پرش به محتوا

5 راه برای اینکه فریلنسر بهتری باشید

    5 راه برای اینکه فریلنسر بهتری باشید

    فریلنسر بودن آسان نیست. از صدور صورت‌ حساب گرفته تا یافتن مشتری و ساختن برند شخصی شما، همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد.قصد داریم در این مطلب چند راه برای کمک به بهبود شما معرفی کنیم..

    خدمات خود را ایجاد کنید کاملا شفاف و واضح !

    1. خط مشی فریلنسر چیزی شبیه به این است :
    • یک مشتری بالقوه در مورد یک پروژه با شما تماس می گیرد
    • شما جلساتی با آنها دارید تا در مورد پروژه آنها صحبت کنید
    • شما بر اساس تخمین های خود برای آنها پیشنهادی ارسال می کنید
    • وقتی قبول کردند، کار شروع می شود

    یک مشتری بالقوه به سایت شما می رود و خدماتی که ارائه می دهید را می بیند
    آنها خدمات شما را مستقیماً از وب سایت میبینند و به شما اعتماد میکنند و سفارش ثبت میشود.


    فروش خدمات با همان روش هایی که برای فروش یک محصول استفاده می کنید، تولید نامیده می شود. تولید به نفع فریلنسر و مشتری است. فریلنسر فوراً حقوق می گیرد، کاری که باید انجام شود به وضوح تعریف شده است، اصطکاک مربوط به پرداخت برطرف می شود و مشتری در صورت رضایت از خدمات به راحتی می تواند کارهای بعدی خود را به شما بسپارد.

    تولید به کمی تفکر خلاق نیاز دارد. سعی کنید به جای ارسال پیشنهاد، خدمات اشتراک را ارائه دهید. برای جذب مشتریان بلندمدت، سالانه تخفیف ارایه بدید. خدمات خاص خود را تبلیغ کنید و ببینید کدام یک از محبوب ترین ها هستند. همه اینها برای "قلاب کردن" مشتریان به شما و محصولات شما است. اگر بتوانید زودتر از طریق اشتراک های کم تلاش اعتماد ایجاد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که همان مشتریان از شما برای پروژه های آینده استفاده کنند.

    آرامش خاطر مشتری خودتون رو حفظ کنید

    1. تقریباً هر چیزی می تواند یک مشتری بالقوه را خفه کند. هیچ‌ کس نمی‌خواهد در یک وب‌ سایت گیج‌ کننده وقت خودش را تلف کند یا فرمی را پر کند که اطلاعات زیادی درخواست می‌کند. شما باید دائماً از مسیری که مشتری برای رسیدن به خدمات شما طی می کند و موانع موجود در آن مسیر آگاه باشید.

    سایت اینترنتی
    سایت شما دروازه ورود به کسب و کار شماست. مطمئن شوید که همه چیز حول محور «تماس برای سفارش مشتری» شما است و سعی کنید محتوا را به راحتی هضم کنید زیرا مطالعه بیشتر به معنای انگیزه کمتر برای مشتری است.

    فرم های تماس
    نیاز به اطلاعات از یک مشتری بالقوه دارید؟ کار را برای آنها آسان کنید که آن را به شما بدهند. هرچه اطلاعات بیشتری از یک مشتری بالقوه بخواهید، احتمال بیشتری دارد که یک فرم تماس را تکمیل کند.

    ارتباط
    دادن خط مستقیم به مشتریان شما این امکان را به آنها می دهد که احساس کنند شما به آنها توجه ویژه ای می کنید. فقط به ایمیل پایبند نباشید، بلکه سعی کنید مشتریان خود را به یک پلت فرم پیام رسان خوب اضافه کنید یا به جای تماس های تلفنی مستقیم، جلسات آنلاین انجام دهید.

    بخش های مزاحم کسب و کار خود را خودکار کنید

    1. من از کارهای اداری متنفرم و سعی می کنم تا جایی که می توانم آن را خودکار کنم. از ایمیل مارکتینگ گرفته تا صدور صورتحساب، صدها ابزار وجود دارد که می‌توانند از کارهای نه چندان جذاب استفاده کنند و زمان بیشتری را در اختیار شما بگذارند تا روی چیزهای مهم‌تر، مشتریان و رشد کسب‌وکارتان صرف کنید. به تنظیم صورت‌ حساب خودکار توجه کنید تا مجبور نباشید مشتریان را با صورت‌ حساب‌های پرداخت نشده تعقیب کنید و برای ارسال ایمیل‌های خودکار برنامه‌ریزی کنید تا لیست پستی خود را با پیشنهادهای جدید جذاب کنید. نکته کلیدی این است که بیشترین زمان خود را در جریان کار روزانه خود کشف کنید و سعی کنید بهینه سازی کنید.

    توجه به تجزیه و تحلیل برای تکرار و بهبود


    برای کسب‌ و کارهای امروزی، کسانی که بر داده‌ها تسلط دارند، نسبت به آن‌هایی که تسلط ندارند، برتری دارند. افرادی که از سایت شما بازدید می کنند از کجا هستند؟ چه صفحاتی را مشاهده می کنند؟ چقدر می مانند؟ هنگامی که تغییراتی در سایت خود ایجاد می کنید، چگونه بر رفتار آنها تأثیر می گذارد؟ کدام کمپین های بازاریابی بیشترین ترافیک را ایجاد کرده اند؟ این نوع سوالات را می توان با تجزیه و تحلیل خوب پاسخ داد. توانایی درک داده ها، تکرار مدل کسب و کار شما را بسیار ساده تر می کند و به شما بازخوردی در زمان واقعی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی جواب نمی دهد، می دهد.

    توجه به تجزیه و تحلیل برای تکرار و بهبود

    هر کسی دوست دارد به عنوان یک متخصص در رشته خود دیده شود. کارشناسان پروژه‌های واقعاً سودآور را دریافت می‌کنند. ساختن برند شخصی شما چیزی است که همیشه باید برای تکامل آن تلاش کنید، و هیچ راه فراری وجود ندارد - زمان و تلاش می خواهد.

    چگونه شروع می کنید؟ پست‌های وبلاگ، ویدیوهای توضیحات محصولات و نمونه کارها شبکه های اجتماعی برای حضور قوی و مداوم شما. این به شما کمک می کند تا نام شما در ذهن مشتری به رسمیت شناخته شود، اما چالش واقعی متعهد شدن به خدمات است. کسانی که استقامت می کنند، پاداشی را که سزاوار آن هستند، برداشت خواهند کرد.

    نتیجه گیری

    فریلنسینگ کار سختی است، اما با تغییراتی در شیوه انجام کسب و کار خود می توانید آن را برای خود بسیار آسان کنید و از درآمد خود راضی باشید.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین