پرش به محتوا

چه طور اپلیکیشنی مشابه اسنپ بسازیم – راهنمای کامل

چه طور اپلیکیشنی مشابه اسنپ بسازیم - راهنمای کامل

بدون شک، تکامل توسعه اپلیکیشن رزرو تاکسی در ایران باورنکردنی بود و شرکت اسنپ با ارائه خدمات خوب خود طوفانی را به پا کرده است. و باور کنید، اگر امسال اپلیکیشن تاکسی آنلاین خود را که مشابه اسنپ میباشد را بسازید، ممکن است در سال های آینده میلیاردر شوید.

با توجه به این واقعیت که انتظار می‌رود بازار تاکسی آنلاین در سال 1402 درآمدی معادل روزانه 36 ملیارد تومان را ایجاد کند و پیش‌ بینی می‌شود که با رشد 15.81 درصدی منجر به حجمی معادل 13 هزار ملیارد تومان سالانه شود و این مقدار هر چه میگذرد چندین برابر خواهد شد، و شرکت اسنپ که پیشتاز میباشد در ایران ! اکنون زمان مناسبی است که بخشی از این صنعت در حال تحول باشید.

تعجب می کنید که چرا آمار صنعت تاکسی آنلاین به طور ناگهانی تغییر می کند؟

نحوه رفت و آمد مردم در مکانها به شدت تغییر کرده است. با توجه به این واقعیت که جمعیت رو به افزایش به سرعت فضاهای باز در شهرهای ایران را از بین می برد، شرایط ترافیکی اطراف را بدتر می کند و فضاهای پارک به سرعت پرمی شود، بنابراین، مالکان خودروهای بیشتری به خاطر دردسر ترافیک و ... به سمت خدمات رزرو تاکسی تمایل پیدا می کنند.

و در پی چنین سناریویی، به اندازه کافی منصفانه است که پیش بینی کنیم که آینده صنعت تاکسی آنلاین امیدوارکننده و دررونق به نظرمی رسد.

در حالی که اسنپ در مورد خدمات رزرو تاکسی درخواستی صحبت می کند، به عنوان بزرگترین الهام بخش در بین کارآفرینان مشتاق ظاهر شده است و مسیر درستی را به استارتاپ های دیگر ارائه می دهد. موفقیت باشکوه و درآمد ملیاردی سالانه آن، بزرگترین دلیلی است که رانندگان تاکسی نسخه‌ای ازاپلیکیشن اسنپ را در تلفن همراه خود دارند .

اگر شما هم فکر می کنید که ورود به صنعت تاکسی آنلاین صرفاً استخدام یک شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل است که می تواند با موفقیت شبیه سازی اپلیکیشن اسنپ را تکرار کند و شروع به کسب درآمد میلیونی کنید، در این صورت یک اشتباه بزرگ کرده اید !

در حالی که بازیگران موجود بازار مانند اسنپ و تپ سی در حال حاضر بهترین ویژگی ها را به بازار ارائه می دهند. و به عنوان یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین در ایران مشهور و قابل اعتماد هستند اما نواقص و کم وکاستی هایی را در خود دارند، خب این سوال ایجاد میشود که چرا باید از نرم افزار شما استفاده کرد که مجموعه ویژگی های مشابهی را ارائه می دهد؟

این بدان معناست که برای تبدیل شدن به یک بازیگر موفق در بازار، باید:

یک برنامه تلفن همراه بر اساس تقاضا و برنامه ریزی شده داشته باشید که هدف آن بهبود خدمات و حل حداکثر نقاط درد مشتری است.
ایده ها، ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد را به برنامه بیاورید.
برای ایجاد تغییر در بازار، مناطق کمتر کاوش‌ شده را آزمایش و بررسی کنید.
اما قبل از اینکه اقدامی پیشگامانه انجام دهید، همیشه ارزشمند است که تحقیقات و تحلیل بازار را انجام دهید تا حقایق ارزشمند را جمع آوری کنید و دامنه ایده برنامه خود را تعیین کنید.

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید برنامه رزرو آنلاین تاکسی خود مانند اسنپ را به روش صحیح راه اندازی کنید، این مطلب برای شما مناسب است.

نکات مهم
دیدگاه‌های بازاراپلیکیشن رزرو تاکسی و دامنه آن در بازار ایران
چگونه اپلیکیشن رزرو تاکسی خود را با اسنپ کامل کنیم؟
چگونه اپلیکیشن رزرو تاکسی خود را مانند اسنپ با Flutter بسازیم؟
هزینه ایجاد یک برنامه تاکسی آنلاین مانند اسنپ چقدر است؟
قبل از اینکه به نکات راه‌اندازی یک برنامه رزرو تاکسی موفق، فرآیند توسعه یک برنامه مشابه اسنپ و مدل کسب‌ وکار بپردازیم، مهم است که دامنه و چشم‌انداز برنامه‌های تاکسی را در بازار ایران درک کنیم.

چشم انداز بازار اپلیکیشن موبایل رزرو تاکسی - رشد، روندها، آینده

افزایش تقاضا برای خدمات حمل و نقل و تاکسی آنلاین، صنعت رزرو تاکسی را به یکی از طولانی ترین صنایعی تبدیل کرده است که به اقتصاد ایران کمک می کند. افزایش ناگهانی خدمات رزرو تاکسی بر حسب تقاضا، بازار رزرو تاکسی های معمولی را با موفقیت تسخیر کرده است.

بر اساس گفته شرکت اسنپ، روزانه در مجموع 2 میلیون سفر انجام می شود که انتظار می رود تا سال 1405 به مرز 4.5 میلیون برسد.

بر اساس گفته شرکت اسنپ، روزانه در مجموع 2 میلیون سفر انجام می شود که انتظار می رود تا سال 1405به مرز 4.5 میلیون برسد.


70 درصد از مسافران خدمات رزرو تاکسی را به عنوان یک قابلیت رفت و آمد راحت و سریع می دانند.
علاوه بر این، ضریب نفوذ کاربران در صنعت رزرو تاکسی در سال 1400 به میزان 21.7 درصد است و انتظار می رود تا سال 1405 به 34.5 درصد برسد.
در بخش حمل و نقل و تاکسی، انتظار می رود تعداد کاربران تا سال 1405 به مرز 70 ملیون نفر افزایش یابد.
انتظار می رود میانگین درآمد هر راننده روزانه به 700 هزار تومان برسد و 26 درصد از کل درآمد تا سال 1405 از طریق فروش آنلاین ایجاد می شود.
پلیکیشن های رزرو تاکسی اسنپ سهم قابل توجهی از بازار تاکسی در اختیار دارد و بیش از 70 درصد را به خود اختصاص داده است.

آمار سفر های اسنپ

به طور خلاصه: آمارها به وضوح نمودار رو به رشد خدمات رزرو تاکسی را به تصویر می کشند و به همین دلایل، تعداد اپلیکیشن موبایل تاکسی نیز افزایش خواهد یافت. با این حال، قبل از اینکه وارد فرآیند توسعه اپلیکیشن شوید یا یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل استخدام کنید، می‌توانید تحقیقات خود را برای جمع‌ آوری سهم بازارخود انجام دهید.

قبل از اینکه به نکاتی برای توسعه یک اپلیکیشن رزرو تاکسی بپردازیم، می‌خواهم حقایقی واقعی درباره اسنپ بدانید که آن را به نامی غول‌ پیکر در صنعت تاکسی آنلاین تبدیل کرده است.

از زمان آغاز به کار خود در سال 1393، اسنپ شروع به تشکیل معیار در زمینه صنعت رزرو تاکسی کرده است و منجر به پر درخواست ترین اپلیکیشن رزرو تاکسی شد.

در اینجا آماری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

اپلیکیشن اسنپ با ساختار برنامه ای برجسته، هزاران راننده را به میلیون ها رزرو ناخالص متصل می کند و در سه ماهه اخیر 12 هزار ملیارد تومان درآمد ایجاد کرده است.
این شرکت در بیش از 100 شهر کشور در سراسر ایران حضور دارد و با 2 ملیون سفر در روز به طور یکپارچه به خود می بالد.


با پشتیبانی از بک اند و فرانت اند عالی، اسنپ بیش از 4.5 ملیارد کیلومتر را در سال 99 مدیریت کرده است.
حال مهمترین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که چگونه اپلیکیشن رزرو تاکسی خود را با اسنپ تکمیل کنید؟

یکی از راه‌ های ساده این است که با یک شرکت توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل، با تجربه در ایجاد اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی، را انتخاب کنید

اما، از نقطه نظر تجاری، ما در حین کار بر روی یکی از پروژه های رزرو تاکسی در ایران، چند تاکتیک و نکات را کشف کرده ایم. از آنجایی که هر بازاری متفاوت است، مهم است که برنامه خود را با هدف پاسخگویی نزدیک به نیازهای نهایی بازار ساختار دهید.

چگونه اپلیکیشن رزرو تاکسی خود را در رقابت با اسنپ قرار دهیم؟

وقتی نوبت به توسعه یک اپلیکیشن رزرو تاکسی می رسد، بدون شک هزاران رقیب در بازار وجود دارد که می توان آنها را شکست داد. با این حال، با بیش از 40 میلیون کاربر فعال ماهانه، اسنپ 65 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، اسنپ یک رقیب قوی برای همه استارتاپ های تاکسی خواهد ماند. بنابراین به همین دلیل است که در اینجا مستقیماً به نکاتی می پردازیم که به شما در رقابت با اسنپ کمک می کند.

  1. یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای برنامه خود ایجاد کنید
    اکثر کسب‌ وکارها در اینجا با این فرض اشتباه می‌کنند که تکرار و شبیه‌ سازی اپلیکیشن اسنپ به آنها کمک می‌کند میلیون‌ها تومان درآمد کسب کنند. اما باید گفت که، اپلیکیشن شما برای خدمات رزرو تاکسی باید هم برای رانندگان و هم برای مسافران جذاب باشد. و برای تحقق این مورد، باید یک پیشنهاد و ارزش برای هر دو طرف ایجاد کنید.

در اینجا چند آپشن برای استفاده مشتریان وجود دارد:

برنامه شما باید با ارائه چیزی منحصر به فرد که رقبای شما ندارند، مسافران را تشویق کند تا از برنامه شما استفاده کنند.

  • گرفتن سفر رایگان یا تخفیف در موارد خاص.
  • قیمت ثابت برای مقاصد رایج مانند فرودگاه ها یا ایستگاه های راه آهن.
  • درگاه های پرداخت چندگانه درون برنامه ای برای تراکنش های بدون وجه نقد.
  • تعیین مدت زمان تخمینی و هزینه سفر.
  • گزینه ای برای مسیر یابی راننده.

بخوانید: هزینه توسعه پلتفرم آموزشی چقدر است؟


از طرف دیگر، اگر رقبای زیادی در بازار وجود داشته باشد، چگونه رانند های اپلیکیشن خود را جذب می کنید؟

  • ساعات کاری انعطاف پذیر با درآمد پاداش
  • روش آسان پرداخت موبایلی
  • ساده نگه داشتن ورود برای رانندگان با سرمایه گذاری صفر برای پیوستن به کسب و کار.
  • فرصتی برای کسب درآمد بیشتر در زمان اوج کار
  • پوشش بیمه ای برای ایجاد احساس امنیت در ارتباط با شرکت شما.

اگر یک شرکت توسعه اپلیکیشن را استخدام کرده اید، می توانید به راحتی گزینه های بسیار بیشتری را در بازار پیدا کنید و نیازهای در حال تغییر مشتریان را نیز درک کنید. بنابراین بهتر است ایده های منحصر به فرد شما به برنامه شما ارزش دهند.

  1. انتخاب هر فناوری وتکنولوژی جهت توسعه پروژه شما را از بین خواهد برد.
    از زمان آغاز به کار خود در سال 94، اسنپ نرم افزار کاملی نبود. اما با تغییر تقاضای بازار و کاربران، آنها اغلب برنامه خود را با ویژگی‌های اضافی و افزایش پایگاه کاربر توسعه داده‌ اند.

راه‌اندازی برنامه‌های کاربردی با چنین پیچیدگی هم شامل توسعه مشتری و هم در سمت سرور است و به یک سرور مرکزی برای مدیریت یکپارچه چندین تعامل بین کاربران، انجام محاسبات پیچیده و عملکردهای ذخیره‌سازی داده نیاز دارد. بنابراین یکی از مواردی که در اینجا همه مشاغل باید از آن مطمئن شوند این است که یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن را استخدام کنند که می‌تواند به شما در ساختن یک زیر ساخت و بک اند عالی کمک کند.

اما، اغلب کسب‌ وکارها این واقعیت را نادیده می‌گیرند، واقعیت این است که یک ظاهر زیبا با یک بک‌ اند ضعیف بزرگترین شکست برای اپلیکیشن شماست.

بنابراین در اینجا فناوری‌ هایی هستند که هنگام ایجاد یک اپلیکیشن رزرو تاکسی مانند اسنپ به عنوان یک نکته مهم توصیه میشوند:

فناوری هایی که برای توسعه Backend باید انتخاب شوند:

سیستم Backend باید از موارد زیر توسعه یابد

Node.js
python
Redis
MongoDB
Go
MySQL

فناوری های پیشنهادی برای توسعه Frontend


در اینجا، انتخاب فن‌ آوری‌ ها تا حد زیادی با تصمیم شما متفاوت است که آیا نیاز به ساخت اپلیکیشن رزرو تاکسی Native دارید یا کراس پلتفرم.

یک برنامه بومی با استفاده از زبان های برنامه نویسی خاص مانند JAVA برای اندروید یا Swift برای iOS ایجاد می شود.
توسعه اپلیکیشن کراس پلتفرم یا ترکیبی با استفاده از React Native، Flutter یا HTML، CSS یا JavaScript.
استفاده از فریم ورک های توسعه برنامه چند پلتفرمی بهترین راه حل برای ایجاد رفتار طبیعی برنامه شما میباشد در حالی که با یک پایگاه کد واحد همه پروژه توسعه می‌یابد.

  1. کشف شدن مناطقی که اسنپ هنوز به آنجا نرسیده است!
    هرگزسرویس برنامه خود به مناطق محدود نکنید. اگر بودجه شما به شما اجازه می دهد، برنامه خود را به طور کامل برای تمام مناطق و جاهای دور افتاده ایران و شهرها هم تنظیم کنید موفقیت اپلیکیشن شما درهمین مورد میباشد ! اما بخش جذاب ماجرا این است که اسنپ هنوز همه شهرهای ایران و نقاطع شهرها را پوشش نداده است و اینجاست که کارآفرینان نوظهور می‌توانند شتاب بیشتری بگیرند.

بنابراین اکنون ایده ای دارید که چگونه با اسنپ رقابت کنید و از کجا شروع کنید!

چگونه از اپلیکیشن رزرو تاکسی خود سود ببرید؟

  1. مدل کسب و کار - به تنها منبع درآمد بسنده نکنید !
    مهم نیست چقدر برای راه حل توسعه اپلیکیشن موبایل تلاش کرده اید در صورتی که پلتفرم شما هیچ درآمدی برای کسب و کار شما ایجاد نکند، روی چه پروژه ای سرمایه گذاری کرده اید؟

اگر مدل درآمدی اپلیکیشن موبایل رزرو تاکسی اسنپ را در نظر می گیرید، به خاطر داشته باشید که دو منبع برای کسب درآمد دارد:

اسنپ هزینه خدمات را به صورت کمیسیون از رانندگان دریافت می کند که 20 تا 25 درصد از کل هزینه سفر را تشکیل می دهد.
ثانیاً، کمپین های بازاریابی را با سایر مشاغل انجام می دهد. و سایر پلتفرم های محبوب کشور در اسنپ فعال هستند.
علاوه بر این، در اینجا چند راه دیگر برای کسب درآمد اضافی وجود دارد:


از طریق هزینه های کنسلی درآمد کسب کنید. هنگامی که کاربر یک سفر را لغو می کند، باید مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه کنسلی پرداخت کند.
می توانید با چندین برند همکاری کنید و آنها را به طور موثر در صفحه اصلی برنامه خود تبلیغ کنید. در صورتی که هیچ پولی از این مشاغل شخص ثالث دریافت نمی کنید، می توان از راه های دیگر کسب درآمد مانند هزینه هر کلیک یا هزینه در هرکیلومتر استفاده کرد.

  1. ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته را در برنامه خود ادغام کنید
    قبل از اینکه به درک عمیق‌ تر ویژگی‌ها و عملکردهای برنامه رزرو تاکسی بپردازیم، در اینجا اطلاعات مهمی درباره اسنپ وجود دارد که باید بدانید. آنها از دو برنامه جداگانه برای مسافران و رانندگان استفاده می کنند که توسط داشبوردی فوق العاده مدیریت و نگهداری می شوند.

اما مراقب باشید، این بخش از برنامه شما می تواند گران ترین مرحله توسعه برنامه شما باشد. هرچه ویژگی‌های بیشتری را برای توسعه انتخاب کنید، ساعت‌های بیشتری به توسعه اضافه می‌شود.

بنابراین استارت‌ آپ‌ها می‌توانند با MVP ادغام شده با تمام ویژگی‌های اساسی شروع کنند که البته با هزینه توسعه برنامه‌های 150 تا 200 ملیون تومان شروع می‌شود.


بخوانید: هزینه توسعه پلتفرم مدیریت سفر مبتنی بر هوش مصنوعی چقدر است؟


در اینجا ویژگی‌های اساسی وجود دارد که برای ادغام در یک ساختار پایه تا متوسط ​​لازم است.

اما، اگر می‌توانید بودجه بیشتری سرمایه‌ گذاری کنید و می‌خواهید برنامه‌ای با ویژگی‌های پیشرفته راه‌اندازی کنید، در اینجا لیستی از ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که برای ادغام در برنامه شما توصیه می‌شود.چ

ویژگی های پیشرفته ای که باید در برنامه رزرو تاکسی گنجانده شود تا به کسب و کار شما برتری بخشد

الگوریتم صف راننده: این مهم ترین و پیشرفته ترین ویژگی است که به صاحبان سرویس تاکسی انلاین کمک می کند تا از تعداد کل رانندگان و تاکسی های موجود در یک مکان مطلع شوند تا از طریق پنل ادمین بتوانند رزرو تاکسی را بر اساس آن مدیریت کنند.
مدیریت قیمت: قیمت رزرو تاکسی بسته به زمان، روز یا تقاضای تاکسی در نوسان است. بنابراین با ویژگی‌های افزایش قیمت، دارندگان اپلیکیشن می‌توانند در روزهای خاصی به دلیل تقاضای بالا، قیمت را افزایش دهند و سود بهتری کسب کنند.
نمای Heat Map: با استفاده از این ویژگی در برنامه شما، دارندگان برنامه رزرو تاکسی می توانند شلوغ ترین ساعات روز را تعیین کنند و بر این اساس بتوانند خودروها و رانندگان بیشتری را به آن مکان خاص منتقل کنند.
تماس درون‌ برنامه‌ای با مخفی کردن شماره: اگر علاقه‌ای به اشتراک‌ گذاری اطلاعات تماس شخصی خود با رانندگان ندارید یا برعکس، می‌توانید یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل استخدام کنید تا به شما در ایجاد ویژگی تماس درون‌ برنامه‌ای کمک کند.
تجزیه و تحلیل زمان واقعی: این مهم ترین ویژگی برای دارندگان برنامه است زیرا به آنها اجازه می دهد تا بفهمند برنامه آنها چقدر خوب عمل می کند و چند نفر از برنامه آنها و در چه مقطع زمانی استفاده می کنند.
گزینه های پرداخت چندگانه: این ویژگی را به برنامه خود اضافه کنید تا از طریق چندین گزینه هایی از جمله به پرداخت ملت،زرین پال وغیره پرداخت کنید. همچنین با کمک شرکت‌های توسعه‌ دهنده نرم‌افزار، می‌توانید گزینه‌های پرداخت پیشرفته از جمله بانکداری آنلاین، کیف پول موبایل و موارد دیگر را اتخاذ کنید. این موارد برنامه شما را بسیار کاربردی و مفید می کند.
پوش نوتیفیکیشن: کاربران خود را در جریان بگذارید و در هر مرحله از رزرو به آنها اطلاع دهید. این اعلان‌ها همچنین زمانی استفاده می‌شوند که کاربر باید از پیشنهادها یا تخفیف‌های جدیدی که توسط برنامه راه‌اندازی می‌شود مطلع شود.

محاسبه کرایه: این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت هزینه سفری را که برای آن رزرو انجام داده اند را محاسبه کنند. در واقع، می توان با مبلغی که باید در سفر پرداخت کرد، قبل از استفاده از آن، آشنا شد.
تقسیم صورت حساب: آیا امکان تقسیم صورت حساب به دو قسمت و پرداخت سهم خود از حساب مربوطه وجود دارد؟ خوب، با ویژگی تقسیم صورت حساب امکان پذیر است. این ویژگی به آنها امکان می دهد سهم خود را به طور جداگانه پرداخت کنند و همه چیز را شفاف نگه دارند.
رزروهای چندگانه: روزهایی که کاربر می‌توانست با استفاده از یک حساب تاکسی رزرو کند، گذشته است. اپلیکیشن‌های مدرن رزرو تاکسی می‌توانند این ویژگی را داشته باشند که کاربران خود را قادر می‌سازد تا چندین رزرو را به طور همزمان برای خود، خانواده و دوستان خود برنامه‌ ریزی کنند.
رزرو تاکسی برای دوستان: می‌توانید از برنامه خود برای رزرو تاکسی برای دوستتان با وارد کردن شماره تماس دوست و یا انتخاب دوست از بخش مخاطبان استفاده کنید.


لیست ویژگی های پیشرفته به اینجا ختم نمی شود. هزینه توسعه برنامه رزرو تاکسی با این ویژگی های پیشرفته می تواند 300 تا 450 میلیون تومان افزایش یابد.

به طور خلاصه: با نکات و پیشنهاداتی که در بالا ذکر شد، می‌دانید که چه نوع برنامه‌ ای برای توسعه نیاز دارید. بنابراین اکنون بیایید به سؤال اصلی ادامه دهیم که چگونه یک برنامه رزرو تاکسی را با مراحل ساده و آسان توسعه دهیم.

چگونه با استفاده از Flutter یک اپلیکیشن رزرو تاکسی مانند اسنپ ایجاد کنیم؟

چگونه با استفاده از Flutter یک اپلیکیشن رزرو تاکسی مانند اسنپ ایجاد کنیم؟

برای ایجاد اپلیکیشنی مانند اسنپ، شما و تیم توسعه اپلیکیشن تاکسی خود باید مراحل توسعه اپلیکیشن زیر را طی کنید:

مرحله 1: حسابرسی فنی و تحقیقات
قبل از شروع فرآیند توسعه، مطمئن شوید که ایده اپلیکیشن تجاری خود را ارزیابی کرده و بازار ایران را تجزیه و تحلیل کنید تا دامنه و فرصت های بیشتر برای افزایش درآمد را مشخص کنید.

ثانیا، الزامات توسعه و بهبود اپلیکیشن موبایل تاکسی را جمع آوری کنید که می تواند به شما در کشف راه های جدید برای ایجاد محصول بهتر کمک کند.

محدوده کار را طراحی کنید و نقشه راه پروژه و بودجه واقع بینانه را مشخص کنید.

مرحله 2: ایجاد مستندات برنامه رزرو تاکسی
اکنون در اینجا به یک تیم فنی نیاز دارید که مشخصات فنی دقیق عملکرد، معماری برنامه و فناوری را برای استفاده در فرآیند توسعه برنامه ایجاد کند. آنها به شما کمک می کنند نیاز پروژه را با الزامات عملکردی کلی ایجاد کنید، از جمله اینکه محصول چگونه باید کار کند و چه ویژگی ها و عملکردهای مورد نیاز است.

مرحله 3: توسعه برنامه رزرو تاکسی خود مانند اسنپ
قاعده کلی این است که هر مرحله از کدنویسی را به وظایف مختلف تقسیم کنید و بر اساس اولویت و با محدودیت زمانی واقعی به تیم های مربوطه اختصاص دهید. توسعه‌ دهنده برنامه رزرو تاکسی در مرحله پایانی آزمایشاتی را برای رفع اشکالات انجام خواهد داد. و اگر آن را با Flutter توسعه می‌دهید، می‌توانید از ویژگی Hot Reload استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد فورا خطاهای موجود در کدهای زنده را برطرف کنید.

مرحله 4: استقرار برنامه رزرو تاکسی
در نهایت، برنامه رزرو تاکسی خود را در مارکت های معتبر مانند، Google Play یا کافه بازار و سایر بازارهای اپلیکیشن مستقر کنید تا کاربران بتوانند به راحتی برنامه را دانلود کنند و بتوانند با برنامه شما شروع به کار کنند. در بیشتر موارد، شرکت توسعه برنامه پشتیبانی از استقرار برنامه را با هزینه های اضافی استقرار برنامه ارائه می دهد، تیم توسعه برنامه می تواند به شما کمک کند تا آن را گسترش دهید.

کلام آخر

برای پایان دادن به این مطلب، به اندازه کافی عاقلانه است که بگوییم اسنپ بزرگترین بخش صنعت رزرو تاکسی را به دست آورده است. اما همچنان فضا برای کارآفرینان نوظهور وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک شرکت توسعه اپلیکیشن تلفن همراه را استخدام کنید که بتواند به شناسایی جایگاه مناسب کمک کند و بر ایجاد یک برنامه رزرو تاکسی منحصر به فرد همراه با یکپارچه سازی استراتژی درآمدزایی سودآور تمرکز کند.

امیدواریم با این پست، تمام نکات اصلی را انتخاب کرده باشید و در مورد هزینه توسعه نرم افزاری مشابه اسنپ ایده بگیرید. اما با این حال، ما به شما توصیه می کنیم برای یافتن راه حل هایی که به بهترین وجه با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

توسعه یک برنامه رزرو تاکسی مانند اسنپ چقدر هزینه دارد؟

روند توسعه یک برنامه رزرو تاکسی مانند اسنپ با ساخت یک محصول حداقلی قابل دوام که هم تقاضا و هم عرضه را برآورده می‌کند به همراه داشبوردی با حداقل عملکرد شروع می‌شود. برای استارت‌آپ‌ها بسیار عالی است که این گزینه را انتخاب کنند، زیرا می‌توان آن را با کمترین بودجه شامل 150 تا 200 میلیون تومان شروع کرد.

پروژه تاکسی آنلاین در کل چقدر برای شما هزینه دارد؟

روش ساده برای محاسبه کل هزینه پروژه، محاسبه تعداد ساعت ها با هزینه هر ساعت توسعه دهنده است.

هزینه ساعتی توسعه اپلیکیشن مشابه اسنپ چقدر است ؟

و میانگین هزینه ساعتی توسعه دهنده بسیار متفاوت است در ایران و در تیم چارا هزینه ساعتی برنامه نویسی نرم افزاری مشابه اسنپ 700 هزار تومان میباشد. برای به دست آوردن برآورد واقعی از توسعه برنامه رزرو تاکسی، ارزش دارد که با شرکت توسعه نرم افزار چارا تماس بگیرید. ما ایده پروژه شما را ارزیابی می کنیم و بر این اساس بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

5/5 - ( 1 امتیاز )

2 دیدگاه دربارهٔ «چه طور اپلیکیشنی مشابه اسنپ بسازیم – راهنمای کامل»

    1. سلام وقت شما هم بخیر

      هزینه انجام پروژه ها کاملا متفاوت هست و بر اساس حجم کار و جزئیات قیمت گذاری میشوند در صورتی که مستندات و توضیحات دقیق برای پروژتون دارید لطفا از طریق لینک زیر توضیحات و قرار بدید تا همکارای من بررسی کنند.

      ارتباط با مشتریان

دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها:
پشتیبانی آنلاین