پرش به محتوا

هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی چقدر است – راهنمای کامل

    هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی  چقدر است

    در این زندگی پرشتاب که مردم زمانی برای استراحت و تجدید قوا ندارند، کارهای خانه همیشه در فهرست کارهایشان باقی مانده است. تصور کنید بعد از گذراندن یک هفته پرمشغله طولانی در دفتر، آیا دوست دارید تمام کارهای خانه خود را در آخر هفته انجام دهید؟

    نگران نباشید، اینجاست که برنامه های خدمات خانگی درخواستی به عنوان راه حل کامل برای شما ساخته شده اند.

    درست مانند بسیاری از اپلیکیشن های خدماتی دیگر مانند تحویل غذا آماده، تحویل مواد غذایی، رزرو تاکسی، مدیریت سالن و غیره، به سرعت صنایع سنتی را متحول می کنند و به آنها فرصت هایی می دهند تا کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی برسانند، به همین ترتیب، برنامه های کاربردی برای خدمات خانگی به عنوان یک مدل کسب و کار درآمد محور برای کارآفرینان جوانه می زند زیرا به تقاضای فوری سبک زندگی مدرن تبدیل شده اند.

    نگهداری از تمام کارهای خانگی و کارکرد لوازم خانگی می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که هر روز که می‌گذرد، تقاضا برای اپلیکیشن ها برای مدیریت تمام خدمات خانگی بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این وضعیتی است که مردم برای به دست آوردن ارائه‌ دهندگان مناسب که بتوانند نیازهایشان را برآورده کنند، با مشکل مواجه می‌شوند.

    خونسرد باش !

    تعدادی پلتفرم مانند خدمت از ما و آچاره و سنجاق و استاد کار وجود دارد که رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده است و با فرستادن کارشناسان به صورت دقیق در محل زندگی شما خدمات ارائه می دهند. در زمان کرونا، که همه از پذیرایی از هر غریبه ای به خانه خود می ترسیدند، برنامه های خدمات خانگی درخواستی مانند آچاره اطمینان حاصل می کنند که کارشناسان آنها هنگام بازدید از محل سرویس، تست کرونا، ضدعفونی شده و تمام دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند.

    اپلیکیشن‌های خدمات خانگی یکی از خلاقانه‌ ترین رویکردهایی هستند که خدمات شستشو، نظافت منزل، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر کامپیوتر، لوله‌کشی، نجاری، خدمات ماشین و دوچرخه، جابجایی و ذخیره‌سازی، سازمان‌دهی خانه، مراقبت از حیوانات خانگی، کنترل آفات، نقاشی خانه و غیره را ارائه می‌کنند. همه اینها تنها با یک تاچ ساده بر روی صفحه اپلیکیشن مدیریت می شود.

    کسب‌وکارهایی که در حال برنامه‌ ریزی برای توسعه چنین برنامه‌ای همه‌ کاره هستند، متأسفانه با این سوال مواجه می‌شوند که «هزینه‌ای برای توسعه یک برنامه خدمات خانگی درخواستی برای شما چقدر است؟»

    اگر منتظر پاسخ ساده برای این سؤال هستید، بسته به نوع برنامه ای که برای توسعه انتخاب می کنید، معمولاً می تواند بین 300 الی 500 ملیون تومان هزینه داشته باشد. هزینه کلی توسعه بسته به عوامل مختلفی از جمله پیچیدگی برنامه، ویژگی‌های آن، تیم توسعه، مخاطبان هدف، پلت فرم عامل و موارد دیگر می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

    پارامترهای توسعه یک برنامه خدمات خانگی

    اما قبل از اینکه این عوامل را ارزیابی کنید، بیایید پارامترهای توسعه یک برنامه خدمات خانگی درخواستی را درک کنیم:

    • آیا ارزش آن را دارد که در برنامه های کاربردی خدمات خانگی براساس تقاضا سرمایه گذاری کنید؟
    • چه نوع خدماتی را می توانید از طریق برنامه خدمات خانگی درخواستی ارائه دهید؟
    • استراتژی هایی برای تبدیل ایده اپلیکیشن درخواستی شما به یک اپلیکیشن تجاری موفق.
    • نحوه ساخت اپلیکیشن خدمات خانگی بر اساس تقاضا و هزینه های آن.
    • بهترین ویژگی هایی که می توانید در برنامه خود برای خدمات خانگی فهرست کنید.
    • هزینه کلی ساخت یک اپلیکیشن خدمات خانگی چقدر است؟
    • چگونه بهترین اپلیکیشن را برای رشد کسب و کار خود بسازیم؟
    • چرا باید در برنامه خدمات خانگی درخواستی سرمایه گذاری کنید؟

    موج دیجیتالی شدن با عصر اینترنت به شدت تغییر کرده است و رقابت بین کسب و کارها بقای آنها را دشوارتر کرده است. با سریع‌ تر شدن زندگی‌ها و نیاز به دسترسی آسان به خدمات در خانه این روزها استفاده از اپ های خدماتی به طور فزاینده‌ای رایج شده است، بنابراین، تفسیر این موضوع که اپلیکیشن‌های خدمات خانگی درخواستی چیز بزرگ بعدی برای مشاغل هستند، اشتباه نخواهد بود.

    نمونه‌های عالی اسنپ و آچاره هستند که از این ایده تجاری استفاده کرده‌اند و با به کارگیری کارمندان مناسب برای شغل مناسب، سود به دست آورده‌اند.

    خدمات خانگی بر اساس تقاضا که زمانی لاکچری بود، اکنون در گوشه و کنار ایران به یک ضرورت تبدیل شده است. بیایید آماری را بررسی کنیم که نشان می‌دهد چگونه خدمات خانگی می‌توانند در اطراف ما به شدت در سال های بعدی همه گیر شود!

    بازار خدمات خانگی در تهران در حال افزایش است.

    بازار خدمات خانگی در تهران در حال افزایش است.

    بر اساس تحقیقات که انجام شده، بازار خدمات آنلاین درخواستی تا سال 1405 به عدد 1 ملیارد دلار رشد خواهد کرد بله درست شنیدید ۱ ملیارد دلار به پول ایران که شامل همه اپ های خدماتی از جله اسنپ و اسنپ فود و آچاره و ... میباشد این رقم !


    بخش خدمات خانگی بر اساس تقاضای تهران در حال حاضر 700 ملیارد تومان است، اما رشد ثابتی را نشان داده است و پیش بینی می شود تا سال 1405 با رشد 49 درصد مواجه شود.
    پرتقاضاترین خدمات خانه عبارتند از نظافت منزل، تعمیرات، سالن ها و درمان های زیبایی، لوله کشی و خدمات برق.


    بر اساس تجزیه و تحلیل بازار، بازارهای برتر خدمات خانگی عبارتند از خدمت از ما، آچاره ،استاد کار، و موارد دیگر.


    طبق یک نظرسنجی، 46٪ از مصرف کنندگان تهرانی ترجیح می دهند قرار ملاقات را از طریق اپلیکیشن و یک پلت فرم آنلاین برنامه ریزی کنند، در حالی که تنها 38٪ از شرکت های کوچک و متوسط ​​خدمات خانگی، برنامه ریزی دیجیتال را ارائه می دهند.


    80 درصد از مشتریان می گویند تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات و خدمات آن مهم است. و خدمات حرفه ای در خانه به دلیل بهداشت و ایمنی آنها حتی در کرونا ویروس در کانون توجه قرار گرفته است.


    به طور خلاصه: با جمع‌ بندی تمام ارقام و آمار، به اندازه کافی منصفانه است که بگوییم بازار اپلیکیشن‌های خدمات خانگی بر اساس تقاضا دارای در خواست زیادی است.

    بیایید پاسخ این سوال را در بخش بعدی پیدا کنیم…

    چه نوع خدماتی را می توانید از طریق یک اپلیکیشن خدمات خانگی ارائه دهید؟

    این که آیا شما یک شرکت نوظهور یا یک برند پیشرو سنتس در این زمینه هستید، اما این سوال پیش میاد اینکه چه نوع اپلیکیشنی با چه خدماتی می توانید بسازید یکی از تصمیمات مهم است.

    بنابراین در اینجا این سوال به برخی از ایده های اپلیکیشن خلاصه می شود که می توانید آنها را به یک راه حل موفق تبدیل کنید.

    بیایید نوع خدماتی را که می‌توانید از طریق برنامه خدماتی خانگی ارائه دهید، را بررسی کنیم.

    • خدمات نظافت و تعمیر خانه

    لوله کشی و برق
    تعمیر آبفشان
    ماشین لباسشویی
    نجاری
    تلویزیون و یخچال
    نظافت عمیق منزل

    • خدمات کمک آموزشی و تدریس

    تدریس خصوصی آنلاین
    معلمان خانه
    معلمان زبان انگلیسی
    معلم خصوصی ریاضی
    مدرس بازرگانی
    مدرس موضوعی
    بسته بندی و جابجایی اشیا

    • تغییر خانه با کوله بران و جابجایی ها

    کنترل آفات
    تعویض مبل
    جابجایی آشپزخانه
    قالیشویی و جابجایی
    نظافت حمام
    تمیز کردن مخزن آب

    • طراحی و دکوراسیون داخلی منزل

    تصاویر پس زمینه
    آشپزخانه ماژولار
    معمار
    نصب دوربین مدار بسته
    نقاشان

    • سلامتی وتناسب اندام

    متخصص تغذیه
    مربی یوگا
    مربی تناسب اندام
    سلامتی بدن
    فیزیوتراپی
    سالن و خدمات زیبایی

    • آبگرم


    ماساژ درمانی
    اکستنشن ناخن
    فیشال ها
    رنگ کردن مو


    هزینه متوسط ​​ساخت یک اپلیکیشن خدمات خانگی بین 200 تا 500 ملیون تومان به بالا خواهد بود. علاوه بر این، مهم نیست که چه خدماتی را که تصمیم گرفته‌ اید در اپلیکیشن خود ارائه کنید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل را استخدام کنید که بتواند به راحتی ایده کسب‌ وکار شما را به یک راه‌ حل عالی تبدیل کند.

    اما سوال این است که چگونه یک تیم برنامه نویسی مناسب می توانند به شما کمک کند تا یک مزیت رقابتی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ آنها برای ساختن یک اپلیکیشن با کیفیت بالا از چه استراتژی هایی پیروی می کنند؟

    استراتژی هایی برای تبدیل ایده اپلیکیشن خدماتی خود به یک اپلیکیشن تجاری موفق

    استراتژی هایی برای تبدیل ایده اپلیکیشن خدماتی خود به یک اپلیکیشن تجاری موفق

    انواع شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات بر حسب تقاضا، کارآفرینان را تشویق می‌کند تا کالاها و خدمات خود را به صورت درخواستی برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر سبک زندگی داشته باشند. بدون شک، داستان موفقیت آچاره، طیف گسترده ای از شرکت ها را تحت تاثیر قرار داده است تا وارد این صنعت شده و رقابتی شوند. اما واقعیت این است که ساختن اپلیکیشن مناسبی که سفارشات شما را هدایت کند، چالش بزرگی است که باید هنگام ورود به این حوزه با آن روبرو شوید.

    بنابراین در اینجا چند استراتژی حیاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به عنوان یک اپلیکیشن خدمات خانگی برتر توسعه دهید.

    استراتژی شماره 1 - نیازهای مشتری خود را تعیین کنید


    تصور کنید اگر ندانید کاربران نهایی شما چه کسانی خواهند بود و چه نیازهایی دارند، بر چه اساسی برنامه ای را توسعه خواهید داد؟ تجزیه و تحلیل کاربر یک راه ایده آل برای شروع با برنامه شما و یکپارچه سازی خدمات بر اساس آن است. بنابراین باید با پیدا کردن سؤالی شروع کنید که اپلیکیشن می‌تواند به شما در رفع نیازهای مخاطبان هدف کمک کند.

    چگونه مردم آن را دوست دارند؟
    آیا واقعاً نیازهای آنها را برآورده خواهید کرد؟
    آیا مردم می خواهند مکانیک را در محل خرابی ماشین خود ببینند؟
    آیا مردم دوست دارند خدمات سالن زیبایی را دریافت کنند؟
    آیا کاربران ترجیح می دهند معلمان را از اپلیکیشن استخدام کنند؟

    تجزیه و تحلیل کیفی و کمی به شما کمک می کند تا پاسخ همه این سؤالات را تعیین کنید و به شما کمک می کند بفهمید که چه نوع اپلیکیشنی را می خواهید بسازید. در صورتی که درک اینکه کجا و چگونه باید نظرسنجی را شروع کنید برایتان دشوار است، می‌توانید یک شرکت توسعه‌ دهنده اپلیکیشن را نیز انتخاب کنید، زیرا آنها متخصص هستند و به خوبی از موقعیت‌های بازار آگاه هستند.

    استراتژی شماره 2 - بازیگران صنعت را بشناسید

    شناخت رقبا به شما کمک می کند تا از آخرین روندها، ویژگی ها و خدمات موجود در بازار آگاه باشید. یادگیری از رقبا به شما کمک می کند خدمات بهتری به کاربران ارائه دهید و شما را قادر می سازد رقابت سالمی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با کالاها و خدمات خاصی شروع کنید که انتظار می رود رقابت کمتری وجود داشته باشد. ثانیاً، محصولات و خدمات را بر اساس تقاضای رقبا جستجو کنید. سعی کنید به دنبال پیشرفت ها باشید و به مشتریان خود چیزی جدید و نوآورانه بدهید که رقبای شما به آنها ارائه نمی دهند. باید نرم افزار خدماتی شما چیزی عالی برای دسترسی و استفاده در اختیار کاربر قرار دهد.

    استراتژی شماره 3 - درک ویژگی ها و کارکردهای بازیگران کلیدی

    قبل از اینکه یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل را استخدام کنید و از او انتظار داشته باشید که برنامه‌ای را تنها با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها توسعه دهد، باید بدانید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود این اپلیکیشن های کاربردی بر اساس تقاضا کار کنند…

    آنها دارای بخش های کلیدی مانند مشتریان شما، تامین کنندگان و تیم مدیریتی هستند که همه چیز را در پشت صحنه انجام می دهند.

    به عنوان مثال، اپلیکیشن خدمت از ما یک راه حل همه کاره برای کاربران است، اما در واقع، به افرادی که خدمات ارائه می دهند و تامین کنندگان و متخصصانی که به صورت مدیریت شده هستند ارتباط برقرار می کند؟ جواب بله است افرادی در پلتفرم هستند که همه چیز را در باطن مدیریت می کنند.

    توسعه یک برنامه خدماتی می تواند پیچیده باشد زیرا این برنامهبخش های مختلفی را دارد.

    استراتژی شماره 4 - کیفیت همه چیز است

    در حالی که شرکت های مختلفی وجود دارند که برنامه خدمات خانگی بر اساس تقاضا را ارائه می دهند، اما تنها تعداد کمی از آنها موفق شده اند. دلیل آن این است که آنها به کیفیت خدمات و خدماتی که در واقع در مورد اپلیکیشن صحبت می کنند ارائه می دهند. مهم نیست که چقدر در بازاریابی سرمایه گذاری کرده اید، بدون داشتن خدمات با کیفیت خوب، هدر دادن تلاش خواهد بود.

    استراتژی شماره 5 - برنامه خود را هوشمندانه طراحی کنید

    طراحی UX/UI قلب و روح برنامه شماست. مهم نیست که چه طیفی از خدمات را ارائه می دهید، اگر برنامه شما رابط کاربرپسند را نداشته باشد، هیچ موفقیتی در مارکت ها نشان نمی دهد. به نظر می رسد برنامه ای که فیلترهای جستجو را ارائه می دهد و به مراحل محدودی برای ثبت سفارش نیاز دارد نیاز بازار هست. اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان و کاربران باید بتوانند به سرعت خدماتی را که در برنامه شما به دنبال آن هستند شناسایی و سفارش دهند تا یک تجربه کاربری عالی ارائه داده شود.

    به طور کلی، توسعه و موفقیت یک اپلیکیشن خدماتی هرگز کار ساده ای نیست. از آنجایی که شامل کار زیادی برای نهایی کردن اپلیکیشن وایجاد پروژه می شود، بنابراین، همراه با شرکت توسعه نرم افزار باید روند توسعه درست را درک کنید. دانش و تجربه مناسب برای انجام ایده آل یک اپلیکیشن تجاری بسیارمهم است.

    بنابراین بیایید درک کنیم که چگونه یک اپلیکیشن خدمات خانگی موفق در سال 1401 ایجاد کنیم…

    نحوه ساخت یک اپلیکیشن خدماتی بر اساس تقاضا و هزینه ها

    نحوه ساخت یک اپلیکیشن خدماتی بر اساس تقاضا و هزینه ها

    اگر قبلاً تحت تأثیر مفهوم ساخت یک برنامه خدمات خانگی بودید و به دنبال مراحل مربوط به توسعه برنامه و هزینه تقریبی توسعه آن هستید، به خواندن ادامه دهید.

    در اینجا، ما شروع می کنیم…

    مرحله 1: تحقیقات بازار کلید است!

    معمولاً در صورت توسعه اپلیکیشن پیچیده بین 1500 تا 2000 ساعت طول می‌کشد، بنابراین بسیاری از کسب‌ وکارها این مرحله را نادیده می‌گیرند و مستقیماً به فرآیند توسعه می‌روند. با این حال، آنها اغلب این واقعیت را نادیده می گیرند که تجزیه و تحلیل عمیق بازار به شما کمک می کند تا محدوده و فرصت های بهتری را برای برنامه خود شناسایی کنید. بنابراین تحقیقات گسترده شما در مورد بازار باید شامل سوالات زیر باشد:

    • رقبای شما چه کسانی خواهند بود؟
    • چه استراتژی هایی را برای برتری نسبت به رقبا برنامه ریزی می کنید؟
    • نقاط فروش و شکست آنها چیست؟
    • بازخورد و نظرات مشتریان آنها در رسانه های اجتماعی چیست؟
    • نقطه فروش منحصر به فرد شما چه خواهد بود؟

    برای آسان‌ تر کردن این کار، ارزش دارد که متخصص توسعه‌ دهنده اپلیکیشن در تحلیل بازار را استخدام کنید و بیشتر در مورد پارامترهای مهم دیگری که باید قبل از سرمایه‌ گذاری ارزیابی کنید، معمولاً این مرحله از توسعه برنامه بین 10 الی 20 ملیون هزینه دارد و می تواند تا 40 ملیون نیز افزایش یابد.

    مرحله 2: پلتفرم اپلیکیشن هدفمند را تعیین کنید: Android، iOS، یا Hybrid؟


    هزینه توسعه اپلیکیشن خدمات خانگی بر اساس انتخاب پلتفرمی که برای راه‌ اندازی برنامه خود انتخاب می‌کنید، بسیار متفاوت است.

    روش بومی و Native برای برنامه های سنگین که نیاز به پلتفرم اختصاصی دارند ایده آل هستند. در حالی که برنامه های هیبریدی گزینه مناسبی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای هر دو پلتفرم (اندروید/iOS) هستند. این یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ارتقاء سریع و حضور آنها در چندین پلت فرم بدون نیاز به سرمایه گذاری با بودجه بالا دارند.

    از آنجایی که برنامه‌های چند پلتفرمی با یک پایگاه کد ساخته می‌شوند و برنامه شما را بر روی چندین پلتفرم اجرا می‌کنند و هزینه آن 30 درصد کمتر از توسعه برنامه‌های بومی است، بنابراین راه‌ حل‌های توسعه اپلیکیشن چند پلتفرمی گزینه هوشمند میباشد.

    هزینه استخدام یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن تا حد زیادی به چارچوب بین پلتفرمی که برای برنامه خود انتخاب می‌کنید بستگی دارد. از آنجایی که Flutter وReact Native بزرگترین غول‌ها در زمینه توسعه برنامه‌های چند پلتفرمی هستند، می‌توانید یک متخصص Flutter را با قیمت 500 هزارتومان در ساعت تا 700 هزارتومان در ساعت استخدام کنید،توسعه‌ دهندگان اپلیکیشن React Native می‌توانند 400 هزار تومان در ساعت تا 600 هزارتومان در ساعت هزینه داشته باشند.

    مرحله 3: بهترین استراتژی های کسب درآمد از اپلیکیشن را انتخاب کنید


    سرمایه گذاری یا ساخت چنین اپلیکیشن گران قیمتی که برای شما درآمدی نداشته باشد، معنایی ندارد. در حالی که استراتژی‌های مختلفی برای کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها وجود دارد، اما در اپلیکیشن خدمات خانگی، می‌توانید به سادگی با فروش خدمات، درآمد مستقیمی از برنامه کسب کنید.

    حتی پس از دریافت هزینه خدمات از مشتریان، می‌توانید از برندهایی که از پلتفرم شما برای تبلیغ خدمات خود استفاده می‌کنند، هزینه خدمات دریافت کنید. بر اساس اپلیکیشن تلفن همراه خود، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که مناسب بازار شما باشد.

    مرحله 4: تیم توسعه برنامه

    یک برنامه دارای مراحل مختلف توسعه است و هر مرحله برای پردازش بی عیب و نقص نیاز به تخصص دارد. بنابراین در اینجا تیم کارشناسانی است که معمولاً هنگام ساختن یک برنامه خدماتی به آنها نیاز دارید:

    یک تحلیلگر کسب و کار
    مدیر پروژه
    توسعه دهنده Backend: هزینه هر ساعت 400 تا 500 هزارتومان +
    توسعه دهنده Frontend: تا 600 هزارتومان ساعتی +
    طراح UX/UI: + تا 300 هزارتومان +

    مهندس تضمین کیفیت: به صورت ماهانه استخدام شوند و هر ماه حدود 15 ملیون تومان

    مرحله 5: برنامه خود را آزمایش و راه اندازی کنید



    قبل از اینکه از یک شرکت توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل بخواهید مستقیماً یک اپلیکیشن را راه‌اندازی کند، ارزش آن را دارد که پروژه را روی پلتفرم‌های متعدد اجرا کنید تا باگ‌ها و مشکلات را شناسایی کنید. برای آزمایش چند برنامه، یک مهندس تضمین کیفیت از ابزارهای مختلفی برای اطمینان از راه اندازی نرم افزار درمارکت ها استفاده می کند.

    معمولاً، این مرحله از توسعه برنامه، بسته به پیچیدگی برنامه، حدود 30 تا 80 ساعت کمترین زمان را می گیرد.

    اکنون شما با چرخه عمر توسعه اولیه اپلیکیشن خدمات خانگی آشنا هستید. اما اگر متوجه شدید که بخش اصلی توسعه برنامه را که در واقع عملکرد را اضافه می کند، از دست داده ایم چه میشود؟ بله، ویژگی ها و قابلیت های آن…

    بهترین ویژگی هایی که می توانید در برنامه خود برای خدمات فهرست کنید

    بهترین ویژگی هایی که می توانید در برنامه خود برای خدمات فهرست کنید


    قبل از شروع بحث در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که می‌توانید در برنامه خود فهرست کنید، بهتر است بدانید که برنامه خدمات خانگی توسط سه پنل پشتیبانی می‌شود: اپلیکیشن مشتری، و اپلیکیشن متخصصان و تامین کنندگان وبخش پنل مدیریتی پلتفرم.

    بیایید با جزئیات درک کنیم…

    لیست ویژگی اپلیکیشن مشتری

    گزینه جستجوی آسان: استفاده از فیلترهای جستجو در برنامه شما، انعطاف پذیری آسان را برای کاربران تضمین می کند. این به کاربر کمک می کند تا خدمات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند و از تجربه کاربری بهتر و رضایت از خدمات اطمینان حاصل کند.

    برنامه‌ ریزی آسان خدمات: تقویمی را در برنامه خود اضافه کنید که اسلات‌های رزرو مختلف را براساس راحتی کاربران یا در دسترس بودن آنها نشان می‌دهد. برنامه باید دارای گزینه ای باشد که در آن کاربر می تواند خدمات خود را یک هفته قبل رزرو کند.

    پیامک های اطاع رسانی دقت کنید که از خط های خدماتی ارسال به بلک لیست باید استفاده کنید هنگامی که درخواست کاربر برای سرویس رزرو شد، ارائه‌ دهنده خدمات یک پیامک تأییدیه برای تأیید خدمات ارسال می‌کند.

    گزینه های پرداخت چندگانه: مطمئن شوید که ساده ترین، آسان ترین، راحت ترین و مطمئن ترین روش پرداخت را دارید. برای این کار، باید چندین گزینه پرداخت مانند کارت پرداخت با زرین پال برای مثال یا پرداخت به وسیله کیف پول یا پرداخت مستقیم با درگاه به پرداخت ملت را ارائه دهید.

    نظرات و رتبه‌بندی‌ها: هنگامی که کاربر به خدمات شما دسترسی پیدا کرد، از او بخواهید رتبه یا نظرات را در برنامه بگذارد تا سطح اعتماد برنامه شما افزایش یابد.

    راهنما و پشتیبانی: برای استفاده بدون دردسر از برنامه، باید پنجره خاصی به نام پشتیبانی و کمک مشتری در اختیار کاربر قرار گیرد. و برای این کار، می‌توانید از چت‌ استفاده کنید که پشتیبانی 24*7 مشتری از برنامه را تضمین می‌کنند.

    لیست ویژگی برای ارائه دهندگان خدمات

    ثبت آسان: مطمئن شوید که برنامه شما ثبت نام ساده، سریع و آسان برای تامین کنندگان دارد. به محض اینکه تامین کنندگان مشخصات خود را ارائه دهند، روند ثبت نام آنها در کمترین زمان تایید می شود و به آنها اجازه می دهد تا از خدمات استفاده کنند.

    درخواست های آنی: سرعت عمل شما بر روی درخواست کاربر، بازی واقعی بازار امروز است. اعلان ها و هشدارهای سریع به شما کمک می کند تا تجربه کاربری را بهبود ببخشید.

    پذیرش یا رد سفارشات: هنگامی که کاربر درخواست خود را ارسال می کند، بسته به در دسترس بودن منابع، به ارائه دهنده خدمات بستگی دارد که آیا می خواهد درخواست را بپذیرد یا رد کند.

    چت درون برنامه ای با مشتریان: فقط به دلیل مسائل حریم خصوصی یا امنیتی، گاهی اوقات کاربران از شماره تماس شخصی خود تردید می کنند. بنابراین کارمندان می توانند از ویژگی چت درون برنامه ای برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند.

    لیست ویژگی ها برای مدیریت پلتفرم

    داشبورد جذاب: پنل مدیریت باید یک داشبورد تعاملی داشته باشد که از آنجا بتواند به راحتی مرکز برنامه را ردیابی، نظارت و کنترل کند. می‌توانید یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن استخدام کنید تا دسترسی به آن را بسیار ساده کنید.

    مدیریت و تأیید ارائه دهندگان خدمات: برای جلوگیری از هرگونه تقلب یا حفره در برنامه خود، به یک سرپرست فوق العاده نیاز دارید که تأمین کنندگان را قبل از فهرست کردن آنها در برنامه تأیید کند. در حالی که تک پروفایل را می توان به صورت دستی تأیید کرد، اما پروفایل های خدمات مختلف باید قبل از رفتن به مراحل ثبت نام تأیید شوند.

    مدیریت پرداخت ها: مسائل پرداخت نباید پیچیده شود. از آنجایی که شما از طریق چندین پلتفرم پرداخت می‌کنید و باید مراقب باشید که کمیسیون‌ها در همان ابتدا مشخص شوند، بنابراین مهم است که یک Backend باکارایی و پرفرمنس خوب داشته باشید که همه چیز را شفاف، و ایمن نگه دارد.

    مدیریت بررسی: بررسی ها و رتبه بندی های خدمات نقش مهمی در جلب اعتماد کاربران دارند. بنابراین بر اساس بررسی ها، می توان آن را به عنوان بهترین عملکرد و عملکرد ضعیف برنامه شما طبقه بندی کرد و به کاربران اجازه می دهد در آینده تصمیم بهتری بگیرند.

    تجزیه و تحلیل: این بینش ها نیازهای کسب و کار شما را ارائه می دهد. این بینش‌ها و آمار به شما اطلاع می‌دهند که عملکرد کسب‌ وکار، باید چگونه باشد که درآمد بیشتری ایجاد کند و چه تغییراتی را لازم است برای بهبود ایجاد کرد.

    به طور کلی ساخت یک برنامه خدمات خانگی چقدر هزینه دارد؟

    به مهمترین سوال می رسیم، ساخت یک اپلیکیشن خدمات خانگی چقدر هزینه دارد؟ خوب، حتی بهترین توسعه دهندگان برنامه های صنعت نیز با تخمین تقریبی به شما پاسخ خواهند داد که از 200 الی 500 ملیون تومان به بالا خواهد بود. این رقم در کشورهای اروپایی بین 15 هزار یورو تا 50 هزار یورو متغییر میباشد اما بسیاری از شما تعجب می کنید که چرا فاصله زیادی بین هزینه ها وجود دارد؟

    هیچ راه حل مستقلی وجود ندارد که متناسب با نیازهای هر کسب و کاری باشد، بنابراین، بسته به نیاز، هزینه ایجاد یک برنامه خدماتی متفاوت است. از فناوری انتخابی شما برای ساخت اپلیکیشن گرفته تا تیم متخصصی که برای پروژه استخدام می کنید، ویژگی ها و قابلیت ها تا پیچیدگی برنامه، عوامل متعددی در هزینه توسعه اپلیکیشن نقش دارند.

    اما، هنگام محاسبه هزینه نهایی توسعه برنامه، دو چیز عمده وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید، تعداد کل ساعت های توسعه و هزینه هر ساعت توسعه دهنده برنامه. و نرخ ساعتی توسعه دهنده درایران و در سطح جهانی متفاوت است.

    نرخ ساعتی در کشورهایی مانند آمریکا و اروپا 200 تا 150 دلار در ساعت است. در حالی که درایران بین 200 تا 500 هزارتومان و... میباشد توسعه یک برنامه خدمات حدود 500 تا 700 هزارتومان در ساعت هزینه دارد که در مقایسه با هر منطقه دیگری واقعاً ارزان است.

    اگر بودجه کافی برای استارت آپ خدماتی ندارید راه حلی برای شما داریم.

    تیم چارا محصولی خارجی و استرالیایی را برای شما بومی سازی کرده است که میتوانید در ابتدای راه از این محصول به عنوان یک MVP با کارایی بالا استفاده کنید آن هم با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه پس ازاینکه باز خوردها و فید بک ها را دریافت کردید میتوانید اقدام به توسعه بیشتر و شخصی سازی های مورد نیاز کنید در ادامه اسکرین شات و لینک توضیحات محصول را میتوانید بررسی بفرمایید.

    اگر بودجه کافی برای استارت آپ خدماتی ندارید راه حلی برای شما داریم.

    نتیجه: چگونه بهترین اپلیکیشن را برای رشد کسب و کار خود بسازیم؟

    در نهایت، به دنبال استخدام یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن خدمات خانگی برای ایجاد اپلیکیشن خدمات خود هستید؟ قبل ازاستخدام یک شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل برای پروژه خود، به خاطر داشته باشید که اپلیکیشن های خدمات خانگی مانند آچاره، خدمت از ما، واستادکار، در حال حاضر در بازارایران پررونق و پرطرفدار هستند. بنابراین، مطمئن شوید که بهترین توسعه دهندگان اپلیکیشن را از طریق تحقیقات استخدام کرده اید. ویژگی های مناسب را در نظر بگیرید که توسط یک تیم حرفه ای ارائه تا اپلیکیشن شما موفق شود.

    اگر هنوز شک دارید، با ما ارتباط برقرا کنید، ما بهترین راه حل را به شما ارائه خواهیم کرد.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین