مجموعه پادکست میراث

آموزش تبلیغ نویسی

کسب درآمد از اینستاگرام

دوره تکامل کسب و کار

اصول تولید محتوا

دوره همه چیز پول

دوره دوستی با درون

دوره مرد آلفا

آموزش فریم ورک فلاتر

آموزش سئو

استفاده از این محتوا رایگان میباشد

کسب لذت، انگیزه خرید ✔️

کسب لذت، انگیزه خرید

کسب لذت، انگیزه خرید : انگیزاننده بعدی، کسب لذت هست. بسیاری از مردم خریدهایی رو انجام میدن که صرفا به خودشون حس خوبی رو منتقل می کنه یا لذتی رو توخودشون احساس کنن.

شاید خیلی از افراد به یه فناوری خیلی پیشرفته نیازی نداشته باشن و واقعا نمی تونن به صورت منطقی توجیه کنن که چرا من میخوام این دستگاه رو بخرم، مثلا این mp3 player  خاص رو بخرم ولی همه مردم صرفا به دنبال جلب توجه نیستن. بعضی از افراد لذت درونی خودشون براشون خیلی مهم تره و دوس دارن اگه از mp3 playerاستفاده می کنن، بهترین نمونه موجود در دنیا باشه، حتی اگه اونو به کسی نشون ندن و لازم نباشه پیش دیگران از این دستگاه استفاده کنن.

پس شما باز باید فکر کنید، ببینید محصولات و خدماتتون چه لذتی رو می تونه در فرد ایجاد کنه. چه حس درونی خوبی رو می تونه در شخص ایجاد کنه و همین میتونه باعث خریدهای بیشتر بشه و محصولات و خدماتتون پرفروش بشه.

مثال برای ایجاد کسب لذت، انگیزه بعدی خرید

کسب لذت، انگیزه خرید : شاید اتومبیل میفروشین و تو فروش اتومبیل میتونید به لذتی اشاره کنید که خود راننده می تونه کسب کنه.مثلابگین که حین رانندگی می تونین با کیفیت بالایی موسیقی گوش کنین و از رانندگیتون لذت بیشتری ببرین.

استفاده از همین کلمه لذت در تبلیغ معمولا اثرگذاری خیلی مثبتی داره و  میتونیم به صورت مستقیم و صریح به مخاطب نشون بدیم که خرید محصول یا خدمت ما چه لذتی رو برای شخص ایجاد می کنه و به این موضوع زیاد بپردازیم و تو تبلیغاتمون تاکید کنیم.

بنابراین هرخریدی اگر به یه لذت متصل بشه، یه لذت درونی که شخص میتونه حس بهتری داشته باشه میتونه باعث افزایش فروش بشه و شما رو به موفقیت های خیلی  بیشتری برسونه.

این موضوع در مورد لباس، قطعات الکترونیکی، درمورد خدماتی که مردم می خرن و حتی در مورد خدماتی مثل رستوران، تمیز کاری میتونه صدق کنه.

اگه تبلیغات یک عطر رو می سازید، شاید خوب باشه که تو این تبلیغ به این موضوع بپردازین که نه تنها خرید این عطر باعث میشه که مورد توجه قرار بگیرین بلکه باعث میشه خودتون از این بو لذت ببرید.

خلاصه این مطلب اینه که مدام باید فکر کنید که مردم با خرید محصول یا خدمت شما چه حس خوبی پیدا میکنن.

حالا این حس خوب میتونه حس غرور درونی باشه، یا حس رضایت درونی یا هر حس دیگه ای.

میتونین این نکات رو تو تبلیغ بگین و به این موارد اشاره کنین.  

دومین انگیزاننده خرید ✔️
کسب درآمد و صرفه جویی ✔️
, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست