونو بلد نبودین.

یه کار دیگه ای که میتونین انجام بدین اینه که کادر بندی بسیار حرفه ای استفاده کنین و افراد احساس کنن کارتونو بلدین و حس بسیار خوبی رو از این به دیگران منتقل کنین.

چند  نکته درباره کادر بندی فیلم

اولین نکته اینه که فاصله بالای سرتون از بالای کادر فیلم چقدر باید باشه. بهترین حالت اینه که چشم های شما در یک سوم بالایی تصویر باشه.

ساده تر بخوام بگم اینه که فاصله بالای سر از بالای کادر خیلی زیاد نباشه.

افراد مبتدی معمولا شاید سر رو در وسط کادر قرار میدن و بالای سر فاصله خیلی زیادی وجود داره از بالای کادر که به این فضا هدروم میگیم.

هدروم باید خیلی کم باشه و اگه سعی کنین سر خودتون در کادر در یک سوم بالایی قرار بگیره کادر حرفه ای تری رو خواهید بست.

فاصله مناسب از دو طرف

گاهی بهتره شما در یک سوم قرار بگیرین یعنی در وسط تصویرقرار  نگیرین. میتونین هم در وسط تصویر قرار بگیرین ولی برای جلب توجه بیشتر روی خطوط یک سوم تصویر قرار بگیرین و نه در وسط و کنارتونم از گلدونی، وسیله ای یا حتی محصولتون رو قرار بدین.

دقیقا به دوربین نگاه کنین و آموزش بدین چون هدف شما اینه که توجه مخاطب رو جلب کنین و باعث فروش بشین.

زاویه دوربین در کادر بندی فیلم

نکته آخری که درباره کادر بندی فیلم میخوام بگم زاویه دوربین هست. گاهی دوستان فیلم هایی تهیه میکنن برای سایتشون که خودشون در یه جایگاهی قرار دارن و دوربین پایین تر از خودشون قرار داره و مجبورن زاویه دوربین رو عوض کنن تا بتونن فیلم رو درست بگیرن.

یه حالت دیگه اینه که دوربینمو بالاتر از سوژه قرار داشته باشه و در این حالت مجبوریم زاویه دوربین رو به سمت پایین خم کنیم تا بتونیم از سوژه خودمون فیلمبرداری کنیم.

سعی کنین دوربین رو درجایی قرار بدین که دقیقا روبروی چشمهای شما باشه که نیازی به این کارها نباشه.

البته این زاویه هایی که گفتم کاربردهای خاصی داره که خارج از صحبتهای ما هست.

یک قالب برای معرفی خودتان

در معرفی خودتون دقیقا از این جمله بندی استفاده کنین. اول اسم خودتون رو میگین بعد بازار هدف کنین و مزیت محصولتون رو میگین. مثلا بگین من علی رضاپور هستم و میخوام به مدیران کسب و کار کمک کنم با تبلیغ نویسی فروش محصولشون رو افزایش بدن.

یا مثال دیگه اینه اینکه بگین دلیل اینکه یه سری کسب و کارها شکست میخورن اینه که با علم تبلیغ نویسی آشنا نیستن و بعد بگین من بهتون یاد میدم که چطور به صورت حرفه ای تبلیغ نویسی کنین.

شاید کل این معرفی به یه دقیقه طول نکشه ولی معرفی بسیار اثرگذاری هست چون اول خودتونو معرفی میکنین دقیقا مخاطبان رو مشخص میکنین.

اگه کسی همون چند ثانیه اول ببینه جز مخاطبای شما نیست دیگه فیلم رو ادامه نده و اگه کسی واقعا جز مخاطبای شما هست توجهش جلب بشه و تا آخر فیلم رو ببینه.

دقیقا میگین کمک میکنم که به کجا برسن بتونن چه کاری رو انجام بدن. این خیلی متفاوته از تبلیغاتی که میبینین که یه فردی میاد جلوی دوربین و فقط در مورد افتخارات، مدارک و تخصص خودش صحبت میکنه.

معرفی که اینجا توضیح دادم تمرکزش روی مخاطب و بیننده هست. به جای اینکه بیایم در مورد خودمون زیاد صحبت کنیم در مورد رویاها در مورد موارد مورد علاقه مخاطب صحبت میکنیم.

 نشون میدیم که متخصص هستیم و یه تئوری ارائه میدیم و دلیل شکست کسب و کارها رو توضیح میدیم و میدونیم ایراد کار چیه و در بخش بعد روش کار خودمونو توضیح میدیم که میتونه معرفی ما رو از معرفی کلیشه ای دیگران متمایز کنه.

مراحل ساخت ویدئو تبلیغاتی ✔️
چطور تمایز خودتون رو در ویدئوی تبلیغاتی عنوان کنین ✔️
, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست