پرش به محتوا

کسب درآمد و صرفه جویی ✔️

کسب درآمد و صرفه جویی

دلیل اصلی خرید بعدی کسب درآمد و صرفه جویی هست. اگه محصول یا خدمتی که می فروشیند رو به نحوی به کسب درآمد بیشتر مرتبط کنین افراد خیلی راحت تر قانع می شن که خرید کنن. پس مردم خرید می کنن که یه درآمدی داشته باشن یا یه صرفه جویی رو تو کارشون ایجاد کنن.

[restrict]

شاید تا به حال از این دیدگاه فکر نکرده باشین که تقریبا هر محصول یا خدمتی که می فروشین، شاید به نحوی باعث ایجاد درآمد یا حداقل باعث صرفه جویی می شه.

مثال کسب درآمد و صرفه جویی

فرض کنید که شما رنگ ساختمانی می فروشید که افراد خونه شون رو بتونن رنگ کنن.

میتونین تو این تبلیغ به این موضوع اشاره کنین و بگین که اگه از رنگ های ما استفاده کنین، نتیجه اش این میشه که پنج درصد تو مصرف رنگ صرفه جویی میشه.

بنابراین شما فکر کنین که با هر خریدی چطور افراد می تونن یه صرفه جویی رو انجام بدن.

اگه شما اتومبیل می فروشین، میتونین عنوان کنین که درسته مبلغ زیادی رو پرداخت می کنین ولی صرفه جویی زیادی تو مبلغ آژانس، اتوبوس و مترو و چیزای دیگه می کنین.

پس هر خریدی می تونه به نحوی صرفه جویی هم در خودش داشته باشه.

[/restrict]

صرفه جویی میتونه مالی نباشه! میتونین بگین اگه به رستورانمون بیاین، درسته مبلغ زیادیو میدین ولی صرفه جویی زیادی تو زمانتون میشه و یا پیش دوستاتون سلیقه بالاتونو نشون میدین.

سعی کنین این تکنیکا رو یاد بگیرین.

نتیجه اینکه تبلیغ نویس واقعی اونه که بتونه مشتری رو به راحتی و درستی قانع کنه که ازش خرید کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.