پرش به محتوا

مدیریت تیکت ها در تیک تکس

    توی این قسمت میخوایم با هم دیگه بخش تیکت ها رو مورد بررسی قرار بدیم اولا بگم که توی این قسمت هم ادمین و هم کارمندان میتونن تیکت ها رو بررسی کنن و پاسخی ارسال کنن البته کارمندان با توجه به سطح دسترسی که برای اون دسته بندی دارن تیکت های مربوطه بهشون نمایش داده میشه وقتی وارد بخش تیکت ها میشیم با تصویر زیر مواجه میشید:

    مدیریت تیکت ها در تیک تکس

    خب توی لیست بالا تمام تیکت هایی که توسط کاربران ارسال شدن لیست میشن البته کاربرا برای ارسال تکیت نیازی به ورود به سیستم ندارن چون در تیک تکس برای هر تیکت که ایجاد میشه یه شناسه یکتا ایجاد میشه به صورت اتوماتیک که کاربر بر اساس همون شناسه میتونه تیکت خودش و پیگیری کنه مثل تصویر زیر و یا اگه میخواید محیط زیر و دقیقا تست کنید اینجا کلیک کنید.

    مدیریت تیکت ها در تیک تکس

    خب برگردیم به توضیحات خودمون مورد آخر هم بگم خدمت شما اونم اینه که از توی بخش تیکت ها مدیر میتونه دستی یه تیکت ایجاد کنه کافیه که روی اون آیکن +

    مدیریت تیکت ها در تیک تکس

    کلیک کنه تا با صفحه ایجاد تیکت وارد بشه مانند تصویر زیر:

    مدیریت تیکت ها در تیک تکس

    توی این مطلب قصد ساخت آموزش طولانی رو نداشتم فقط میخواستم سادگی کار با این اسکریپت کارآمد و به شما نشون بدم.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین