توی این قسمت میخوایم با هم دیگه بخش تیکت ها رو مورد بررسی قرار بدیم اولا بگم که توی این قسمت هم ادمین و هم کارمندان میتونن تیکت ها رو بررسی کنن و پاسخی ارسال کنن البته کارمندان با توجه به سطح دسترسی که برای اون دسته بندی دارن تیکت های مربوطه بهشون نمایش داده میشه وقتی وارد بخش تیکت ها میشیم با تصویر زیر مواجه میشید:
خب توی لیست بالا تمام تیکت هایی که توسط کاربران ارسال شدن لیست میشن البته کاربرا برای ارسال تکیت نیازی به ورود به سیستم ندارن چون در تیک تکس برای هر تیکت که ایجاد میشه یه شناسه یکتا ایجاد میشه به صورت اتوماتیک که کاربر بر اساس همون شناسه میتونه تیکت خودش و پیگیری کنه مثل تصویر زیر و یا اگه میخواید محیط زیر و دقیقا تست کنید اینجا کلیک کنید.
خب برگردیم به توضیحات خودمون مورد آخر هم بگم خدمت شما اونم اینه که از توی بخش تیکت ها مدیر میتونه دستی یه تیکت ایجاد کنه کافیه که روی اون آیکن +
کلیک کنه تا با صفحه ایجاد تیکت وارد بشه مانند تصویر زیر:
توی این مطلب قصد ساخت آموزش طولانی رو نداشتم فقط میخواستم سادگی کار با این اسکریپت کارآمد و به شما نشون بدم.