پرش به محتوا

استراتژی های شروع تولید محتوا ✔️

    این مقاله با استراتژی های شروع تولید محتوا، بعنوان یک تازه کار، آشنا می شویم. در اینجا سعی کردیم تمام جنبه های موردنیاز در جستجوی کار برای یک نویسنده محتوا، را پوشش دهیم.
    بنابراین اگر به دنبال یک راهنمای کاریابی برای تولید محتوا هستید، جای درستی اومدید. بیایید شروع کنیم.

    کارهایی که قبل از درخواست شغل، باید انجام داد.

    کارهایی که قبل از درخواست شغل، باید انجام داد.

    پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تصمیمی عاقلانه بگیرید، در زمان شما صرفه جویی زیادی می شود و از پیوستن شما به یک کار نامناسب جلوگیری می کند.
    1. دوست دارید در چه حیطه ای کار کنید؟ - فنی، آکادمیک، مد و ...
    2. حداقل دستمزد خود را مشخص کنید.
    3. محل کار - در زادگاه شما، شهر انتخابی شما یا دوردست، باشد
    4. تجربه ی موردنیاز شغل را، دارید؟
    5. آیا دارای مهارت های ذکر شده در شرح شغل، هستید؟
    6. آیا آمادگی شروع بلافاصله ی کار را دارید؟
    7. از کارفرما چه انتظاراتی دارید؟ کل زمان کاری، تعداد تعطیلات در هفته، تعداد مرخصی که می توانید بگیرید و ...

    تا زمانی که شغل مناسبی پیدا نکنید، کاریابی شغل شماست.
    نکته : لطفاً فقط در صورتی که تجربه کافی در نویسندگی یا مجموعه ای از مقالات منتشر شده دارید، برای شغل درخواست دهید. در غیر این صورت، برای شغلی بهتر انتخاب نخواهید شد، یا برای شغلی با درآمد ناچیز استخدام خواهید شد.

    90 درصد از نویسندگان محتوای حرفه ای موافق هستند که تجربه مهم تر از گواهی در تولید محتوا است. پس سعی کنید در ابتدا تا حد امکان اطلاعات کاربردی کسب کنید.
    شاید براتون سوال شود، چطور می شود بدون انجام کاری در اون تجربه کسب کرد؟ نگران نباشید، در ادامه روش های کسب تجربه هم بهتون آموزش خواهیم داد.

    فرصت خود را برای انتخاب شدن توسط یک شرکت، مستحکم کنید.

    بنابراین اکنون، هنگامی که آماده هستید تا اولین کار نوشتن محتوا را با تمام ابزارها و اطلاعات دنبال کنید، بیایید شروع کنیم.

    1. استفاده از سایت های وبلاگ نویسی : سایت های کاریابی از دو طریق می توانند به شما کمک کنند. برای شما امکان یافتن فرصت های شغلی بی شمار و درخواست برای آنها را فراهم کرده، و اگر مشخصات کامل هم داشته باشید کارفرمایان خودشان از طریق تماس یا ایمیل به شما نزدیک خواهند شد.
    2. از مزایای لینکدین برای یافتن شغل و نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید. لینکدین با سایر سایت های کاریابی عملکردی متفاوت دارد. در این پلتفرک یک شرکت، کارفرما و جویای کار به صورت مجازی باهم تعامل دارند.
    3. از گوگل برای یافتن فرصت های شغلی پنهان استفاده کنید. مشاغل نویسندگی محتوا را با موقعیت مکانی موردنظرتون در گوگل جستجو کنید. گوگل یک ویژگی عالی دارد که در آن مشاغل را حذف آن ها از تمام سایت های ممکن، فهرست بندی و سپس براساس مکان های خاص رتبه بندی میکند.
    4. از قدرت سایت های منتشر نشده ی شغلی استفاده کنید. برخی سایت های غیرمعروف هستند که کارفرمایان برای استخدام نیرو، از آنها استفاده می کنند. این سایت ها به دلیل سایر سایت های کاریابی قدرتمند، نادیده گرفته می شوند.
    5. سایت های حیطه ی شغلی موردنظر فرصت های بیشتری ارائه می دهند. سایت هایی که مخصوص نویسندگان تولید محتوا هستند، فرصت های شغلی جالبی به جویندگان کار توصیه می کنند.

    از ویژگی های لینکدین برای دریافت توصیه نامه های کاری، استفاده کنید.

    ختم کلام

    تولید محتوا در تمام دنیا در حال گسترش و دارای آینده ی درخشانی است. اما اگر در روند کاریابی تازه وارد هستید، پیدا کردن شغل خوب می تواند کمی دلهره آور باشد.

    امیدواریم با توضیحات و استراتژی های شروع تولید محتوا که در این مقاله داده شد، در یافتن اولین شغل نویسندگی تولید محتوا به شما کمک کرده باشیم.

    از همراهی شما متشکریم.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین